Ik wil regen!

16-07-2018 23:53 3089 berichten
Geen hoosbuien waarbij alles wegdrijft maar gewone, heel gewone regen. Een mals buitje, tegen het stof en voor mijn tuintje. Liefst 's nachts zodat het ook niet gelijk wegverdampt als de zon weer doorkomt.
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
Kwebbeltje91 schreef:
26-07-2018 16:33
Oeeh.
Als het goed is gaat het hier rond half 7 regenen/onweren/waaien
Er komen wat buien vanuit Limburg richting mijn woonplaats. Komt u maarrrrrr!!

Dat zullen de buien zijn waar mijn moeder het over had, haha. Geniet ervan. :D
Hier krijgen we alleen de belofte van een onweersbui, maar die zal blussen voordat er echt iets gebeurt. (6)
Er komt zelfs onweer aan zie ik... yes please! Met flinke hoosbui hoop ik!
Nectarinepit schreef:
26-07-2018 16:35
Dat zullen de buien zijn waar mijn moeder het over had, haha. Geniet ervan. :D
Dank je! Hopelijk lossen de buien niet op :(
stippensokken schreef:
26-07-2018 15:37
Ik ga een plank in de koelkast uitruimen, eens zien of ik erin pas :nut:
:rofl: briljant!

Toch maar ff ijs gehaald. Anders haal ik het weekend waarschijnlijk niet en geen zin om helemaal naar Teauland te racen om haar ijs te jatten...:proud:
phoebe24 schreef:
26-07-2018 16:40
:rofl: briljant!

Toch maar ff ijs gehaald. Anders haal ik het weekend waarschijnlijk niet en geen zin om helemaal naar Teauland te racen om haar ijs te jatten...:proud:
Dat is heel verstandig, want ik heb hier een vreselijk fierce waakkat en die springt je in de kuiten als je bij de vriezer in de buurt durft te komen.
Wel zonder nageltjes. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Hier niks aldus buienradar :sigh:
Cateautje schreef:
26-07-2018 16:43
Dat is heel verstandig, want ik heb hier een vreselijk fierce waakkat en die springt je in de kuiten als je bij de vriezer in de buurt durft te komen.
Scheelt handschoenen met de hitte :P
Aaaaaarrrrrggggghhhhhh
Lady*Voldemort schreef:
26-07-2018 16:49
Aaaaaarrrrrggggghhhhhh
Dat jij dat nog kan... Ik kan er alleen een piepje uit persen.
Cateautje schreef:
26-07-2018 16:51
Dat jij dat nog kan... Ik kan er alleen een piepje uit persen.
Het klinkt wel heel eng hoor. Zo'n laatste doodsreutel van iemand die al vier dagen zonder water door de woestijn kruipt.
Lady*Voldemort schreef:
26-07-2018 16:53
Het klinkt wel heel eng hoor. Zo'n laatste doodsreutel van iemand die al vier dagen zonder water door de woestijn kruipt.
Nu zingt er ineens een lied in mijn ei, Brandend zand en nergens water.... Pfffff, ik word oud. D.W.Z...
Cateautje schreef:
26-07-2018 16:56
Nu zingt er ineens een lied in mijn ei, Brandend zand en nergens water.... Pfffff, ik word oud. D.W.Z...
:rofl:

Of deze:

https://www.youtube.com/watch?v=aDKsvl68FMY
Oehhhhh, wat erg!!!! :-D
Goguma schreef:
26-07-2018 16:36
Er komt zelfs onweer aan zie ik... yes please! Met flinke hoosbui hoop ik!
Ik hoop met je mee.
Je verneemt het weleens, dat er mensen zijn die verliefd zijn en willen trouwen met een voorwerp.
Ik heb mijn hart verloren aan de ven en wil ermee trouwen, kan dat?
zazamaenade schreef:
26-07-2018 16:14
Afbeelding
Deze vind ik leuk!
Cateautje schreef:
26-07-2018 16:43
:applause: zulke truukjes ga ik die mutsen van mij ook leren.
Aaaahhh nee, wat erg! :rofl:
anoniem_20949 wijzigde dit bericht op 26-07-2018 17:17
2.38% gewijzigd
Cateautje schreef:
26-07-2018 17:05
Je verneemt het weleens, dat er mensen zijn die verliefd zijn en willen trouwen met een voorwerp.
Ik heb mijn hart verloren aan de ven en wil ermee trouwen, kan dat?
Waarom niet? Ik vind het wel een romantisch idee :love:

Inmiddels is het hier aan het bewolken. En gezien de verticale ontwikkeling van de wolken heb ik een heel klein, stil hoopje dat er wel eens een ieniemienie buitje in zou kunnen zitten... stay tuned!
Lady*Voldemort schreef:
26-07-2018 17:16
Waarom niet? Ik vind het wel een romantisch idee :love:

Inmiddels is het hier aan het bewolken. En gezien de verticale ontwikkeling van de wolken heb ik een heel klein, stil hoopje dat er wel eens een ieniemienie buitje in zou kunnen zitten... stay tuned!
Dan ga ik morgen in ondertrouw.

Een koele druppel op je neus moet wel lukken en anders zou ik een klacht indienen bij buienradar en voor een schadevergoeding gaan.
Als Paay 30.000 euro in de wacht kan slepen, moet het jou ook wel lukken.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2354052 ... -nederland

Arcen is donderdagmiddag het warmste plekje van Nederland. Het meetstation in de Limburgse plaats geeft 37,7 graden aan, zegt een woordvoerster van het KNMI
Cateautje schreef:
26-07-2018 17:20
Dan ga ik morgen in ondertrouw.

Een koele druppel op je neus moet wel lukken en anders zou ik een klacht indienen bij buienradar en voor een schadevergoeding gaan.
Als Paay 30.000 euro in de wacht kan slepen, moet het jou ook wel lukken.
Probleem is alleen dat die buienverwachting van mij is gebaseerd op eigen waarnemingen, dus van wie moet ik dan een schadevergoeding eisen? Niet dat ik het niet met je eens ben hoor, verder.
Lady*Voldemort schreef:
26-07-2018 17:30
Probleem is alleen dat die buienverwachting van mij is gebaseerd op eigen waarnemingen, dus van wie moet ik dan een schadevergoeding eisen? Niet dat ik het niet met je eens ben hoor, verder.
Als het alleen jouw waarnemingen zijn, dan doen buienradar en het KNMI hun werk niet goed, dus dan zou ik het daar op gooien.
Zonet hing hier een echt grote grijze regenwolk, het werd zelfs even donker !
Nu is-ie weer vertrokken naar elders, zonder iets te geven.
nounou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven