Heropend: maddie mccann

woensdag 3 juni 2020 om 21:29

zaterdag 13 juni 2020 om 11:29
zaterdag 13 juni 2020 om 11:34

zaterdag 13 juni 2020 om 11:37
In 2001 ging een Spanjaard met zijn twee dochters in Portugal op vakantie. 's Nachts roept een van hen hem of hij soms net in hun hotelkamer stond. Nee, dus blijft de vader voor de zekerheid in hun hotelkamer wachten. Even later verschijnt er een man die zich bij het zien van de vader direct uit de voeten maakt.
Jaren later herkent de vader deze man in een compositiefoto n.a.v. de Maddie-zaak. De compositiefoto van een blonde man die op de middag van Maddies verdwijning bij het appartement van de McCanns is gezien en zich verdacht gedroeg.
Jaren later herkent de vader deze man in een compositiefoto n.a.v. de Maddie-zaak. De compositiefoto van een blonde man die op de middag van Maddies verdwijning bij het appartement van de McCanns is gezien en zich verdacht gedroeg.
zaterdag 13 juni 2020 om 11:40
Dit soort informatie komt de #deoudershebbenhetgedaan club niet goed uit dus blijven ze met een aan autisme grenzende vasthoudendheid Smiths getuigenis herhalen.
Het is een patroon, slecht en half geïnformeerd blijven schrijven en niet open staan voor de mogelijkheid dat de ouders het niet gedaan hebben.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

zaterdag 13 juni 2020 om 11:42
Hier schijnen er toch een paar precies te weten hoe je je in zo'n situatie hoort te gedragen. Dat de ouders zich ook vreemd gedragen mochten ze er wel iets mee te maken hebben telt niet.hollebollegijs schreef: ↑13-06-2020 10:40Wat een kletskoek dit.
Mijn hemel.
Er is geen standaard draaiboek voor ouders: wat te doen als je kind verdwijnt op een vakantie adres.
Je schrijfsels getuigen van tunnelvisie.

zaterdag 13 juni 2020 om 11:49
De genoemde zaken pleiten juist voor hun onschuld. Een dader zou eerder vol krokodillentranen aan de verwachting voldoen.watdachtjehiervan schreef: ↑13-06-2020 11:42Hier schijnen er toch een paar precies te weten hoe je je in zo'n situatie hoort te gedragen. Dat de ouders zich ook vreemd gedragen mochten ze er wel iets mee te maken hebben telt niet.

zaterdag 13 juni 2020 om 11:55
Dat is wel verdacht, ja (en je schrikt je dood als ouders, ik zou mijn kinderen geen seconde meer uit het oog verliezen als ik die Spanjaard was). Leek die man op de compositiefoto ook op de Duitser die ze nu hebben?snug schreef: ↑13-06-2020 11:37In 2001 ging een Spanjaard met zijn twee dochters in Portugal op vakantie. 's Nachts roept een van hen hem of hij soms net in hun hotelkamer stond. Nee, dus blijft de vader voor de zekerheid in hun hotelkamer wachten. Even later verschijnt er een man die zich bij het zien van de vader direct uit de voeten maakt.

zaterdag 13 juni 2020 om 12:03
De vorm van het gezicht zeker. Plus dus het blonde haar. Er gaat nog een summiere compositiefoto rond (alleen vorm gezicht) waarin diezelfde eivorm met schuine kaaklijnpamelacourson schreef: ↑13-06-2020 11:55Dat is wel verdacht, ja (en je schrikt je dood als ouders, ik zou mijn kinderen geen seconde meer uit het oog verliezen als ik die Spanjaard was). Leek die man op de compositiefoto ook op de Duitser die ze nu hebben?
terugkomt . Dat heeft die Duitser ook.

zaterdag 13 juni 2020 om 12:06
Jij bent crimineel profiler dat je dit weet? Ik denk het niet. Dus doe iedereen een lol en stop met te doen alsof je hier verstand van hebt en luister naar mensen die dat wel hebben. En nee, die mensen zitten niet op dit draadje.

zaterdag 13 juni 2020 om 12:09
Naar wie moet ik dan precies luisteren volgens jou?ikBedoelHetGoed schreef: ↑13-06-2020 12:06Jij bent crimineel profiler dat je dit weet? Ik denk het niet. Dus doe iedereen een lol en stop met te doen alsof je hier verstand van hebt en luister naar mensen die dat wel hebben. En nee, die mensen zitten niet op dit draadje.

zaterdag 13 juni 2020 om 12:25
Begin eens met de McCanns. En luister naar wat ze zeggen. Interpreteer het niet, maar luister. En realiseer je om wie zij bezorgd zijn als je gewoon hun woorden beluistert. Denk niet: ze zeggen dit, maar bedoelen wat ik zou bedoelen. Nee, ze bedoelen wat ze zeggen. Ze kiezen hun eigen woorden en juist dat zegt heel veel.
https://youtu.be/uS6ucYudNAo

zaterdag 13 juni 2020 om 12:32
watdachtjehiervan schreef: ↑13-06-2020 11:42Hier schijnen er toch een paar precies te weten hoe je je in zo'n situatie hoort te gedragen. Dat de ouders zich ook vreemd gedragen mochten ze er wel iets mee te maken hebben telt niet.
Een vriend van mij is politieagent en die moeten ook wel eens naar mensen toe waarvan een dierbare is overleden.
De reacties variëren van totale paniek tot wilt u koffie.
Er is GEEN standaard reactie.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

zaterdag 13 juni 2020 om 12:37
pamelacourson schreef: ↑13-06-2020 11:55Dat is wel verdacht, ja (en je schrikt je dood als ouders, ik zou mijn kinderen geen seconde meer uit het oog verliezen als ik die Spanjaard was). Leek die man op de compositiefoto ook op de Duitser die ze nu hebben?

zaterdag 13 juni 2020 om 12:40
Schets mij eens een tijdlijn waarin Gerry zijn dode dochter ergens gedumpt heeft.
Want iets roeptoeteren is eenvoudig maar een realistisch scenario en tijdlijn heb ik nog niet voorbij zien komen.
Het enige realistische scenario in deze draad komt van jou hand.
Een overlijden en wegmaken van het lichaam VOOR het eten.
Toen was er tijd genoeg.

zaterdag 13 juni 2020 om 12:43
Denk jij dat het bij een reactie gaat om alleen het allereerste moment of om de verzameling van gedragingen in de periode van vermissing? En wat is denk jij normaal als het over het tweede gaat: een brein van een ouder dat maar blijft ratelen op zoek naar mogelijkheden om het kind terug te vinden, een brein dat zich zorgen blijft maken over waar is ze nu, is ze bang, is ze alleen, huilt ze om mij of een ouder die blijft zitten in de stoel en zegt: "nou ja, gebeurt is gebeurt".hollebollegijs schreef: ↑13-06-2020 12:32Een vriend van mij is politieagent en die moeten ook wel eens naar mensen toe waarvan een dierbare is overleden.
De reacties variëren van totale paniek tot wilt u koffie.
Er is GEEN standaard reactie.
Als jouw agent alle drie normaal vindt dan is het tijd voor ander werk, zoveel durf ik wel te zeggen.

zaterdag 13 juni 2020 om 12:46
Er zijn genoeg realistische scenario's te vinden op YT en ja, ze was om half 10 al dood en verstopt. Heel goed verstopt.hollebollegijs schreef: ↑13-06-2020 12:40Schets mij eens een tijdlijn waarin Gerry zijn dode dochter ergens gedumpt heeft.
Want iets roeptoeteren is eenvoudig maar een realistisch scenario en tijdlijn heb ik nog niet voorbij zien komen.
Het enige realistische scenario in deze draad komt van jou hand.
Een overlijden en wegmaken van het lichaam VOOR het eten.
Toen was er tijd genoeg.

zaterdag 13 juni 2020 om 12:46
Dat is de summiere compositietekening. Waarom post je de andere niet?
Ook interessant: de getuigenis lezen over 'de verdachte blonde man'. Daarin beschrijft de getuige hem ook.

zaterdag 13 juni 2020 om 12:50

zaterdag 13 juni 2020 om 12:54
Nee, maar hij vond het achteraf wel vreemd dat de deur halfopen was terwijl Gerry die bij zijn check op een kier had gelaten. Ook hoorde hij een geluid en leek de kamer lichter dan verwacht. Maar hij zocht er op dat moment niets achter, keek alleen even om het hoekje, zag de tweeling en is weggegaan.

zaterdag 13 juni 2020 om 13:10
Wil je herhalen wat voor de onschuld van ouders pleit? Wellicht lees ik eroverheen maar ik lees alleen dat het niet Gerry was dat met een kind kon lopen omdat hij in een bar was.