Ik wil regen!
maandag 16 juli 2018 om 23:53
Geen hoosbuien waarbij alles wegdrijft maar gewone, heel gewone regen. Een mals buitje, tegen het stof en voor mijn tuintje. Liefst 's nachts zodat het ook niet gelijk wegverdampt als de zon weer doorkomt.
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
zaterdag 28 juli 2018 om 10:21
Ja daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen. Ik las gisteren of eergisteren op nu.nl dat er nu een groot tekort is aan die dingen.mick87 schreef: ↑28-07-2018 07:52Van mij mag het weken blijven zoals het nu is. Ik meen me te herinneren dat we vorige zomer vaak weer zoals nu hadden: rond 20-25 graden en bewolkt. En in het voorjaar warm: ik teken er voor.
Ik heb vannacht voor de 3e nacht slecht geslapen. Ik zit nu op m'n werk en ben echt kapot. Gelukkig maar tot 12.00 werken. Ik ga heel de middag bankhangen en/of slapen. Even bijkomen van de afgelopen dagen.
En komend jaar ga ik investeren in een goede airco en ventilatoren. Zoals afgelopen nachten: nooit meer!
zaterdag 28 juli 2018 om 10:25
Mobiele airco's ja. Maar echte airco/splitunit kan je nu zo laten installeren. Is alleen duur. Ik ga ook sparen en in de winter aanschaffen denk ik.
zaterdag 28 juli 2018 om 10:33
Je zou toch denken dat je met die nick van je wel wat gewend bent.
Madrid ! Daar is het het 's zomers pas heet
nounou
zaterdag 28 juli 2018 om 10:35
zaterdag 28 juli 2018 om 10:47
Hier ook regen, ik werd er zelfs wakker van, wat een goddelijk geluid is dat zeg !
Snel iets minimaals aangeschoten en me helemaal nat laten regenen in de tuin, mijn haren dropen ervan. Vrij rustige regen, alles is doorweekt. Het was natuurlijk veel te weinig, maar het begin is er. Nu nog steeds bewolkt, en er komt meer aan.
Ik ben zo blij
Bobby-Pin ook regen gehad ?
Snel iets minimaals aangeschoten en me helemaal nat laten regenen in de tuin, mijn haren dropen ervan. Vrij rustige regen, alles is doorweekt. Het was natuurlijk veel te weinig, maar het begin is er. Nu nog steeds bewolkt, en er komt meer aan.
Ik ben zo blij
Bobby-Pin ook regen gehad ?
nounou
zaterdag 28 juli 2018 om 10:55
Och, arme. Geeft Buienradar nog hoop, of zit je zelfs vandaag in een verkeerde hoek ?
nounou
zaterdag 28 juli 2018 om 11:01
Volgens buienradar is er kans op lichte neerslag en daar moeten we het maar mee doen.zazamaenade schreef: ↑28-07-2018 10:55Och, arme. Geeft Buienradar nog hoop, of zit je zelfs vandaag in een verkeerde hoek ?
zaterdag 28 juli 2018 om 11:05
Lucifer2018 schreef: ↑28-07-2018 10:59Wit schuim op de weg.![]()
Ze hadden al gewaarschuwd voor gladheid.
Doe je voorzichtig ? Rustig aan.
Hopelijk is je hoofdpijn over.
nounou
zaterdag 28 juli 2018 om 11:23
Had jij ook regen?Lucifer2018 schreef: ↑28-07-2018 10:59Wit schuim op de weg.![]()
Ze hadden al gewaarschuwd voor gladheid.
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 28 juli 2018 om 11:24
5.9 mm. regen was er voorspeld in mijn woonplaats, windkracht 6, zware regen en onweersbuien. Ik had me er zo op verheugd.
Maar er is helemaal niets gevallen en het ziet er naar uit dat er niets gaat vallen ook. Wat een teleurstelling.
De zon schijnt, er staat amper wind en het is nog steeds bloedheet in huis. Alle ramen en deuren staan open maar doorwaaien en verkoeling brengen ho maar.
Mijn tuin snakt naar regen, ik snak naar regen en serieus heb ik het idee dat ik langzaam gek word. Heb al drie maanden geen regen gezien/gevoeld en mis dat tot op het bot. Klote gewoon dit
Overigens ben ik voor iedereen hier bij wie het wel geregend heeft heel blij en het is jullie van harte gegund.
Maar er is helemaal niets gevallen en het ziet er naar uit dat er niets gaat vallen ook. Wat een teleurstelling.
De zon schijnt, er staat amper wind en het is nog steeds bloedheet in huis. Alle ramen en deuren staan open maar doorwaaien en verkoeling brengen ho maar.
Mijn tuin snakt naar regen, ik snak naar regen en serieus heb ik het idee dat ik langzaam gek word. Heb al drie maanden geen regen gezien/gevoeld en mis dat tot op het bot. Klote gewoon dit
Overigens ben ik voor iedereen hier bij wie het wel geregend heeft heel blij en het is jullie van harte gegund.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.