Heropend: maddie mccann

woensdag 3 juni 2020 om 21:29
vrijdag 12 juni 2020 om 22:01
De Portugese politie gaat in mei 2007 ook uit van de mogelijkheid dat de dader een deur heeft gebruikt al dan niet met een loper / sleutel.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
vrijdag 12 juni 2020 om 22:02
Nee.hollebollegijs schreef: ↑12-06-2020 21:56Waar zeg ik dat?
Ik zeg dat de politie altijd rekening houd met meerdere scenario's dus ook met familie die een dwaalspoor wil aanbrengen.
De politie moet uitzoeken wat er gebeurd is en als eerste de ouders als verdachten uitsluiten.
En ouders die een dwaalspoor aan willen brengen, maken zich verdacht.
vrijdag 12 juni 2020 om 22:03
Doe even normaal zeg!hollebollegijs schreef: ↑12-06-2020 21:54Hahahaha IEDEREEN stelt het raam ter discussie.
FF opgezocht 4 mei 2007 heeft de Portugese politie al twijfels over het gebruik van het raam als vluchtroute.
Goh en jij hebt er 13 jaar over gelezen en komt er nu mee.
Goed speurwerk, ga zo door![]()
Ik herhaal alleen wat er eerder is gesteld, zonder dat ik daar een oordeel over vel, alleen vraagtekens bij stel.
Als je de moeite neemt om mijn teksten grondig te lezen dan zul je zomaar ontdekken dat ik OOK twijfels heb.
Maar ja, dan moet je wel de moeite nemen om je bevooroordeeldheid opzij te zetten en te lezen en dat zijn toch wel twee kwaliteiten die je vooralsnog nergens laat zien.
Echt, wat is jouw probleem?
Heb je iets tegen mij? Zet mij dan onder negeer.
Heb je een probleem met iedereen in dit topic die een andere mening heeft of iets even ter discussie stelt? Tief dan in godsnaam op uit dit topic. We do not need you.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
vrijdag 12 juni 2020 om 22:03
Doe even normaal zeg!hollebollegijs schreef: ↑12-06-2020 21:54Hahahaha IEDEREEN stelt het raam ter discussie.
FF opgezocht 4 mei 2007 heeft de Portugese politie al twijfels over het gebruik van het raam als vluchtroute.
Goh en jij hebt er 13 jaar over gelezen en komt er nu mee.
Goed speurwerk, ga zo door![]()
Ik herhaal alleen wat er eerder is gesteld, zonder dat ik daar een oordeel over vel, alleen vraagtekens bij stel.
Als je de moeite neemt om mijn teksten grondig te lezen dan zul je zomaar ontdekken dat ik OOK twijfels heb.
Maar ja, dan moet je wel de moeite nemen om je bevooroordeeldheid opzij te zetten en te lezen en dat zijn toch wel twee kwaliteiten die je vooralsnog nergens laat zien.
Echt, wat is jouw probleem?
Heb je iets tegen mij? Zet mij dan onder negeer.
Heb je een probleem met iedereen in dit topic die een andere mening heeft of iets even ter discussie stelt? Tief dan in godsnaam op uit dit topic. We do not need you.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.

vrijdag 12 juni 2020 om 22:04
appelientjex schreef: ↑12-06-2020 22:01Dit zou ik me ook wel kunnen voorstellen. Uit schuldgevoel oid.
Meer om hun imago te redden denk ik.
vrijdag 12 juni 2020 om 22:04
Tja iedereen reageert anders als zijn kind wordt vermist. Uit paniek en angst kan je zoveel roepen en zeggen. Daarbij hadden ze die nacht alles op zijn kop gezet om haar te vinden.
Ik zou ook niet denken dat mijn 4-jarige kind is weggelopen als hij na een avondje weg is verdwenen. Neem aan dat ze hun eigen kind kennen en weten of het een type is zomaar wegloopt. Mochten ze idd slaapmiddelen hebben gegeven dan is het al helemaal niet logisch dat ze wakker is geworden en er vandoor is gegaan.
vrijdag 12 juni 2020 om 22:06
vrijdag 12 juni 2020 om 22:06
En dan direct wanneer ze ondervraagt worden toegeven dat ze de kinderen al 5 dagen op rij alleen lieten in de avond?

