Jumbo neemt 400 C1000s over

23-11-2011 21:41 135 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgens de Televaag neemt Jumbo de winkels van C1000 over.

Moeten we straks alle boodschappen bij de geel/zwarte winkel doen of zal het een bestuurlijke overname zijn?

Ze worden op deze manier wel een grote concurrent voor AH. Kom maar op met die prijsoorlog!
Ik krijg er een punthoofd van!
Ik koop liever bij de plaatselijke middenstand, Turkse winkeltjes etc. etc. Dan gaat het geld tenminste naar de mensen die keihard werken voor hun handel.

Heb totaal geen zin om de aandeelhouders van dit soort mega-kartels te spekken (geldt ook voor Ahold)

Ik vind het hele systeem van aandeelhouders in werkelijk alle gelederen van de commercie pervers zolangzamerhand, ik steek er geen geld in. Dus ook niet in deze mega-fusie. Alleen al om de bonussen die er daaropvolgend nu weer in de top uitgaan, en ze bezuinigen op het personeel.
Hmm ik vind Jumbo echt een slechte super:-( in het begin dat ze hier in Lelystad opende was het idd best goed maar al snel zag je dat groente slechter van kwaliteit werd fruit rot ook zo weg.. + ik ben dol op Silvo kruiden, c1000 heeft die wel maar Jumbo heeft die smerige Verstegen.

Nee ben absoluut GEEN Jumbofan... Vind het er ook altijd vreselijk muf ruiken blehg
C1000 heeft vooral leuke aanbiedingen nu zeker met die euroweken, vind het echt jammer dat we er nog een jumbo bij krijgen. Hebben straks echt alleen nog maar ah en jumbo
Bij mij in de buurt verdwijnt er door nieuwbouw een suffige Super de Boer om plaats te maken voor een gloednieuwe Jumbo. Het enige frapante is wel dat er ook een Jan Linders vlak naast komt. Ik begrijp niet wat dat voor zin heeft, zeker als je bedenkt dat er redelijk dichtbij (5-7 minuten fietsen) een meer dan fatsoenlijke AH en een Aldi zit. En nog iets verder weg een Coöp.

Ikzelf blijf voorlopig gewoon trouw aan mijn AH die het dichst bij ligt en probeer gewoon goed te anticiperen op de aanbiedingen.
Dan richt ik wel een C1000 fanclub op....hier in Mestreech is er een heule grote, eigen slagerij....top.

Beter dan dan het vlees van AH die 2 jaar geleden ergens in Zambia geslacht is
Ik hoop dat hier de c1000 die stinkt, omgebouwd word tot Jumbo! Ik ga nu naar een stad naast de onze voor de Jumbo. Zou fijn zijn als er nu hier ook 1 komt. De super de boer is hier net omgebouwd tot kleine c1000, dus die hebben we nu 2 en geen Jumbo. Daar moet verandering in komen. Naast de c1000 hebben we hier alleen een AH en Aldi. Maar bij die laatste kan ik lang niet alles krijgen voor de wekelijkse boodschappen.
Hier zijn twee C1000's, een Emtee, een AH, Janlinders, Plusmarkt en twee Aldi's. Verder nog een Turkse supermarkt.

Dan mag de slechtste C1000 wel een Jumbo worden.
quote:1322012anoniem schreef op 24 november 2011 @ 10:16:

[...]

vreemd is dat, waar ik woon is er niet eentje, Centra is ook weg.

De Centra? Bestond die dan nog? Bij mijn weten zijn zo goed als alle Centra's rond 1981 (met uitzondering van Heesch/Vinkel waar er nog een zat tot in 2001) getransformeerd tot C1000? Volgens mij loop jij nogal wat jaartjes achter...

Ik ben verschillende keren in de nu nog enige C1000 die Nijmegen rijk is geweest, en daar wil je gewoon niet zijn, zelfs niet als je alles voor de helft van de prijs krijgt of voor mijn part gratis. Geen sfeer, irritante verlichting, lege schappen bij precies die aanbiedingen waarvoor je bent gekomen, cassières die meer interresse hebben in het wel en wee van een collega dan in de klant. kleine kassa's enz. enz.
Zou het eraan liggen of het een franchise AH is? Hier alleen positive ervaring bij de AH, het is een franchise.

Jumbo is voor mij te ver weg, en vind de AH beter dan de C1000
Hier ook een super C1000 met TOP slagerij-afdeling. Jammer dat het waarschijnlijk Jumbo gaat worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven