Hoe eng is de Islam?

15-05-2014 14:05 1978 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.telegraaf.nl/b ... er_dood_dan_moslim__.html

Kippenvel toen ik dit bericht las... hoe gestoord kan een geloof zijn!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
quote:Cadou schreef op 22 mei 2014 @ 21:26:

Nou, vervelend nieuws voor de PVV aanhang dan, want Wilders heeft weer eens een draai om zijn oren gekregen vandaag. Was natuurlijk te verwachten....

Ik ben er blij mee.

Die blijdschap was van korte duur. Lol.

En waarom moet je daar je kont voor laten zien? Wat een niveau zeg.
.
quote:noesa schreef op 26 mei 2014 @ 09:18:

[...]

Die blijdschap was van korte duur. Lol.

Wat smaakvol weer. Het zal wel een karakterdingetje zijn.

En je hebt je post alweer drie keer veranderd. Ook zo typisch.

Wilders heeft fors verloren ten opzichte van de peilingen. Bovendien verliest de PVV de laatste tijd flink bij alle verkiezingen, en die trend zet ook nu weer door.

13% van de stemmen, dat lijkt me een hele teleurstelling na de opgefokte verwachtingen.

Wilders heeft ook zijn ware antisemitische gezicht moeten laten zien waardoor hij het geld en de steun van de Joodse lobby kwijt is. En hij had al zo weinig, als bovenbaasje van een partij zonder leden.

En dan gaat die recht-extremistische anti-Europa fractie er waarschijnlijk ook nog niet komen omdat er niet genoeg landen zijn die aan die bruinhemdenparade mee willen doen.

Ondanks wat groei op rechts hebben de pro-Europese middenpartijen de touwtjes nog steeds meer dan stevig in handen nadat de kiezer heeft gesproken.

Het blijft een onsmakelijke vertoning, maar alles bij elkaar valt het allemaal reuze mee. In Nederland ziet nog steeds 87% van de kiezers de PVV niet zitten, en dat worden er steeds meer.

Ik ben best tevreden.

Maar ga je gang, als het je lukt om dit als een positieve uitslag te beschouwen. Knap hoor!
Is Wilders de Joodse financiële steun kwijt? Dan is het snel over en uit denk ik.
.
quote:impala schreef op 26 mei 2014 @ 10:05:

Is Wilders de Joodse financiële steun kwijt? Dan is het snel over en uit denk ik.

Die dingen worden nooit officieel bekend gemaakt, want alles gaat natuurlijk altijd stiekemstiekem bij de PVV, maar je kunt wel bedenken dat samenwerken met rechts extremistische partijen niet samengaat met het behoud van joodse steun.

Dat is bijten in de hand die je voedt. En hard ook.
Niemand iets over de aanslag in het Joods Museum in Brussel en de mooie comments van enkele Marokkanen op Twitter? Zó eng is de Islam(itische cultuur) dus. Er worden mensen vermoord, motief is nog compleet onduidelijk, maar desalniettemin voelen bepaalde gastjes de vrijheid om "Lekker KK Joden doodgeschoten in Belgie Wolla love naar die dader" en "Joden doodgeschoten in Belgie hahahaha" te twitteren. Zo geïndoctrineerd zijn ze, nooit een voet in Israel gezet, ze weten niks, maar ze vinden het wel fijn dat er vier doden zijn gevallen, omdat ze joods zijn. Juichen omdat onschuldige mensen worden afgeknald, wat een minderwaardig mens ben je dan.
Nederland en Belgie zijn een beetje traag, maar hier gaan de rechtse partijen straks ook meer aanhang krijgen. De t-shirts met: wij zijn Marokkanen zullen weldra onder in de kast belanden als de problemen met andere culturen hier ook de pan uit gaan rijzen net als in verschillende andere landen.

Ik heb niets geen problemen met andere nationaliteiten en culturen.

Als ik in Antwerpen loop en ik zie al die verschillend gekleurde mensen en aankledingen dan voel ik me echt een wereldburger.

Maar voorwaarde is wel dat men zich aan aan de wet houdt en de eigen meegebrachte cultuur of religie niet opdringt aan anderen.
odi et amo
Ai, een kwart van Frankrijk stemt extreem rechts; een derde van het Verenigd koninkrijk stemt UKIP, in Denemarken heeft extreem rechts ook 30% van de stemmen terwijl in Belgie de nationalistische N-VA meer dan een derde van alle stemmen trekt.

Een voorbeeld voor Wilders en de PVV. Maak jezelf salonfähig ipv domme extremistisch racistische shit te roepen, en je wint de verkiezingen dik met standpunten tegen europa en immigratie.

Ik ben benieuwd welke gevolgen deze uitslagen gaan hebben op de landelijke politiek van de betreffende landen.
quote:julius schreef op 26 mei 2014 @ 11:22:

Ai, een kwart van Frankrijk stemt extreem rechts; een derde van het Verenigd koninkrijk stemt UKIP, in Denemarken heeft extreem rechts ook 30% van de stemmen terwijl in Belgie de nationalistische N-VA meer dan een derde van alle stemmen trekt.