vrijdag 12 juni 2020 om 22:09
Over dat niet zoeken, volgens de verklaringen van de getuigen hebben ze dat wel degelijk gedaan. Ik quote uit de verklaring van Kate de dag na de vermissing:
After searching the whole apartment thoroughly, the interviewee went back, scared and shocked, to the restaurant, to alert her husband and the others to the disappearance. The whole group then set about searching for Madeleine throughout the complex, looked in all the buildings, swimming pool, tennis courts etc....as well as in the apartment with the help of employees, who, at the same time, contacted the authorities.
After searching the whole apartment thoroughly, the interviewee went back, scared and shocked, to the restaurant, to alert her husband and the others to the disappearance. The whole group then set about searching for Madeleine throughout the complex, looked in all the buildings, swimming pool, tennis courts etc....as well as in the apartment with the help of employees, who, at the same time, contacted the authorities.
vrijdag 12 juni 2020 om 22:11
Sorry maar waar ik iets tegen heb is dat je ZEGT goed geïnformeerd te zijn en vervolgens helemaal geen enkele blijk geeft ook maar iets van de zaak te weten behalve de voor en achternaam van kind en ouders.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

vrijdag 12 juni 2020 om 22:12
ja kate zocht toen niet mee. ze heeft in het appartement gezocht maar verbleef volgens de tapas getuigen die hele nacht toen het zoeken doorging in het appartementmadamecannibale schreef: ↑12-06-2020 22:09Over dat niet zoeken, volgens de verklaringen van de getuigen hebben ze dat wel degelijk gedaan. Ik quote uit de verklaring van Kate de dag na de vermissing:

vrijdag 12 juni 2020 om 22:13
je kan roepen wat je wilt dat klopt maar 1 ding staat vast je wil weten of je buurvrouw je kind heeft gezien. Hij heeft het niet gevraagdappelientjex schreef: ↑12-06-2020 22:04Tja iedereen reageert anders als zijn kind wordt vermist. Uit paniek en angst kan je zoveel roepen en zeggen. Daarbij hadden ze die nacht alles op zijn kop gezet om haar te vinden.
Ik zou ook niet denken dat mijn 4-jarige kind is weggelopen als hij na een avondje weg is verdwenen. Neem aan dat ze hun eigen kind kennen en weten of het een type is zomaar wegloopt. Mochten ze idd slaapmiddelen hebben gegeven dan is het al helemaal niet logisch dat ze wakker is geworden en er vandoor is gegaan.
vrijdag 12 juni 2020 om 22:15
Een rechercheteam moet er rekening mee houden dat familieleden de daders zijn.
In 80% van de moord en doodslag kennen dader en slachtoffer elkaar.
Een rechercheteam houd er dus rekening mee dat ouders KUNNEN liegen.

vrijdag 12 juni 2020 om 22:16
Waar de tweeling lag te slapen.
Niet heel vreemd dus
vrijdag 12 juni 2020 om 22:19
Dat geschokte ouders - in paniek - niet reageren zoals Meds van VIVA maakt ze moord verdachte.
Misschien heeft een van de vriendenclub de buurvrouw wel gevraagd of de politie die te plaatse kwam.
vrijdag 12 juni 2020 om 22:35
Ik ben klaar met je.hollebollegijs schreef: ↑12-06-2020 22:11Sorry maar waar ik iets tegen heb is dat je ZEGT goed geïnformeerd te zijn en vervolgens helemaal geen enkele blijk geeft ook maar iets van de zaak te weten behalve de voor en achternaam van kind en ouders.
Ik ga je blokkeren.
Dat doe ik niet snel omdat ik een discussie niet uit de weg ga.
Maar tegen zoveel gestuntel kan ik niet op.
Daar heb ik echt geen energie voor.
Daarmee heb ik geen volwaardige gesprekspartner.
Dus bij deze blokkeer ik je.
Veel succes met je gespeculeer.
vrijdag 12 juni 2020 om 22:37
koreana schreef: ↑12-06-2020 22:35Ik ben klaar met je.
Ik ga je blokkeren.
Dat doe ik niet snel omdat ik een discussie niet uit de weg ga.
Maar tegen zoveel gestuntel kan ik niet op.
Daar heb ik echt geen energie voor.
Daarmee heb ik geen volwaardige gesprekspartner.
Dus bij deze blokkeer ik je.
Veel succes met je gespeculeer.
Goed idee

Kan jij je rustig inlezen

vrijdag 12 juni 2020 om 22:38
nee de tweeling was overgebracht naar het app. van Jane Tanner. Je wauwelt maar wat

prima dan vraag je: heb je haar gezien? is ze bij jou?sneeuwwitje80 schreef: ↑12-06-2020 22:16Omdat de buurvrouw wel wist hoe ze eruit zag? Misschien hadden ze al contact gehad gedurende de vakantie.

Ik kan me dit best voorstellen. Zijn vrouw roept dat ze weg is in de veronderstelling dat hij de naam wel heeft gehoord en hij roept daarop naar een vriend er is er een weg. Zo gek is dat niet als je 3 kinderen op 1 kamer hebt liggen.Blankepit schreef: ↑12-06-2020 21:51A child is taken.
Dat is het eerste dat Gerry roept tegen de bovenbuurvrouw terwijl zijn dochtertje van drie zoek is. Laat dat even op je inwerken.
A child. Wie praat zo over zijn eigen kind waar je je grote zorgen over maakt?
Taken. Als jij je dochter niet aantreft in bed, dan loopt die ergens rond en dat is gevaarlijk want water, auto's en enge mannen.