juppenactie AH

23-01-2012 19:09 85 berichten
Zojuist op het jeugdjournaal: De spaaracties van de supers worden weer van stal gehaald. Baas boven baas, de AH spant de kroon: je kunt daar binnenkort 'muppets' sparen. Voorwaarden: voor iedere ¤ 99,00 die je er uitgeeft mag je voor ¤1,00 extra een muppet bijkopen. Ik vind dit nou echt een slechte actie. Schiet zijn doel volledig voorbij. Nu laat ik vaak genoeg bij de super achter, maar deze actie gaat me te ver. Ik voorzie ' sociaal-economische ongelijkheid ' tussen kinderen. Ik weet dat er in de klassen van mijn eigen kinderen heel wat mensen moeten ronkomen van een uitkering of anersoortig minimum. Deze actie is voor hen igg niet bedoeld. Doe mij dan maar die voetbalplaatjes, die liggen binnen het bereik van veel meer kinderen. Hoe worden jullie beinvloedt door acties, maak je andere keuzes qua winkel/merken/budget?
Alle reacties Link kopieren
quote:flint schreef op 23 januari 2012 @ 19:21:

Ik vind trouwens dat bijbetalen ook niet echt des AH's. Normaal krijg je het gratis bij x punten omdat je al genoeg geld wegbrengt. Ik snap niet zo goed waarom ik nu ook nog moet bijbetalen.Misschien omdat de gratis acties voor nogal chaotische taferelen zorgen met schreeuwende kinderen, die bij mijn ah zich achter twee dranghekken kunnen opstellen? Gokje hoor. Ik ben geen kinderhater, maar 15 kinderen die elke keer 'mevrouw, mevrouw, mag ik uw voetbalplaatjes schreeuwen en die je binnen in de super nog kan horen vind ik wel een beetje teveel van het goede.
quote:christiane__04 schreef op 23 januari 2012 @ 19:25:

Ik wil graag kermit, maar ik koop nooit voor 15 euro tegelijk bij de AH. Dus die punten kan ik schudden. Ze kunnen beter meer punten laten sparen en dan zo'n punt bij elke 5 euro boodschappen geven. Ook voor kinderen wordt het dan makkelijker.Je kan ook de mensen achter de kassa vriendelijk aan kijken dan krijg je ook nog wel eens wat voor elkaar, tenminste hier wel
Nog even een aanvulling op mijn reactie; uiteraard neem ik wel de voetbalplaatjes en gogo's aan waar ik recht op heb tijdens een actie als ik ze toch krijg. Maar ik ga niet tot in den treure blijven kopen om hele verzamelingen compleet te krijgen waar daarna toch niet meer naar omgekeken wordt.
quote:flint schreef op 23 januari 2012 @ 19:26:

Statler en Waldorf, de meest leuke muppets die er zijn! Het is voor mij ook een stukje jeugdsentiment, dus die poppen gaan er hier zeker komen. Ik weet nog dat ik vroeger aan 1 spaaractie heb meegedaan, was ook een muppetboek vol krijgen met stickers. Geweldig vond ik het! En nu mogen m'n kinderen aan de muppets.das lief
Waarom het nou meteen weer een yuppenactie noemen? Je hoeft toch niet alle 8 de poppen te verzamelen. Met 1 of 2 kan je kind prima tevreden zijn. Net zoals dat het ook tevreden kan zijn met de helft van de voetbalplaatjes, gogo's of wat voor andere meuk ze tegenwoordig maar uitdelen.
Mijn engeltjes, met grote bruine ogen en een blond kopje haar krijgen alles gedaan van de dames bij AH. En van de mensen die voor ons staan bij de kassa. Ik schat zo in dat we zo aan genoeg punten zitten voor alle muppets. Ik kan je dus vast wel wat punten sturen. Christiane. Nog even wachten alleen, ik heb er pas eentje .
Oeh scuba, je mag ervan vinden wat je wilt, mijn formulering dom vinden etc. Maar bepalen waar een ander zich 'druk om maakt' lijkt me niet jouw taak en zaak.... Ik ga er vanuit dat het duidelijk genoeg is dat dit met een knipoog gelezen mag worden ( al vind ik de actie stom en niet uitnodigend)...
quote:enter schreef op 23 januari 2012 @ 19:28:

[...]

das lief Ik ben dol op de muppets en draag het graag over aan m'n kinderen! Ga vanavond eens kijken of ik m'n boek ergens kan vinden.
Ik vond dit dus juist een hele mooie actie! 1x boodschappen doen en je hebt gelijk zo'n pop ipv wekenlang punten sparen bij de Plus voor 1 mes.
quote:doezel31 schreef op 23 januari 2012 @ 19:33:

Ik vond dit dus juist een hele mooie actie! 1x boodschappen doen en je hebt gelijk zo'n pop ipv wekenlang punten sparen bij de Plus voor 1 mes.Dat hangt van de boodschappen af die je doet, als je nu bijv 6 pakken gehakt haalt in 1 keer, ben je idd in 1 keer klaar.
Ik denk dat het sparen best hard gaat hoor, een zegeltje bij een pond rundergehakt, bij 2 pakken Fristi of Chocomel, en bij 3 rookworsten. Ik denk dat ik echt wel 6 zegels per week bij elkaar sprokkel. Daarnaast zal mijn moeder ook wel zegeltjes voor ons sparen, dus ik kan denk ik wel een paar poppen bij elkaar krijgen. Mijn enige zorg is dat de poppen vroegtijdig uitverkocht zijn, zoals zo vaak bij dit soort acties.
Wie doet er hier boodschappen voor een week? Wij ieder weekend, op wo brood en melk, en soms vaker maar dan iets extra's of dat wat vergeten was....
Ik zal eens naar die poppen. Ben benieuwd of ze leuk zijn. De disneyfiguren vond ik tegenvallen. De fabeltjeskrantserie vond ik wel heel leuk destijds!
Ze lijken me wel leuk, ik heb de kaarten via mn werk.

Ik koop heel weinig zelf bij ah

Ik zie net dat we 3 punten hebben gehad geen zes.
Volgens mij was het bij de vorige actie met disney poppen ook zo.

We hebben er drie bij elkaar kunnen sparen. En er wordt nog steeds mee gespeeld. Ik vind die muppet poppen wel erg leuk. Bij sommige producten krijg je een extra zegel en bij de webwinkel heb je er altijd 6. We beginnen gewoon bij 1(kermit) en zien wel hoe ver we komen.
Wat een geneuzel.

Je hoeft toch niet meteen alle 8 poppen te hebben? Of is je kind dan ook al siellug?

Volgens mij moet men eens ophouden om bij alles te denken dat kinderen in hun tere zieltjes gekrenkt worden als ze niet overal aan mee kunnen doen. Teleurstelling hoort bij het leven, word je hard van.
Wie zegt dat dan Jorina?
quote:luni schreef op 23 januari 2012 @ 20:34:

Wie zegt dat dan Jorina?TO.
Dat heb ik dan gemist,
*kijkt naar een andere manier om de OP te interpreteren, maar ziet het niet*
quote:Jorina schreef op 23 januari 2012 @ 20:31:

Wat een geneuzel.

Je hoeft toch niet meteen alle 8 poppen te hebben? Of is je kind dan ook al siellug?

Volgens mij moet men eens ophouden om bij alles te denken dat kinderen in hun tere zieltjes gekrenkt worden als ze niet overal aan mee kunnen doen. Teleurstelling hoort bij het leven, word je hard van.Jaaaaaaaaa! Zooooo mee eens!
Ik zou zeggen: check Marktplaats voor de zegels!
Maar wat is er nou zo vreemd aan deze actie? Dat je een euro moet bijbetalen??

Volgens mij is die 90 euro die je moet uitgeven voor één pop echt niet zo extreem vergeleken met andere acties toch?
Ach, je kan wel gaan afgeven op de ah, van je zult maar een paar kinderen hebben, maar de plus heeft actie, de spar ( geloof ik) en de c1000 hebben voetbalplaatjes.

Of je drie kinderen heb of niet, reken maar uit.

Over juppen actie gesproken, als je gaat berekenen wat de messenset van de plus uiteindelijk kost, aan boodschappen en bijbetaling, dát was pas een juppenactie.
Wij doen de boodschappen voor onze oudjes, dus die zegels die komen er wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven