huwelijk Albert & Charlene

02-07-2011 17:09 458 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog meer mensen die naar het huwelijk van Prins Albert & Charlene kijken?
Ja WA bralt altijd...
quote:inmytears schreef op 04 juli 2011 @ 18:09:

Wat een kille en afstandelijke foto´s !Een foto is maar een moment opname hij geeft haar daarna weer een knipoog.
Die Charlene hééft gewoon een botox treurig hoofd, google dr maar eens.
quote:Emma95 schreef op 04 juli 2011 @ 20:51:

Heb net zitten kijken op www.palais.mc

De officiele website van Monaco.

Daar staan leuke foto's van het stel en ze zien er heel gelukkig uit.Hele mooie foto's, Albert moet zijn bril eens vaker opzetten. Maakt hem een heel klein beetje mooier.
Ja we zitten natuurlijk de meest erge foto´s op te zoeken, terwijl hij het volgende moment wel aardig kijkt.
De foto's zijn prachtig, er staan alleen foto's op waar ze "gelukkig" opstaan. De uitzending van de trouwerij gaf gewoon een ander beeld en dat is de hele wereld opgevallen. Je leest en hoort het overal. De tijd zal laten zien of echt liefde is of niet....
Ik heb op de tv ook een filmpje gezien van het feest 's avonds na het burgerlijk huwelijk. Toen was ze heel spontaan en aan het lachen.

Lijkt me trouwens ook doodeng als er miljoenen mensen naar je zitten te staren.
Wills amd Kate kil? Max en Lex niet kil? volgens mij is het tijd voor een middag dutje, want het huwelijk van W&K was dn scripted maar ik heb meer liefde gezien in de tijd dat ze nu samen zijn dan in de gehele tijd dat M&L samen zijn. Trouwens probeerde Maxima zelf niet te vluchten voor haar huwelijk met Lex na een slippertje of iets? Albert en Charlene same thing, Maxima dacht waarschijnlijk beter kan ik toch niet krijgen, daarom genieten zij nu zo van het high society leven. En Charlene, die kan op zich nog proberen te zwemmen, als ze maar niet al zwanger is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven