Heropend: maddie mccann

woensdag 3 juni 2020 om 21:29

vrijdag 12 juni 2020 om 22:43
hahaha dan wauwel ik inderdaad.
Nee dan weet ik ook niet waarom Kate niet mee zocht maar vind het geen bewijs van iets.
Kijk niet iedereen reageert hetzelfde.
Als ze een toneelstuk hadden opgevoerd was ze juist wel gaan zoeken.
Overigens heb ik de boeken van de moord op Marianne Vaatstra en die van de moord op Andrea Luten nog even nagekeken, daar gaan ook de vaders zoeken en blijven de moeders thuis als hun dochter vermist is.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

vrijdag 12 juni 2020 om 22:59
Volgens mij was appartement 5a vanaf 00.00 aangemerkt als PD dus zal Kate er uit hebben gemoeten en heeft ze misschien bij de tweeling in het app. van Jane Tanner gezeten.
Verder zal de politie wel een aanspreekpunt gevraagd hebben en misschien ging ze daarom niet zoeken.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

zaterdag 13 juni 2020 om 00:09
Eens.snug schreef: ↑12-06-2020 20:12Afgezien van de honden vind ik weinig bewijs bestaan voor betrokkenheid van de McCanns. En het filmpje van de honden bij de auto heeft ook dat bewijs behoorlijk afgezwakt. Deze mensen praten in de verleden tijd omdat ze hun dochter jaren geleden voor het laatst zagen, maar natuurlijk houden ze hoop dat ze nog leeft. Volkomen begrijpelijk.
Voor mijn gevoel zijn deze mensen onschuldig. Nu wil ik daar niet op blindvaren, maar ook verstandelijk hebben de 'feiten' me niet kunnen overtuigen van het tegendeel.
Ik krijg de indruk dat er steeds feller gereageerd wordt op mensen die de ouders nog niet beschuldigen. Ieder zijn mening. Ik denk dat met name Gerry erg onhandig is. Kate is verdoofd. En er zijn gewoon erg veel fouten gemaakt. Mega veel.
zaterdag 13 juni 2020 om 00:10
Volledig met jou eens, Appeltje!appelientjex schreef: ↑12-06-2020 20:45Ik heb geen idee wat er is gebeurd, zoals sommigen hier al voor 100% zeker lijken te weten dat de ouders het gedaan hebben (dát is pas arrogant en stuitend). Ik vertrouw op de experts. Dus als de politie zegt dat ze nu een verdachte hebben, dan geloof ik dat.

zaterdag 13 juni 2020 om 00:12
Hun tweeling brachten ze bij een ander en een mobiel kun je meenemen, dus nee, dat is niet gebruikelijk. Het is ook niet gebruikelijk trouwens om in die omstandigheden je tweeling aan het toezicht van anderen te blijven toevertrouwen terwijl je zelf actief niks bijdraagt, maar wel gaat joggen en tennissen en jezelf verzorgen. Ja, het waren vreselijke seconden die eeuwen duurden, die eerste twee dagen. Voor Kate en Gerry. Hoe het voor Madeleine was, dat hoor je ze niet vragen, maar het is vreselijk voor je. Wie je ook moge zijn. En daarna ging het beter. Ook al niet gebruikelijk in degelijke omstandigheden. Hele bijzondere ouders zijn dit.

zaterdag 13 juni 2020 om 00:14
Nee maar jij vind het gewoon heel fijne gedachten dat het een pedofiel is die een mogelijke dader is.appelientjex schreef: ↑12-06-2020 20:57Blijkbaar was dat niet voldoende bewijs. Én het is het enige bewijs. Verder is niets wat mij overtuigd de de ouders er iets mee te maken hebben.
Ik vind een enge pedofiel veel logischer als er een kind verdwijnt. Er zijn meer kinderen spoorloos verdwenen in zijn buurt, zonder dat er ook maar een spoor werd gevonden van de kinderen. Dat het een engerd is met psychopatische trekken die je niet in de buurt van je kind wil hebben staat in ieder geval vast. Ik hoop dat er een bekentenis komt zodat er eindelijk duidelijk komt in deze zaak.

zaterdag 13 juni 2020 om 00:17
Ik krijg dan juist weer de indruk dat er steeds feller wordt gereageerd op mensen die de ouders niet bij voorbaat vrijpleiten omdat Scotland Yard daar opdracht toe heeft gekregen. Dan heb ik het niet over jou overigens. Wel over mensen die schermen met termen als "klootjesvolk". Over fel gesproken.

zaterdag 13 juni 2020 om 00:23
Hij is niet aan het kontdraaien. Peter zegt alleen dat hij het scenario waarbij de vrienden betrokken zijn door de ouders in een complot niet geloofd. Hij zegt nergens dat niet 1 of beide ouders betrokken kunnen zijn.hannaa45 schreef: ↑12-06-2020 11:33Er is ook een video, waarin Peter wel gelooft in de schuld van de ouders.
https://www.bnnvara.nl/dewerelddraaitdoor/videos/255637]
Peter R, is aan het draaikonten,
zaterdag 13 juni 2020 om 05:37
Ik heb nog eens zitten lezen gisteren en wat ook vreemd is dat er in het appartement die avond meteen twee overzichten waren geschreven (op de achterkant van bladzijden uit Madeleine’s teken/stickerboek) van de checkroutine. Allebei verschillend, maar wel met de sighting van Jane Tanner erop.
Jane verklaarde pas 24 uur later dat ze de man met kind gezien had.
Dat is vreemd. Zoiets roep je dan toch meteen.
zaterdag 13 juni 2020 om 07:01
Emma95 schreef: ↑13-06-2020 05:37Ik heb nog eens zitten lezen gisteren en wat ook vreemd is dat er in het appartement die avond meteen twee overzichten waren geschreven (op de achterkant van bladzijden uit Madeleine’s teken/stickerboek) van de checkroutine. Allebei verschillend, maar wel met de sighting van Jane Tanner erop.
De eerst lijst is een hele beperkte en de tweede lijst een wat uitgebreidere, de tweede heeft meer controle momenten.
De Portugese politie mogelijkheid houd er rekening mee dat de controles niet zo consequent waren en ze wat "gepolijst" zijn maar waarom hebben ze dan beide lijsten ingeleverd?
Wat ook kan is dat een persoon lijst een heeft gemaakt en er daarna wat meer aandacht aan is besteed en lijst twee is gemaakt in samenwerking met de rest van de groep.
Volgens Amaral (pagina 53) heeft Jane Tanner op de morgen van 4 mei verteld dat ze een man heeft gezien met een kind in zijn armen.
Deze gesprekken vonden plaats in Luz en volgens mij in het appartementen complex.
Om 11.30 legt Jane Tanner een uitgebreidere verklaring af op het politbureau van Portimão (blz 56)
Dus ruim binnen de 24 u
Wat voor veel vertraging zorgende is de verplichting dat er tolken moesten worden ingeschakeld, dit is bij wet voorgeschreven en moest bij ieder getuigenverhoor, ja dat haalt de snelheid er wel uit. (boek Amaral blz 54)
zaterdag 13 juni 2020 om 10:35
Weet iemand hoeveel onderzoek er destijds is gedaan naar die Duitser?
Zijn zijn gangen na gegaan tot in detail? Zijn telefoon gesprekken die hij gevoerd heeft kennelijk die avond. Contacten? Hij had toch ook een vriendin? Is de politie bij haar geweest?
Ik las ergens dat zijn camperbusje is gecontroleerd op sporen. Wanneer was dat?
Is zijn huis gecontroleerd?
De dag na de ontvoering is de jaguar overgeschreven op een andere naam...is die man nagetrokken?
Als de Duitser, na de dag van ontvoering, voor 3 jaar van de radar was verdwenen, volgens zijn exvriendin, heeft hij dan de huur van zijn huis in Portugal opgezegd? of was het een koophuis en heeft hij het verhuurd aan iemand anders? Is dat allemaal nagegaan? Wel vreemd natuurlijk dat iemand plots van de radar verdwijnd na de vermissing van Maddy. Zijn er camarabeelden opgevraagd van tankstations in Portugal, Spanje,Frankrijk en Marokko?
Kortom ik vraag me af in hoeverre ze deze man gescreend hebben...temeer omdat de politie in eerste instantie dacht aan ontvoering.
Zijn zijn gangen na gegaan tot in detail? Zijn telefoon gesprekken die hij gevoerd heeft kennelijk die avond. Contacten? Hij had toch ook een vriendin? Is de politie bij haar geweest?
Ik las ergens dat zijn camperbusje is gecontroleerd op sporen. Wanneer was dat?
Is zijn huis gecontroleerd?
De dag na de ontvoering is de jaguar overgeschreven op een andere naam...is die man nagetrokken?
Als de Duitser, na de dag van ontvoering, voor 3 jaar van de radar was verdwenen, volgens zijn exvriendin, heeft hij dan de huur van zijn huis in Portugal opgezegd? of was het een koophuis en heeft hij het verhuurd aan iemand anders? Is dat allemaal nagegaan? Wel vreemd natuurlijk dat iemand plots van de radar verdwijnd na de vermissing van Maddy. Zijn er camarabeelden opgevraagd van tankstations in Portugal, Spanje,Frankrijk en Marokko?
Kortom ik vraag me af in hoeverre ze deze man gescreend hebben...temeer omdat de politie in eerste instantie dacht aan ontvoering.
zaterdag 13 juni 2020 om 10:40
