Ik wil regen!

16-07-2018 23:53 3089 berichten
Geen hoosbuien waarbij alles wegdrijft maar gewone, heel gewone regen. Een mals buitje, tegen het stof en voor mijn tuintje. Liefst 's nachts zodat het ook niet gelijk wegverdampt als de zon weer doorkomt.
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
beetjegek schreef:
28-07-2018 08:16
Hier ook regen. Ik wil de zon terug !
Hier heb je de mijne:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
28-07-2018 08:18
Die heb ik hier in de aanbieding. Gratis af te halen. Snel graag. :-D
Kom d’ran!
Jaa vanmorgen wakker geworden met regen!!! Zijn wel kleine buitjes maar dat maakt me niks uit.
Lady*Voldemort schreef:
28-07-2018 08:21
Hier heb je de mijne:

Afbeelding
Dankjewel :sun:
Kwebbeltje91 schreef:
28-07-2018 08:26
Jaa vanmorgen wakker geworden met regen!!! Zijn wel kleine buitjes maar dat maakt me niks uit.
Wij mogen over een half uurtje weer. Een hele mooie grote rooie :love:

En het ruikt ook zo lekker fris nu. Zelfs de poes is er helemaal van opgeknapt. Normaal heeft ze een hekel aan regen maar nu bleef ze stoïcijns buiten zitten :O . Pas toen het flink begon te plenzen stoof ze naar binnen en nu ligt ze tevreden op de bank. Dat heb ik haar in geen dagen meer zien doen, het arme beest.
Ik ben echt aan het genieten nu. Alle ramen tegen over elkaar open gezet.
In mijn nachtjapon genieten van de koele lucht en de geluiden van de vogels.
Er zijn nog geen kinderen buiten dus het is zooo lekker stil. Ik hoor alleen de regen vallen en de vogels :heart:
Lady*Voldemort schreef:
28-07-2018 08:28
Wij mogen over een half uurtje weer. Een hele mooie grote rooie :love:

En het ruikt ook zo lekker fris nu. Zelfs de poes is er helemaal van opgeknapt. Normaal heeft ze een hekel aan regen maar nu bleef ze stoïcijns buiten zitten :O . Pas toen het flink begon te plenzen stoof ze naar binnen en nu ligt ze tevreden op de bank. Dat heb ik haar in geen dagen meer zien doen, het arme beest.
Zo ik ben nu pas wakker :facepalm: ik snapte niet wat je ermee bedoelde :rofl:
Wat heerlijk dit! Ik ben blij. :)
Goedemorgen allen!
Ik wilde schrijven dat het begint te betrekken hier, maar dat gaat net over naar wind en regen!!!!! :puh: :cheer:

Eindelijk, heerlijk!!
Heb zin om in mn onderbroek de straat op te rennen... :proud:
anoniem_20949 wijzigde dit bericht op 28-07-2018 08:42
19.14% gewijzigd
Fijn voor de poes, LV! Voor de dieren is het erg zwaar geweest.

Hier wilde een ekster zojuist op z'n dooie gemakkie binnen wandelen. Gelukkig hanteert mijn hond een streng deurbeleid. :rofl:

Wat ik trouwens - voor zover ik me kan herinneren - nog nooit had meegemaakt; gisterenmiddag beddengoed buiten gedroogd. Opgevouwen op het bed gelegd en vannacht toen ik het bed ging opmaken waren de hoeslakens nog heel erg warm. Bizar. Er kwam gewoon stralingswarmte vanaf. :-o
jahoe het regent hier! (noord holland)
Oakes schreef:
28-07-2018 08:40
Fijn voor de poes, LV! Voor de dieren is het erg zwaar geweest.

Hier wilde een ekster zojuist op z'n dooie gemakkie binnen wandelen. Gelukkig hanteert mijn hond een streng deurbeleid. :rofl:
:rofl:
Oww trouwens, mag ik hem even lenen dan? Dan kan hij mijn katten dat even leren ivm inbrekende buurkat. (Die vervolgens niet weggaat en die je niet aan kan raken zonder dat hij je gaat grijpen en wat ik dus vertik)
beetjegek schreef:
28-07-2018 08:26
Kom d’ran!
Dank! Hij is weg :cheer2:
Oh wat is het heerlijk!

Vannacht heeft het weer geregend en het waait nu, zonnetje erbij en een graad of 21.
Het heeft hier 'n beetje geregend, maar de zon breekt nu al weer door. Zucht...dat zal 'n benauwende dag worden... Wel al lekker even gezwommen net in de laatste regendruppels.
Haha, inbrekende buurkat. Issie niet op uitnodiging van je eigen katten?
Wij hebben 10 druppels regen gehad en straks komen er ook weer 10 aan.
Regen en een temperatuur verschil van 20 graden met gisteren
geneet van 't laeve
Regen!!!!!!!! :cheer2: :cheer2: :cheer2:

Zo, daar heb ik speciaal een account voor aangemaakt ;-D
Avellana schreef:
28-07-2018 09:05
Regen!!!!!!!! :cheer2: :cheer2: :cheer2:

Zo, daar heb ik speciaal een account voor aangemaakt ;-D
:D

Dan ben je een pluviofiel! Zie https://www.bd.nl/binnenland/eindelijk- ... ~ad5a46b7/
Helaas geen regen, zat vanochtend om 6.30 uur al buiten het was toen 23 graden. Inmiddels loopt de temperatuur op. We zullen of het gaat regenen, vooralsnog heb ik er een hard hoofd in. Wij worden vaak overgeslagen. Straks maar weer de tuin gieten, had ik gisteren echt geen puf voor.
phoebe24 schreef:
28-07-2018 08:39
Eindelijk, heerlijk!!
Heb zin om in mn onderbroek de straat op te rennen... :proud:
Dit gevoel krijg ik ook (geen goed idee, hartje centrum)
Dahlia74 schreef:
28-07-2018 09:08
Helaas geen regen, zat vanochtend om 6.30 uur al buiten het was toen 23 graden. Inmiddels loopt de temperatuur op. We zullen of het gaat regenen, vooralsnog heb ik er een hard hoofd in. Wij worden vaak overgeslagen. Straks maar weer de tuin gieten, had ik gisteren echt geen puf voor.
Blijf hopen Dahlia, blijf hopen. Wij zijn ook overgeslagen al die tijd, zo erg zelfs dat deze streek zo ongeveer de droogste is van heel Nederland. Maar vandaag was de dag die je wist dat zou komen dan eindelijk hier :cheer2: , en dat gaat bij jou ongetwijfeld ook gebeuren. Ooit.
Oakes schreef:
28-07-2018 09:07
:D

Dan ben je een pluviofiel! Zie https://www.bd.nl/binnenland/eindelijk- ... ~ad5a46b7/
Haha daar had ik nog nooit van gehoord! Ben wel een tijdelijke dan hoor.. normaal niet zo’n regenfanaat, maar nu ben ik al weken buiten mezelf getreden door oververhitting.

Het is hier alweer gestopt met regenen maar oh men dit was het lekkerste buitje ooit!!
Het regent! :yes: Nog niet zo hard als ik had gehoopt, maar het is grijs en er komt water uit de lucht dus ik ben blij :jump:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven