Ik wil regen!

maandag 16 juli 2018 om 23:53
Geen hoosbuien waarbij alles wegdrijft maar gewone, heel gewone regen. Een mals buitje, tegen het stof en voor mijn tuintje. Liefst 's nachts zodat het ook niet gelijk wegverdampt als de zon weer doorkomt.
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?

donderdag 26 juli 2018 om 17:51
Hoera, je hebt 'm dan eindelijk in je huis! :ventilatorsmilie:

donderdag 26 juli 2018 om 17:55
Hier ook!zazamaenade schreef: ↑26-07-2018 17:49Zonet hing hier een echt grote grijze regenwolk, het werd zelfs even donker !
Nu is-ie weer vertrokken naar elders, zonder iets te geven.

donderdag 26 juli 2018 om 18:16
De postbode feliciteerde me ook met mijn aankoop

Ik fietste rond 17:00 vanuit mijn werk naar de huis (voordat jullie gaan denken dat dat een prestatie is: ik heb mijn elektrische fiets op max gezet, dus nee), en het viel me op hoe traag het verkeer was. Normaal wordt het grootstedelijk verkeer er echt niet chiller op bij een oplopende temperatuur, maar fietsers, brommers, auto’s... alles leek een tandje terug te hebben geschakeld. Heel bijzonder.

donderdag 26 juli 2018 om 18:18
Van mij mag je dat ook al vinden van 10 graden minder.Calamitycat schreef: ↑26-07-2018 18:14Het was vandaag 37 graden op mijn kantoor. Dat mag ik nu wel de hel vinden, toch?![]()

donderdag 26 juli 2018 om 18:18
Je zit in het verkeerde topic.Tornacense schreef: ↑26-07-2018 18:10Rot-Regen (en onweer) hier af te halen.
Een uur geleden was het hier een héérlijke 35 graden.
Nu nog 22.
Waar zit die fleece-trui ook alweer?

donderdag 26 juli 2018 om 18:24
Toch wel he? Fijn

Er was ook nog wel een lichtpuntje hoor; toen ik thuiskwam lagen mijn (tijdelijke binnen) konijnen in blakende gezondheid tegen elkaar aan op hun natte laken. Ik maakte me best zorgen maar nu kan ik met een gerust hart morgen weer naar mijn werk. En dan maar weer kijken of ik zelf nog zo'n dag overleef

Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.

donderdag 26 juli 2018 om 18:26
Nope.
Mensen wilden regen.
Ik heb hier regen te koop.

donderdag 26 juli 2018 om 18:34
Westerpaviljoen schreef: ↑26-07-2018 18:31Ik ga t even herhalen voor t effect en aandacht:
Vandaag 50 km gewielrend....voel me gekookt.
Stoer wel, maar waarom ??? 's Ochtends vroeg en 's avonds is het fijn, maar midden op de dag, voor je plezier ? Snap ik echt niet, hoor.
nounou

Wij hebben onze koeien al dagen dag en nacht binnen omdat de wei kaler dan kaal is. Er is buiten gewoon geen eten, dus staan ze binnen en worden daar bijgevoerd.zazamaenade schreef: ↑26-07-2018 09:21Gisteravond, na negenen op de fiets buiten de stad, viel me op dat ik weer koeien in de weilanden zag, die er de dag daarvoor, midden op de dag, niet waren.
Houden de boeren hun koeien midden op de dag binnen, en gaan ze 's avonds en 's nachts naar buiten, weet iemand dat ?

Westerpaviljoen schreef: ↑26-07-2018 18:31Ik ga t even herhalen voor t effect en aandacht:
Vandaag 50 km gewielrend....voel me gekookt.

Ik heb 20 kilometer gefietst en de andere fietsers die we tegen kwamen waren voornamelijk bejaarden. Zo apart.

Hier ook zaterdag regen....en onweer