ikBedoelHetGoed schreef: ↑13-06-2020 00:12Hun tweeling brachten ze bij een ander en een mobiel kun je meenemen, dus nee, dat is niet gebruikelijk. Het is ook niet gebruikelijk trouwens om in die omstandigheden je tweeling aan het toezicht van anderen te blijven toevertrouwen terwijl je zelf actief niks bijdraagt, maar wel gaat joggen en tennissen en jezelf verzorgen. Ja, het waren vreselijke seconden die eeuwen duurden, die eerste twee dagen. Voor Kate en Gerry. Hoe het voor Madeleine was, dat hoor je ze niet vragen, maar het is vreselijk voor je. Wie je ook moge zijn. En daarna ging het beter. Ook al niet gebruikelijk in degelijke omstandigheden. Hele bijzondere ouders zijn dit.
Wat een kletskoek dit.
Mijn hemel.
Er is geen standaard draaiboek voor ouders: wat te doen als je kind verdwijnt op een vakantie adres.
Je schrijfsels getuigen van tunnelvisie.
zaterdag 13 juni 2020 om 10:45
Een paar pagina's terug werd melding gemaakt dat Christian al ergens in 2013 gezocht werd inzake Maddie, maar daarbij verzuimd werd het verder op te pakken en toen gaf iemand al aan dat hij daarmee ruimschoots de tijd had om eventuele sporen uit te wissen.
Ik ga even zoeken.
Hierbij alvast een artikel over hem met meer (algemene) informatie: https://www.ad.nl/buitenland/christian- ... ~ac615e2b/
Ik ga even zoeken.
Hierbij alvast een artikel over hem met meer (algemene) informatie: https://www.ad.nl/buitenland/christian- ... ~ac615e2b/
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
zaterdag 13 juni 2020 om 10:55
Hier is het bericht: https://www.hln.be/nieuws/buitenland/ve ... ~a8bb9f30/
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
zaterdag 13 juni 2020 om 11:04
Dat vind ik een hele interessante vraag kataravrouw. Ik heb het nog niet gevonden in de bestanden.
Wat ik wel heb gevonden is dat er twee getuigenissen waren van een man die liep met een slapend kind. De eerste getuigenis was van een vriendin van de ouders.
“ Cops spent four years probing Jane's sighting - despite a GP saying the man in question was probably him.
Julian Totman walked near the McCanns’ apartment holding his two-year-old girl after getting her from a creche at the resort.
He was interviewed by the Guarda Nacional Republicana soon after Maddie, three, vanished in May 2007, but his wife Rachel said: “My husband had told the local police it could be him but we didn’t hear anything for years."
De andere getuigenis is pas jaren later weer opgepakt. Onder ander in Duitsland werden e-fits getoond van de verdachte man die gespot is door een groepje andere getuigen. Aan de hand van deze e-fits kreeg de politie een tip over Bruckner. Iemand die volgens de Portugese politie eerder dus al op een lijst stond.
Wat ik wel heb gevonden is dat er twee getuigenissen waren van een man die liep met een slapend kind. De eerste getuigenis was van een vriendin van de ouders.
“ Cops spent four years probing Jane's sighting - despite a GP saying the man in question was probably him.
Julian Totman walked near the McCanns’ apartment holding his two-year-old girl after getting her from a creche at the resort.
He was interviewed by the Guarda Nacional Republicana soon after Maddie, three, vanished in May 2007, but his wife Rachel said: “My husband had told the local police it could be him but we didn’t hear anything for years."
De andere getuigenis is pas jaren later weer opgepakt. Onder ander in Duitsland werden e-fits getoond van de verdachte man die gespot is door een groepje andere getuigen. Aan de hand van deze e-fits kreeg de politie een tip over Bruckner. Iemand die volgens de Portugese politie eerder dus al op een lijst stond.
zaterdag 13 juni 2020 om 11:20
Jane Tanner heeft haar beschrijving van de man met kind steeds weer gewijzigd.
Zijn kleding, zijn uiterlijk, etc.
Dat is handig zoeken.... en ongeloofwaardig.
De Smith family herkende Gerry als de man in de straat verderop met slapend kind.
De heer Smith heeft ondertussen al gezegd dat het niet de Duitser was die hij zag,
De Smith family herkende Gerry als de man in de straat verderop met slapend kind.
De heer Smith heeft ondertussen al gezegd dat het niet de Duitser was die hij zag,
zaterdag 13 juni 2020 om 11:24
In 2013 was het al 6 jaar na de verdwijning van Maddie.
In 6 jaar heb je ook tijd genoeg om sporen te laten verdwijnen.
Dus 2013 of 2020 maakt niet zoveel uit.
zaterdag 13 juni 2020 om 11:28
Emma95 schreef: ↑13-06-2020 11:20Jane Tanner heeft haar beschrijving van de man met kind steeds weer gewijzigd.
Smith zegt met 60 tot 80 % zekerheid Gerry herkend te hebben.
Maar de Portugese politie heeft uitgezocht dat Gerry door diverse getuigen bij het appartement/ restaurant is gezien op dat moment dus nooit de persoon kan zijn geweest die de familie Smith heeft zien lopen.
hollebollegijs wijzigde dit bericht op 13-06-2020 11:30
1.05% gewijzigd