Een voorbeeld voor Wilders en de PVV. Maak jezelf salonfähig ipv domme extremistisch racistische shit te roepen, en je wint de verkiezingen dik met standpunten tegen europa en immigratie.

Ik ben benieuwd welke gevolgen deze uitslagen gaan hebben op de landelijke politiek van de betreffende landen.Helemaal mee eens. Maar dat doet hij niet en dat geeft toch twijfel aan zijn motieven, vind ik.
odi et amo
quote:nessemeisje schreef op maandag 26 mei 2014 10:24 Niemand iets over de aanslag in het Joods Museum in Brussel en de mooie comments van enkele Marokkanen op Twitter? Zó eng is de Islam(itische cultuur) dus. Er worden mensen vermoord, motief is nog compleet onduidelijk, maar desalniettemin voelen bepaalde gastjes de vrijheid om "Lekker KK Joden doodgeschoten in Belgie Wolla love naar die dader" en "Joden doodgeschoten in Belgie hahahaha" te twitteren. Zo geïndoctrineerd zijn ze, nooit een voet in Israel gezet, ze weten niks, maar ze vinden het wel fijn dat er vier doden zijn gevallen, omdat ze joods zijn. Juichen omdat onschuldige mensen worden afgeknald, wat een minderwaardig mens ben je dan.

"Ze" ? Dus jij denkt dat die paar on-intelligente mensen een hele cultuur vertegenwoordigen?

Think again.
Zijn er hier mensen die de documentaires van Famke Halsema 'Seks en Zonde' ook zo mooi vinden?

Ze stelt kritische vragen aan verschillende moslim leiders binnen de verschillende moslim culturen over de hele wereld. De geïnterviewden zijn heel open en leggen op een hele mooie en rustige manier uit wat de islam (per cultuur) inhoud.

Zou zo fijn zijn als mensen dát nou eens gaan kijken om inzicht te verkrijgen! Ook de fatalistische islamitische jongeren in NL die zichzelf gedragen alsof de hele wereld tegen ze is (als gevolg van de sensatie media).
Goed om weten!

De Britse moslimleider Abu Waleed heeft begin dit jaar in een preek zijn visie gegeven over de toekomstige ‘islamitische staat’ Groot Brittannië. Daarin moeten christenen en joden worden vernederd totdat ze zich bekeren tot de islam. Waleed stelde tevens; “dat de islam niet verenigbaar is met de VN-verklaring van de mensenrechten, omdat de islam nu eenmaal niet alle mensen als gelijken kan behandelen.”

“Ongelovigen moeten worden gemerkt met rode banden om hun halzen – Moslims moeten vrij toegang krijgen tot kerken, huizen en zelfs bedden van christenen…”

Video: British Islamist Abu Waleed: Muslims Should Humiliate Christians https://www.youtube.com/watch?v=qJM_fPlWFgI
odi et amo
quote:madelief_81 schreef op 26 mei 2014 @ 11:48:

[...]

"Ze" ? Dus jij denkt dat die paar on-intelligente mensen een hele cultuur vertegenwoordigen?

Think again.

Ja. Deze mensen vertegenwoordigen een hele cultuur.

Waarom schreeuwen ze hun Jodenhaat altijd zo van de daken?

Waarschijnlijk ben je zelf niet op de hoogte. De islamitische cultuur is vergeven van de Jodenhaat. De koran staat er vol mee. Hitler's Mein Kampf is een bestseller in veel islamitische landen.

Saoedi Arabië, de bakermat van de islam, is 'für Jude verboten'. Joden komen het land dus niet eens in, men eist niet-Jood verklaringen van mensen die in SA willen komen werken.

Ja, zulke tweets vertegenwoordigen een hele cultuur. Was dat niet zo, dan zouden die jongens hun Jodenhaat niet keer op keer zo trots aan de grote klok hangen hè?
hoe eng is de islam?
odi et amo
quote:madelief_81 schreef op 26 mei 2014 @ 12:01:

Zijn er hier mensen die de documentaires van Famke Halsema 'Seks en Zonde' ook zo mooi vinden?

Ze stelt kritische vragen aan verschillende moslim leiders binnen de verschillende moslim culturen over de hele wereld. De geïnterviewden zijn heel open en leggen op een hele mooie en rustige manier uit wat de islam (per cultuur) inhoud.

Je hebt mijn eerdere post over Takiyya (geoorloofd liegen) gemist?

Dat moslimleiders zich naar de buitenwereld gematigder voordoen dan ze zijn? Om hun geloof te verdedigen. Op valse gronden dus.

Ik gooi hem er nog maar een keer in voor je in.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Takiyya
.
quote:madelief_81 schreef op 26 mei 2014 @ 12:01:

Zou zo fijn zijn als mensen dát nou eens gaan kijken om inzicht te verkrijgen!

Inzicht? De serie geeft geen enkel helder inzicht. De serie krijgt niet voor niets zoveel kritiek. De kijkcijfers zijn ook dramatisch.

Femke staat er nogal naïef en kritiekloos in.

600.000 kijkers zijn in twee weken tijd afgehaakt

Toch nog een pluspuntje: na haar reizen door islamitische landen voor de serie, is ze behoorlijk op haar islamofiele ideeën teruggekomen. Ze geeft toe in dat ze de islam fout ingeschat heeft en trekt het boetekleed aan:

Femke Halsema: 'Geert Wilders had gelijk'.

Femke ziet het nu ook: "Too little too late tegen vrouwenonderdrukkers."

Reizen door islamitische landen: dat zouden meer mensen moeten doen.
quote:isa__88 schreef op 15 mei 2014 @ 14:15:

[...]

Dit geloof komt met dit soort dingen nou eenmaal het meest naar voren, geloof ik. Dit soort berichten dan.

Maar andere berichten over de Islaam komen niet of mondjesmaat in de MEDIA, waarom denk je? Wie hebben het voor het zeggen in de MEDIA?

Wees voorbereid, want de Islaam is aan een opmars begonnen binnen Europa.

http://nl.muslimvillage.c ... fastest-growing-religion/

http://www.youtube.com/watch?v=xyMNAvxt8mQ

http://www.youtube.com/watch?v=gVDIXqILqSM
Leef je leven alsof het je laatste dag is
quote:lamaatje schreef op 26 mei 2014 @ 12:05:

Goed om weten!

De Britse moslimleider Abu Waleed heeft begin dit jaar in een preek zijn visie gegeven over de toekomstige ‘islamitische staat’ Groot Brittannië. Daarin moeten christenen en joden worden vernederd totdat ze zich bekeren tot de islam. Waleed stelde tevens; “dat de islam niet verenigbaar is met de VN-verklaring van de mensenrechten, omdat de islam nu eenmaal niet alle mensen als gelijken kan behandelen.”

“Ongelovigen moeten worden gemerkt met rode banden om hun halzen – Moslims moeten vrij toegang krijgen tot kerken, huizen en zelfs bedden van christenen…”

Video: British Islamist Abu Waleed: Muslims Should Humiliate Christians https://www.youtube.com/watch?v=qJM_fPlWFgIIk kan niet wachten op de dag dat deze haatbaard en zijn aanhangers een enkele reis richting zandbak krijgen.
But with the war on Islaam....!!!!!!!!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=JBFJfpG3aac
Leef je leven alsof het je laatste dag is
Ik plak hem hier nog even. Dit mag namelijk wel aan de grote klok.

Femke Halsema bekent dat ze de islam fout heeft ingeschat.

Wat een reisje door de islamitische cultuur al niet kan doen.
Dat heb je nog geen half uur geleden en slechts 4 posts hiervoor al geplaatst. We zijn niet dement.
.
quote:madelief_81 schreef op 26 mei 2014 @ 11:48:

[...]

Think again.Ik denk dat het wel een teken aan de wand is ja. Hoe dit tuig opgevoed wordt, wat hun denkbeelden zijn. Het is geen incident, deze gastjes zijn niet uniek in hun denken en handelen en ze voelen zich vrij en gesteund genoeg om dit soort troep straffeloos de ether in te slingeren. Achter zo'n randfiguur staan broertjes, vriendjes, ouders, geloofsgroep/gemeenschap. Hoe komt hij anders aan die denkbeelden? Zo is deze randdebiel niet geboren hoor.
quote:impala schreef op 26 mei 2014 @ 12:51:

Dat heb je nog geen half uur geleden en slechts 4 posts hiervoor al geplaatst.

Klopt. Lees de bovenste zin van de post nog even.

Dit soort spectaculaire doorbraken in het vastgeroeste denken van notoire orthodoxe islam-apologeten als Femke, kun je niet vaak genoeg onder de aandacht brengen.

Femke zélf heeft ook heeeeel veel tijd nodig gehad. Veel te veel. Geeft ze nu zélf ook toe.

Dus vandaar.
quote:noesa schreef op 26 mei 2014 @ 12:47:

Ik plak hem hier nog even. Dit mag namelijk wel aan de grote klok.

[img]http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/director.gif[/img] Femke Halsema bekent dat ze de islam fout heeft ingeschat.

Wat een reisje door de islamitische cultuur al niet kan doen.

Ook ernstig dat Halsema in 2006 nog bij hoog en bij laag beweerde dat het niet door de Islam kwam dat ze haar kinderen na een half jaar van hun 'zwarte' school afhaalde, maar nu met de ware reden naar buiten is gekomen.

De islam is intolerant, vanaf jonge leeftijd worden kinderen geïndoctrineerd met de angst voor Allah en de haat tegen Joden. De ouders vonden dat echter volledig normaal; er was geen gesprek mee te voeren, dus heeft ze haar kinderen van school gehaald.

Toch gek dat ze dat ze dat destijds niet durfde te zeggen.
'Logisch' toch, dat zou GL destijds stemmen hebben gekost. Ach ja, Takiyya is niet voorbehouden aan moslims.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven