huwelijk Albert & Charlene

02-07-2011 17:09 458 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog meer mensen die naar het huwelijk van Prins Albert & Charlene kijken?
quote:dammes3 schreef op 03 juli 2011 @ 14:04:

En die verbeten koppen van Stefanie en Caroline, volgens mij is lachen en vriendelijk kijken een doodzonde binnen deze familie. Gelukkig hebben wij Max.En Mabel!!
Volgens het commentaar op ZDF was Mabel ook aanwezig op het huwelijk. Nu leek de vrouw die ze in beeld hadden er sprekend op, alleen liep Johan Friso er niet naast. Ze was met een hele knappe donkerharige man. Nu vraag ik mij de hele tijd af: heeft Mabel een tweelingzus of gaat ze vreemd met een ander? Maar toch niet onder de ogen van haar schoonzus en zwager?
Was het niet Carl Philip van Zweden? Ik meen dat ik ook een glimp van hem opving en zijn nieuwste vriendin zal te nieuw zijn om naar zoiets mee te nemen.
quote:dammes3 schreef op 03 juli 2011 @ 14:01:

IZe woont sinds 2006 op het paleis bij Albert, spreekt geen woord frans want "is de taal nog aan het leren" (tuurlijk!), kon de teksten tijdens het huwelijk duidelijk niet volgen (dat zag je aan haar gezicht) maar reageerde op afgesproken tekens. Ik heb het idee dat zij helemaal niet wilde trouwen, haar leven in de schaduw van helemaal niets wel fijn vond en door een doldrieste Albert die opeens getrouwd wilde zijn (waarom, terwijl hij zijn leuter nog overal inhangt?) is overgehaald. Zo sneu....Dat is inderdaad erg vreemd dat Charlene na 6 jaar nog geen Frans spreekt, vooral als toekomstige koningin. Ze komt ook heel onzeker over. Waarschijnlijk moet hij voor nageslacht zorgen om het koningshuis in Monaco voor te laten bestaan. Lijkt mij meer een "moetje" dan een huwelijk uit liefde. Doet mij ook aan Prinses Diana denken, die keek niet heel gelukkig op haar trouwdag.
quote:pietapuk schreef op 03 juli 2011 @ 15:40:

Was het niet Carl Philip van Zweden? Ik meen dat ik ook een glimp van hem opving en zijn nieuwste vriendin zal te nieuw zijn om naar zoiets mee te nemen.Carl Philip van Zweden was er met zijn (blonde) zus.
Dat toekomstige koningin vroeg ik mij dus af. Wordt zij uberhaupt koningin? Hij is toch nog prins? En hij regeert. Dus, wordt hij ook ooit nog koning? Of hebben ze daar alleen prinsen en prinsessen?
Weet ik eigenlijk ook niet? Zijn vader was Prins Rainier en ook geen koning? Misschien hebben ze inderdaad alleen Prinsen?
Wat mij opviel is dat ze b.v. in shownieuws vertelde dat het zo'n mooi bruidspaar was etc. etc. Niemand had het erover dat zij er zo triest uitzag en dat er weinig liefde te zien was. Het viel mij overduidelijk op en hier vele met mij......
Albert gaat geen koning worden, die blijft prins. Nooit koning in Monaco.

Wat betreft de taal, tja, hij spreekt goed Engels en ze spreken samen Engels en Frans is volgens mij niet echt nodig.
Zou wel handig zijn als ze met de Monegasken kon praten
Zou het van haar kant wel van respect vinden getuigen als ze de moeite zou doen om Frans te spreken. Bij Maxima was het zelfs 1 van de voorwaarden om NL te spreken voor de huwelijksvoltrekking, toch?
Ik lees net op een engels roddelsite dat Albert een dezer dagen 2 vaderschapstesten moet ondergaan. Er zouden inmiddels 2 nieuwe dames zijn die aanspraak maken op nageslacht van hem waarvan 1 kind 18 maanden oud is. Dat wordt delen in de erfenis.

En natuurlijk moet Charlene frans leren, die hele familie is frans georienteerd en de voertaal in Monaco is frans. Het gaat er toch niet alleen om dat zij haar man kan verstaan?
Zojuist in de krant gelezen:

Het droomhuwelijk tussen Prins Albert II (53) van Monaco en Charlene Wittstock (33) kwam afgelopen week in gevaar toen Charlene vernam dat haar man een derde buitenechtelijk kind zou hebben verwekt. De tijd zal het leren…

Slechts één dag na het kerkelijke huwelijk melden diverse Franse media dat Albert gaat laten uitzoeken of hij daadwerkelijk de vader is. Door middel van een vaderschapstest moet aangetoond worden of Albert de echte vader van het negen maanden oude kindje is.

Hij geeft dus wel toe vreemd te zijn gegaan anders hoeft hij ook geen vaderschapstest te doen. Wat een verschikkelijk iets. Wie trouwt er nu met zo'n vent!!
Mosterd, dames
Arme Charlene, die kon er niet meer onderuit. Die zullen ze lange tijd geleden al wel iets hebben laten ondertekenen dat ze geen runaway bride mag zijn. Vanwege alle kosten en het gezichtsverlies wat dat zou opleveren.
kijk ff de herhaling maar wat treurig zeg! Maar ja charlene wist dit allemaal van te voren. Eigen schuld dikke bult!
wel hele mooi muziek zeg!
Ik snap die Albert echt niet. Hij heeft al 2 buitenechtelijke kinderen en nu nog 1 of 2 erbij..... heeft die man nog nooit van een kondoom gehoord.

Verschrikkelijk voor Charlene, je schaamt je toch kapot als een dag na je huwelijk de hele wereld weet dat je man vreemd gegaan is.

Maar ja, ze wist het van te voren natuurlijk.
Ik heb geen idee wat voor huwelijk dit moet zijn geworden. En nee, ze leken niet echt "op elkaar te wachten", de blijheid was in elk geval ver te zoeken. Nu hoef je niet blij te zijn als je in de echt treed, maar toch, dit was droefenis.

Ik wil dan zeggen, arme meid, maar denk eigenlijk ook wel "arme man".
quote:Djuuls04 schreef op 04 juli 2011 @ 00:08:

Ik snap die Albert echt niet. Hij heeft al 2 buitenechtelijke kinderen en nu nog 1 of 2 erbij..... heeft die man nog nooit van een kondoom gehoord.

Verschrikkelijk voor Charlene, je schaamt je toch kapot als een dag na je huwelijk de hele wereld weet dat je man vreemd gegaan is.

Maar ja, ze wist het van te voren natuurlijk.Met zijn centen, grote kans dat zo'n vrouw er vantevoren gaatjes in prikt.
Ik las nu net dat ze in totaal 3 keer geprobeerd heeft om weg te komen en dat de laatste keer haar paspoort is ingenomen.Als dat waar is dan had ik ook niet vrolijk voor het altaar gestaan.
wat een mooie roddelverhalen komen hier voorbij! Het grootste deel lijkt me vrij onwaarschijnlijk (paspoort ingenomen???) maar ik vond haar er ook zwaar gedrogeerd uitzien tijdens de dienst. En als ze inderdaad al zó lang een relatie hebben, snap je niet dat iemand nog wil trouwen met een man die kinderen bij een ander heeft, die jónger zijn dan je relatie is... brrrrr!!
quote:Lucifer1983 schreef op 04 juli 2011 @ 10:09:

Ik las nu net dat ze in totaal 3 keer geprobeerd heeft om weg te komen en dat de laatste keer haar paspoort is ingenomen.Als dat waar is dan had ik ook niet vrolijk voor het altaar gestaan.

Hier doen we dan maar een emmer zout bij.

Koud kunstje om van Monaco in Frankrijk of Italië te komen. En dan nog: als ze echt niet had gewild, had ze daar toch niet gestaan. Ze kunnen haar moeilijk onder schot houden en zo naar het altaar dwingen.

Wat zag die Stephanie er trouwens oud en afgeleefd uit; ze leek jaren ouder dan Caroline, terwijl ze toch een stuk jonger is.
quote:missdory schreef op 03 juli 2011 @ 17:37:

Hij geeft dus wel toe vreemd te zijn gegaan anders hoeft hij ook geen vaderschapstest te doen.

Conclusies trekken is niet jouw sterkste kant zeker??

De enige manier om dit soort geruchten te ontkrachten is om een vaderschapstest te ondergaan; als hij dat namelijk niet zou doen, zou het ook weer als 'verdacht' over kunnen komen.

Als hij zeker weet dat hij niet de vader is, is dit toch het beste wat hij kan doen!
quote:Aubrey schreef op 03 juli 2011 @ 16:22:

Zou het van haar kant wel van respect vinden getuigen als ze de moeite zou doen om Frans te spreken. Bij Maxima was het zelfs 1 van de voorwaarden om NL te spreken voor de huwelijksvoltrekking, toch?Ik weet niet of dat een voorwaarde was maar idd dat Charlene nog steeds geen Frans kent is echt erg. Het is geen gemakkelijke taal maar na een relatie van 5 a 6 jaar moet ze het wel kennen. Maar ja ze sportte toen nog wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven