Heropend: maddie mccann

03-06-2020 21:29 2922 berichten
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/gr ... ~aae8cd5b/

Zou het dan toch...?
Niemand weet wat er gebeurd is en toch zijn er mensen die zeker weten dat de ouders het gedaan hebben.
Alle reacties Link kopieren
Blankepit schreef:
04-06-2020 22:56
Dat DNA-spoortje was ook in Nederland van tafel geveegd. Iedereen met een 4-jarige weet hoeveel snot, kwijl en bloed ze kunnen morsen. Een schrammetje hier, een schrammetje daar. Mijn auto zou als een kerstboom oplichten ben ik bang.
Dat die lijkhonden aansloegen is natuurlijk wel verdacht alleen kunnen ze helaas niet praten die honden.
Sporen van Maddie in de auto waar de MccCanns in reden na haar verdwijning.
Bloed en lijksporen in het appartement.
DNA sporen van een dood kind op de kleding van Kate en het knuffeltje van Maddie.
S-Meds schreef:
04-06-2020 19:56
even inlezen. Er zijn zoveel inconsistenties in het verhaal van de ouders. Daarbij is er ook bewijsmateriaal dat niet gebruikt mocht worden. Dna sporen die in Portugal niet worden toegelaten als bewijs maar in andere landen wel. Honden die vele zaken hebben opgelost en die ook wijzen naar de ouders etc.
En wat is het bewijs in de richting van die pedo? Een verhaal van horen zeggen en dat hij een uur van te voren in de buurt was?
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
04-06-2020 22:59
Niemand weet wat er gebeurd is en toch zijn er mensen die zeker weten dat de ouders het gedaan hebben.
Heel verdacht die ouders.
Veel meer dan een Duitser die toentertijd al werd uitgesloten door de Portugese politie.
En waarom?
Er werd geen enkel spoor van Maddie gevonden in zijn trailer.
hannaa45 schreef:
04-06-2020 23:03
Heel verdacht die ouders.
Veel meer dan een Duitser die toentertijd al werd uitgesloten door de Portugese politie.
En waarom?
Er werd geen enkel spoor van Maddie gevonden in zijn trailer.
Jij weet ook gewoon helemaal niets over wat er echt is gebeurd. Anders was deze zaak allang opgelost.
Ik weet het ook niet maar ik beschuldig ook niemand.
Blankepit schreef:
04-06-2020 22:56
Dat DNA-spoortje was ook in Nederland van tafel geveegd. Iedereen met een 4-jarige weet hoeveel snot, kwijl en bloed ze kunnen morsen. Een schrammetje hier, een schrammetje daar. Mijn auto zou als een kerstboom oplichten ben ik bang.
Dat die lijkhonden aansloegen is natuurlijk wel verdacht alleen kunnen ze helaas niet praten die honden.
1 druppel is genoeg in Nederland. Kijk maar naar de zaak Vaatstra. Het dna spoor is op verschillende plekken gevonden. Het meest opvallende was dat het spoort aangetroffen is in de huurauto die pas na de verdwijning werd gehuurd.
die honden hadden een trackrecord van 100% accuratie
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
04-06-2020 23:05
Jij weet ook gewoon helemaal niets over wat er echt is gebeurd. Anders was deze zaak allang opgelost.
Ik weet het ook niet maar ik beschuldig ook niemand.
Ik weet een ding wel: ik weet veel meer dan jij.
Billy_Mean schreef:
04-06-2020 23:05
Jij weet ook gewoon helemaal niets over wat er echt is gebeurd. Anders was deze zaak allang opgelost.
Ik weet het ook niet maar ik beschuldig ook niemand.
er is anders best veel informatie beschikbaar. Om precies te zijn: het hele portugese politiedossier
hannaa45 schreef:
04-06-2020 23:06
Ik weet een ding wel: ik weet veel meer dan jij.
Nou, applaus dan maar.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
04-06-2020 23:05
1 druppel is genoeg in Nederland. Kijk maar naar de zaak Vaatstra. Het dna spoor is op verschillende plekken gevonden. Het meest opvallende was dat het spoort aangetroffen is in de huurauto die pas na de verdwijning werd gehuurd.
Ik schreef het ook al eerder: dit dus.
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
04-06-2020 23:07
Nou, applaus dan maar.
Dank je wel.
S-Meds schreef:
04-06-2020 23:06
er is anders best veel informatie beschikbaar. Om precies te zijn: het hele portugese politiedossier
Dat kan best zo zijn maar feit is dat er nooit voldoende bewijs is gevonden om een dader aan te wijzen en nog steeds weet niemand wat er met Madeleine is gebeurd.
Ook de Portugese politie niet.
hannaa45 schreef:
04-06-2020 23:01
Sporen van Maddie in de auto waar de MccCanns in reden na haar verdwijning.
Bloed en lijksporen in het appartement.
DNA sporen van een dood kind op de kleding van Kate en het knuffeltje van Maddie.
DNA sporen geven niet aan of je dood of levend bent.
Lijksporen zijn niet gevonden.
hannaa45 schreef:
04-06-2020 23:08
Dank je wel.
Als je echt zo overtuigd bent te weten wat er is gebeurd, dan kun je je beter ergens anders melden dan op dit forum.
Alle reacties Link kopieren
Blankepit schreef:
04-06-2020 23:09
Lijksporen zijn niet gevonden.
Dus wel.
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
04-06-2020 23:08

Ook de Portugese politie niet.
De rol van de Portugese politie was uitgespeeld na de verdwijning van de ouders.
hannaa45 schreef:
04-06-2020 23:08
Dank je wel.
Pfffffff...
S-Meds schreef:
04-06-2020 23:05
Het meest opvallende was dat het spoort aangetroffen is in de huurauto die pas na de verdwijning werd gehuurd.
Dat is inderdaad opmerkelijk. 23 dagen na de verdwijning gehuurd.
hannaa45 schreef:
04-06-2020 23:12
De rol van de Portugese politie was uitgespeeld na de verdwijning van de ouders.
Ja, natuurlijk. Als ze echt overtuigend bewijs hadden gehad, hadden ze echt meer actie ondernomen.
Er is gewoon geen overtuigend bewijs maar blijkbaar heb jij dat overtuigende bewijs wel..
anoniem_661e1d23527b3 wijzigde dit bericht op 04-06-2020 23:14
0.29% gewijzigd
hannaa45 schreef:
04-06-2020 23:10
Dus wel.
Wat versta je onder lijksporen?
Blankepit schreef:
04-06-2020 23:09
DNA sporen geven niet aan of je dood of levend bent.
Lijksporen zijn niet gevonden.
Jawel, op meerdere plekken zelfs. Op Maddie's knuffel, op de grond bij de bank, in de kast op een plank bij de ouders,kleding en huurauto van de ouders.
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
04-06-2020 23:10
Als je echt zo overtuigd bent te weten wat er is gebeurd, dan kun je je beter ergens anders melden dan op dit forum.
Het onderzoek, wat geen onderzoek mag heten, was vanaf het allereerste begin verkeerd opgezet.
De ouders hadden meteen als verdachte aangemerkt moeten worden, zij waren immers de laatsten die contact met Maddie hadden.
Als je weet (wetenschappelijk bewezen) dat in 98% van de verdwenen kinderen, de ouders erachter zitten, was het heel vreemd dat die ouders niet stevig ondervraagd zijn als mogelijke verdachten in de verdwijning van hun dochter.
Blankepit schreef:
04-06-2020 23:13
Wat versta je onder lijksporen?
De vraag is eerder wat versta jij eronder.
Sophiever schreef:
04-06-2020 23:16
De vraag is eerder wat versta jij eronder.
Ik vraag gewoon heel simpel wat de LIJKsporen zijn. Zo moeilijk is die vraag toch niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven