Ik wil regen!

16-07-2018 23:53 3089 berichten
Geen hoosbuien waarbij alles wegdrijft maar gewone, heel gewone regen. Een mals buitje, tegen het stof en voor mijn tuintje. Liefst 's nachts zodat het ook niet gelijk wegverdampt als de zon weer doorkomt.
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
Alle reacties Link kopieren
Habbekratz schreef:
07-08-2018 17:15
Leuk huis toch voor dat geld en ruim 500 m2 grond erbij. Het is niet van mij hoor :proud:
Echt een heel leuk huis!
Alle reacties Link kopieren
z-u-s schreef:
07-08-2018 17:20
Mijn man bewaakt het fort thuis. Ik kreeg net een update: pizza besteld, ramen en deuren hermetisch dicht en airco in de slaapkamer koelt alvast voor. Zo toch maar eens op de fiets naar huis stappen...
Wat een heerlijk vooruitzicht! Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
ñuca schreef:
07-08-2018 16:48
Ik begrijp bepaalde forummers niet, die maar blijven zeggen dat ze geen regen willen. Kijk om je heen! Alles is dor en droog en de natuur schreeuwt om water! En dan wil je dat het niet regent omdat jij dan niet meer buiten kunt zitten? :|
Praat me er niet van... In mijn omgeving hoor ik het ook, ik zei laatst tegen een vriendin dat ik echt blij was dat het koeler werd met regen.
Oh nee, dat vond ze echt niks, want ze had vakantie.
Are you freaking kidding me? Kijk om je heen, natuur en dieren die eronder lijden en veel mensen die er ook niet tegen kunnen maar nee hoor, alsjeblieft geen regen in de vakantie.

Sowieso mensen die zichzelf met een dagje regen niet meer kunnen vermaken. Tuurlijk, ik snap dat het zomer is maar dit is gewoon niet meer gezond.

Ik ben echt heel blij als het afkoelt en flink gaat regenen.
yesss wijzigde dit bericht op 07-08-2018 17:37
0.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu een oude vissers-bodywarmer (zo'n ding met heel veel zakken) aangetrokken en volgestouwd met diepvrieselementen, geïnspireerd door een youtube-filmpje erover.
Dat is lekker koud ! Heerlijk :angel:
Het is wel een beetje zwaar, maar het koelt perfect.

https://www.youtube.com/watch?v=2ylmNykISuk

Wat ik nu heb is een beetje zoals vanaf 3:12, alleen dan met die harde plastic koelelementen.
nounou
Alle reacties Link kopieren
Ja, of opmerkingen zoals: "Ja, jij bent straks de eerste die gaat klagen dat het te veel regent" Euh, nee. Ik heb liever regen dat die zon die de hele dag schijnt.
Heanig an
Alle reacties Link kopieren
Er is een nieuw topic, omdat het oude 'vol' begint te raken, en we voorlopig nog wel een paar dagen (of weken :wtf: ) aan het verlangen naar regen zijn.
actueel/wij-willen-regen-deel-2/list_messages/417948
nounou
Volgens Buienradar regent het nu en valt er 0,1 mm. Mijn ogen bedriegen me zeker. :'( Oh wacht, dat zijn mijn tranen natuurlijk!!!!
Alle reacties Link kopieren
Dat is al verdampt voordat het uberhaupt op ooghoogte is ;-)
Oakes schreef:
07-08-2018 17:22
Echt een heel leuk huis!
Eens!!!
kintsugi schreef:
07-08-2018 17:38
Volgens Buienradar regent het nu en valt er 0,1 mm. Mijn ogen bedriegen me zeker. :'( Oh wacht, dat zijn mijn tranen natuurlijk!!!!
:proud:
Alle reacties Link kopieren
Oakes schreef:
07-08-2018 17:07
Gisterenavond viel het mij op dat ieder huis waar ik voorbij wandelde, de mensen binnen zaten, voor de t.v. @( Het was 21.30! Toen was het eindelijk lekker.
Vind ik niet zo gek, men is het buiten zitten beu. Merk ik ook aan mijzelf.
Deze dicht laten doen door de mods?
Ik wilde geen succesvol topic, ik wilde alleen maar regen...
:cry:
Alle reacties Link kopieren
Doe maar dicht ja anders wordt het zo verwarrend.
Niemand is onmisbaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven