Heropend: maddie mccann

03-06-2020 21:29 2922 berichten
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/gr ... ~aae8cd5b/

Zou het dan toch...?
Emma95 schreef:
13-06-2020 11:20
De Smith family herkende Gerry als de man in de straat verderop met slapend kind.
De heer Smith heeft ondertussen al gezegd dat het niet de Duitser was die hij zag,
Dat was rond tien uur. Toen was Gerry aantoonbaar elders, namelijk in de tapasbar.
Alle reacties Link kopieren
En was er ook niet een getuige in Spanje die een jong blond meisje met man met precies dezelfde camperbus had gesignaleerd...3 weken na de vermissing?

Gaat er dan geen lampje branden bij de politie? Of is die getuigenis nooit bij de politie belandt?
In 2001 ging een Spanjaard met zijn twee dochters in Portugal op vakantie. 's Nachts roept een van hen hem of hij soms net in hun hotelkamer stond. Nee, dus blijft de vader voor de zekerheid in hun hotelkamer wachten. Even later verschijnt er een man die zich bij het zien van de vader direct uit de voeten maakt.
Jaren later herkent de vader deze man in een compositiefoto n.a.v. de Maddie-zaak. De compositiefoto van een blonde man die op de middag van Maddies verdwijning bij het appartement van de McCanns is gezien en zich verdacht gedroeg.
snug schreef:
13-06-2020 11:29
Dat was rond tien uur. Toen was Gerry aantoonbaar elders, namelijk in de tapasbar.

Dit soort informatie komt de #deoudershebbenhetgedaan club niet goed uit dus blijven ze met een aan autisme grenzende vasthoudendheid Smiths getuigenis herhalen.

Het is een patroon, slecht en half geïnformeerd blijven schrijven en niet open staan voor de mogelijkheid dat de ouders het niet gedaan hebben.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
hollebollegijs schreef:
13-06-2020 10:40
Wat een kletskoek dit.
Mijn hemel.

Er is geen standaard draaiboek voor ouders: wat te doen als je kind verdwijnt op een vakantie adres.

Je schrijfsels getuigen van tunnelvisie.
Hier schijnen er toch een paar precies te weten hoe je je in zo'n situatie hoort te gedragen. Dat de ouders zich ook vreemd gedragen mochten ze er wel iets mee te maken hebben telt niet.
@Gijs Ja, je zal die ouders maar zijn.
watdachtjehiervan schreef:
13-06-2020 11:42
Hier schijnen er toch een paar precies te weten hoe je je in zo'n situatie hoort te gedragen. Dat de ouders zich ook vreemd gedragen mochten ze er wel iets mee te maken hebben telt niet.
De genoemde zaken pleiten juist voor hun onschuld. Een dader zou eerder vol krokodillentranen aan de verwachting voldoen.
snug schreef:
13-06-2020 11:49
De genoemde zaken pleiten juist voor hun onschuld. Een dader zou eerder vol krokodillentranen aan de verwachting voldoen.
Precies.
snug schreef:
13-06-2020 11:37
In 2001 ging een Spanjaard met zijn twee dochters in Portugal op vakantie. 's Nachts roept een van hen hem of hij soms net in hun hotelkamer stond. Nee, dus blijft de vader voor de zekerheid in hun hotelkamer wachten. Even later verschijnt er een man die zich bij het zien van de vader direct uit de voeten maakt.
Jaren later herkent de vader deze man in een compositiefoto n.a.v. de Maddie-zaak. De compositiefoto van een blonde man die op de middag van Maddies verdwijning bij het appartement van de McCanns is gezien en zich verdacht gedroeg.
Dat is wel verdacht, ja (en je schrikt je dood als ouders, ik zou mijn kinderen geen seconde meer uit het oog verliezen als ik die Spanjaard was). Leek die man op de compositiefoto ook op de Duitser die ze nu hebben?
pamelacourson schreef:
13-06-2020 11:55
Dat is wel verdacht, ja (en je schrikt je dood als ouders, ik zou mijn kinderen geen seconde meer uit het oog verliezen als ik die Spanjaard was). Leek die man op de compositiefoto ook op de Duitser die ze nu hebben?
De vorm van het gezicht zeker. Plus dus het blonde haar. Er gaat nog een summiere compositiefoto rond (alleen vorm gezicht) waarin diezelfde eivorm met schuine kaaklijn
terugkomt . Dat heeft die Duitser ook.
snug schreef:
Jij bent crimineel profiler dat je dit weet? Ik denk het niet. Dus doe iedereen een lol en stop met te doen alsof je hier verstand van hebt en luister naar mensen die dat wel hebben. En nee, die mensen zitten niet op dit draadje.
ikBedoelHetGoed schreef:
13-06-2020 12:06
Jij bent crimineel profiler dat je dit weet? Ik denk het niet. Dus doe iedereen een lol en stop met te doen alsof je hier verstand van hebt en luister naar mensen die dat wel hebben. En nee, die mensen zitten niet op dit draadje.
Naar wie moet ik dan precies luisteren volgens jou?
snug schreef:
13-06-2020 11:29
de smiths wisten niet nauwkeurig hoelaat ze uit die kroeg kwamen. Logisch ook denk maar eens terug aan wat jij gisteren deed en hoe laat je alles deed
snug schreef:
13-06-2020 12:09
Naar wie moet ik dan precies luisteren volgens jou?
Begin eens met de McCanns. En luister naar wat ze zeggen. Interpreteer het niet, maar luister. En realiseer je om wie zij bezorgd zijn als je gewoon hun woorden beluistert. Denk niet: ze zeggen dit, maar bedoelen wat ik zou bedoelen. Nee, ze bedoelen wat ze zeggen. Ze kiezen hun eigen woorden en juist dat zegt heel veel.

https://youtu.be/uS6ucYudNAo
S-Meds schreef:
12-06-2020 20:32
Ja logisch, en hoe kan het dat hij geen sporen achterliet bij die kllimpoging?
Zou kunnen dat de evt dader het raam voor de zekerheid heeft opengezet om zelf uit te vluchten mocht er iemand terugkomen?
watdachtjehiervan schreef:
13-06-2020 11:42

Een vriend van mij is politieagent en die moeten ook wel eens naar mensen toe waarvan een dierbare is overleden.

De reacties variëren van totale paniek tot wilt u koffie.

Er is GEEN standaard reactie.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pamelacourson schreef:
13-06-2020 11:55
Afbeelding
S-Meds schreef:
13-06-2020 12:17
de smiths wisten niet nauwkeurig hoelaat ze uit die kroeg kwamen. Logisch ook denk maar eens terug aan wat jij gisteren deed en hoe laat je alles deed

Schets mij eens een tijdlijn waarin Gerry zijn dode dochter ergens gedumpt heeft.

Want iets roeptoeteren is eenvoudig maar een realistisch scenario en tijdlijn heb ik nog niet voorbij zien komen.

Het enige realistische scenario in deze draad komt van jou hand.

Een overlijden en wegmaken van het lichaam VOOR het eten.

Toen was er tijd genoeg.
hollebollegijs schreef:
13-06-2020 12:32
Een vriend van mij is politieagent en die moeten ook wel eens naar mensen toe waarvan een dierbare is overleden.

De reacties variëren van totale paniek tot wilt u koffie.

Er is GEEN standaard reactie.
Denk jij dat het bij een reactie gaat om alleen het allereerste moment of om de verzameling van gedragingen in de periode van vermissing? En wat is denk jij normaal als het over het tweede gaat: een brein van een ouder dat maar blijft ratelen op zoek naar mogelijkheden om het kind terug te vinden, een brein dat zich zorgen blijft maken over waar is ze nu, is ze bang, is ze alleen, huilt ze om mij of een ouder die blijft zitten in de stoel en zegt: "nou ja, gebeurt is gebeurt".

Als jouw agent alle drie normaal vindt dan is het tijd voor ander werk, zoveel durf ik wel te zeggen.
hollebollegijs schreef:
13-06-2020 12:40
Schets mij eens een tijdlijn waarin Gerry zijn dode dochter ergens gedumpt heeft.

Want iets roeptoeteren is eenvoudig maar een realistisch scenario en tijdlijn heb ik nog niet voorbij zien komen.

Het enige realistische scenario in deze draad komt van jou hand.

Een overlijden en wegmaken van het lichaam VOOR het eten.

Toen was er tijd genoeg.
Er zijn genoeg realistische scenario's te vinden op YT en ja, ze was om half 10 al dood en verstopt. Heel goed verstopt.
ikBedoelHetGoed schreef:
13-06-2020 12:37
Afbeelding
Dat is de summiere compositietekening. Waarom post je de andere niet?

Ook interessant: de getuigenis lezen over 'de verdachte blonde man'. Daarin beschrijft de getuige hem ook.
Hoe zit het met degene uit de kennisenkring die voor de moeder is gaan kijken.
Bedoel hij zou niet de kinderkamer zelf in zijn gegaan omdat het wel goed zat volgens hem.
Weet het ook niet maar is hij nooit een soort verdacht geweest ?
snug schreef:
13-06-2020 12:46
Dat is de summiere compositietekening. Waarom post je de andere niet?

Ook interessant: de getuigenis lezen over 'de verdachte blonde man'. Daarin beschrijft de getuige hem ook.
Omdat jíj naar déze tekening verwees, snug. Lees jezelf even terug anders.
Donna1971 schreef:
13-06-2020 12:49
Hoe zit het met degene uit de kennisenkring die voor de moeder is gaan kijken.
Bedoel hij zou niet de kinderkamer zelf in zijn gegaan omdat het wel goed zat volgens hem.
Weet het ook niet maar is hij nooit een soort verdacht geweest ?
Nee, maar hij vond het achteraf wel vreemd dat de deur halfopen was terwijl Gerry die bij zijn check op een kier had gelaten. Ook hoorde hij een geluid en leek de kamer lichter dan verwacht. Maar hij zocht er op dat moment niets achter, keek alleen even om het hoekje, zag de tweeling en is weggegaan.
snug schreef:
Wil je herhalen wat voor de onschuld van ouders pleit? Wellicht lees ik eroverheen maar ik lees alleen dat het niet Gerry was dat met een kind kon lopen omdat hij in een bar was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven