Ik wil regen!
maandag 16 juli 2018 om 23:53
Geen hoosbuien waarbij alles wegdrijft maar gewone, heel gewone regen. Een mals buitje, tegen het stof en voor mijn tuintje. Liefst 's nachts zodat het ook niet gelijk wegverdampt als de zon weer doorkomt.
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
zaterdag 28 juli 2018 om 08:26
Kom d’ran!Lucifer2018 schreef: ↑28-07-2018 08:18Die heb ik hier in de aanbieding. Gratis af te halen. Snel graag.![]()
zaterdag 28 juli 2018 om 08:26
zaterdag 28 juli 2018 om 08:28
Wij mogen over een half uurtje weer. Een hele mooie grote rooieKwebbeltje91 schreef: ↑28-07-2018 08:26Jaa vanmorgen wakker geworden met regen!!! Zijn wel kleine buitjes maar dat maakt me niks uit.
En het ruikt ook zo lekker fris nu. Zelfs de poes is er helemaal van opgeknapt. Normaal heeft ze een hekel aan regen maar nu bleef ze stoïcijns buiten zitten
zaterdag 28 juli 2018 om 08:34
zaterdag 28 juli 2018 om 08:37
Zo ik ben nu pas wakkerLady*Voldemort schreef: ↑28-07-2018 08:28Wij mogen over een half uurtje weer. Een hele mooie grote rooie
En het ruikt ook zo lekker fris nu. Zelfs de poes is er helemaal van opgeknapt. Normaal heeft ze een hekel aan regen maar nu bleef ze stoïcijns buiten zitten. Pas toen het flink begon te plenzen stoof ze naar binnen en nu ligt ze tevreden op de bank. Dat heb ik haar in geen dagen meer zien doen, het arme beest.
zaterdag 28 juli 2018 om 08:40
Fijn voor de poes, LV! Voor de dieren is het erg zwaar geweest.
Hier wilde een ekster zojuist op z'n dooie gemakkie binnen wandelen. Gelukkig hanteert mijn hond een streng deurbeleid.
Wat ik trouwens - voor zover ik me kan herinneren - nog nooit had meegemaakt; gisterenmiddag beddengoed buiten gedroogd. Opgevouwen op het bed gelegd en vannacht toen ik het bed ging opmaken waren de hoeslakens nog heel erg warm. Bizar. Er kwam gewoon stralingswarmte vanaf.
Hier wilde een ekster zojuist op z'n dooie gemakkie binnen wandelen. Gelukkig hanteert mijn hond een streng deurbeleid.
Wat ik trouwens - voor zover ik me kan herinneren - nog nooit had meegemaakt; gisterenmiddag beddengoed buiten gedroogd. Opgevouwen op het bed gelegd en vannacht toen ik het bed ging opmaken waren de hoeslakens nog heel erg warm. Bizar. Er kwam gewoon stralingswarmte vanaf.
zaterdag 28 juli 2018 om 08:45
Oww trouwens, mag ik hem even lenen dan? Dan kan hij mijn katten dat even leren ivm inbrekende buurkat. (Die vervolgens niet weggaat en die je niet aan kan raken zonder dat hij je gaat grijpen en wat ik dus vertik)
zaterdag 28 juli 2018 om 09:07
zaterdag 28 juli 2018 om 09:08
zaterdag 28 juli 2018 om 09:13
Blijf hopen Dahlia, blijf hopen. Wij zijn ook overgeslagen al die tijd, zo erg zelfs dat deze streek zo ongeveer de droogste is van heel Nederland. Maar vandaag was de dag die je wist dat zou komen dan eindelijk hierDahlia74 schreef: ↑28-07-2018 09:08Helaas geen regen, zat vanochtend om 6.30 uur al buiten het was toen 23 graden. Inmiddels loopt de temperatuur op. We zullen of het gaat regenen, vooralsnog heb ik er een hard hoofd in. Wij worden vaak overgeslagen. Straks maar weer de tuin gieten, had ik gisteren echt geen puf voor.
zaterdag 28 juli 2018 om 09:15
Haha daar had ik nog nooit van gehoord! Ben wel een tijdelijke dan hoor.. normaal niet zo’n regenfanaat, maar nu ben ik al weken buiten mezelf getreden door oververhitting.Oakes schreef: ↑28-07-2018 09:07![]()
Dan ben je een pluviofiel! Zie https://www.bd.nl/binnenland/eindelijk- ... ~ad5a46b7/
Het is hier alweer gestopt met regenen maar oh men dit was het lekkerste buitje ooit!!