juppenactie AH
maandag 23 januari 2012 om 19:09
Zojuist op het jeugdjournaal: De spaaracties van de supers worden weer van stal gehaald. Baas boven baas, de AH spant de kroon: je kunt daar binnenkort 'muppets' sparen. Voorwaarden: voor iedere ¤ 99,00 die je er uitgeeft mag je voor ¤1,00 extra een muppet bijkopen. Ik vind dit nou echt een slechte actie. Schiet zijn doel volledig voorbij. Nu laat ik vaak genoeg bij de super achter, maar deze actie gaat me te ver. Ik voorzie ' sociaal-economische ongelijkheid ' tussen kinderen. Ik weet dat er in de klassen van mijn eigen kinderen heel wat mensen moeten ronkomen van een uitkering of anersoortig minimum. Deze actie is voor hen igg niet bedoeld. Doe mij dan maar die voetbalplaatjes, die liggen binnen het bereik van veel meer kinderen. Hoe worden jullie beinvloedt door acties, maak je andere keuzes qua winkel/merken/budget?
dinsdag 24 januari 2012 om 10:42
Ik word sowieso gek van al die spaaracties.
Overal krijg je iets wat je niet nodig hebt. Dat betekent voor mij als alleenstaande shopper dus dat ik aan het eind van de maand drie voetbalplaatjes heb, twee pannenzegels, een zegeltje voor het boodschappenpakket en een wuppie. Wat moet ik daarmee?
Ik spaar in geen enkele winkel ever ooit een spaarkaart vol want daarvoor moet je meer consumeren dan een alleenstaande doet. Ik hou niet van voetbal en die andere rotzooi mogen ze van mij ook houden.
Waarom voor het geld dat die actie kost niet gewoon een product in de reclame gooien. Daar hebben we allemaal wat aan.
Overal krijg je iets wat je niet nodig hebt. Dat betekent voor mij als alleenstaande shopper dus dat ik aan het eind van de maand drie voetbalplaatjes heb, twee pannenzegels, een zegeltje voor het boodschappenpakket en een wuppie. Wat moet ik daarmee?
Ik spaar in geen enkele winkel ever ooit een spaarkaart vol want daarvoor moet je meer consumeren dan een alleenstaande doet. Ik hou niet van voetbal en die andere rotzooi mogen ze van mij ook houden.
Waarom voor het geld dat die actie kost niet gewoon een product in de reclame gooien. Daar hebben we allemaal wat aan.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
dinsdag 24 januari 2012 om 10:52
TO, je stelt je aan.
Sociale ongelijkheid? Pff. Kom op zeg, AH is een winkel, geen filantropische instelling. Maar mogen de mensen die wel wat te besteden hebben alsjeblieft even lekker zelf uitmaken waar ze aan mee kunnen doen? En als je dat allemaal niet kan betalen, is dat ontzettend jammer, maar je overleeft het wel hoor. En je kinderen ook. Ze zullen wel eens vaker nee horen neem ik aan? Die van mij wel, ondanks dat ik wel genoeg te besteden heb.
Ik haal ál mijn boodschappen bij de AH, gewoonweg omdat die dicht bij mijn huis is. Soms doe ik mee, maar eigenlijk neem ik alleen die zegels in ontvangst om ze daarna weg te geven aan familie of collega's.
Sociale ongelijkheid? Pff. Kom op zeg, AH is een winkel, geen filantropische instelling. Maar mogen de mensen die wel wat te besteden hebben alsjeblieft even lekker zelf uitmaken waar ze aan mee kunnen doen? En als je dat allemaal niet kan betalen, is dat ontzettend jammer, maar je overleeft het wel hoor. En je kinderen ook. Ze zullen wel eens vaker nee horen neem ik aan? Die van mij wel, ondanks dat ik wel genoeg te besteden heb.
Ik haal ál mijn boodschappen bij de AH, gewoonweg omdat die dicht bij mijn huis is. Soms doe ik mee, maar eigenlijk neem ik alleen die zegels in ontvangst om ze daarna weg te geven aan familie of collega's.
dinsdag 24 januari 2012 om 11:17
TO, wow, wat heb jij een Calimoro-muts op vanochtend?
HIj is groot en ik ben klein en dat is niet eeeeeeeerlijk!
Ik dacht eerst echt dat je een grapje maakt in de OP.
maar deze actie gaat me te ver. Ik voorzie ' sociaal-economische ongelijkheid ' tussen kinderen. Ik weet dat er in de klassen van mijn eigen kinderen heel wat mensen moeten ronkomen van een uitkering of anersoortig minimum. Deze actie is voor hen igg niet bedoeld. Doe mij dan maar die voetbalplaatjes, die liggen binnen het bereik van veel meer kinderen.
1. Het is Yup. Young Urban Professional.
2. AH heeft zo vaak van deze acties! Bij elke 15 euro een zegeltje, bij een volle spaarkaart krijg je een kadootje. Big deal.
3. Als het ene kind iets heeft, hoeft de andere het ook niet direct te hebben. Ik neem aan dat je dat als ouder aan je kind meegeeft. Of ben zelf jij ook zo verongelijkt omdat je niet in een Masarati rondrijdt?
4. Iedereen spaart die zegels voor elkaar, ik ook, en geef ze dan weg aan kinderen / ouders in mijn omgeving.
5. Die spaarzegels / muppets zijn gewoon op Marktplaats te krijgen, kan je ruilen voor koffiepunten etc, niks mis mee.
6. Volgens mij kennen kinderen de Muppets geeneens.
HIj is groot en ik ben klein en dat is niet eeeeeeeerlijk!
Ik dacht eerst echt dat je een grapje maakt in de OP.
maar deze actie gaat me te ver. Ik voorzie ' sociaal-economische ongelijkheid ' tussen kinderen. Ik weet dat er in de klassen van mijn eigen kinderen heel wat mensen moeten ronkomen van een uitkering of anersoortig minimum. Deze actie is voor hen igg niet bedoeld. Doe mij dan maar die voetbalplaatjes, die liggen binnen het bereik van veel meer kinderen.
1. Het is Yup. Young Urban Professional.
2. AH heeft zo vaak van deze acties! Bij elke 15 euro een zegeltje, bij een volle spaarkaart krijg je een kadootje. Big deal.
3. Als het ene kind iets heeft, hoeft de andere het ook niet direct te hebben. Ik neem aan dat je dat als ouder aan je kind meegeeft. Of ben zelf jij ook zo verongelijkt omdat je niet in een Masarati rondrijdt?
4. Iedereen spaart die zegels voor elkaar, ik ook, en geef ze dan weg aan kinderen / ouders in mijn omgeving.
5. Die spaarzegels / muppets zijn gewoon op Marktplaats te krijgen, kan je ruilen voor koffiepunten etc, niks mis mee.
6. Volgens mij kennen kinderen de Muppets geeneens.
dinsdag 24 januari 2012 om 14:11
dinsdag 24 januari 2012 om 14:17
Bij de AH Boodschappen webwinkel ontvangt u bij elke bestelling 6 Muppetpunten of meer.
Bij elke Muppet handpop ontvangt u een kortingskaart waarmee u het 2e bioscoopkaartje voor de film The Muppets voor de halve prijs ontvangt. Deze korting is geldig van 29 februari t/m 4 april 2012 en alleen bij Pathé.
Bij elke Muppet handpop ontvangt u een kortingskaart waarmee u het 2e bioscoopkaartje voor de film The Muppets voor de halve prijs ontvangt. Deze korting is geldig van 29 februari t/m 4 april 2012 en alleen bij Pathé.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 24 januari 2012 om 14:19
quote:redband schreef op 24 januari 2012 @ 14:11:
Zo, de eerste pop is binnen, en dat geheel per ongeluk, er waren wat producten waar je de popzegel ook voor kreeg, samen met de boodschappen dus niet piepen over juppen actie.
.http://www.ah.nl/bonus/
Zo, de eerste pop is binnen, en dat geheel per ongeluk, er waren wat producten waar je de popzegel ook voor kreeg, samen met de boodschappen dus niet piepen over juppen actie.
.http://www.ah.nl/bonus/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 24 januari 2012 om 14:32
Zeurende kinderen bij de uitgang van de AH of welke andere super dan ook worden standaard overgeslagen,die krijgen alleen te zien dat een ander kind waarvan pa of ma ( opa of oma ) net 1 euri te kort hebben voor een zegel en er niet om vragen de gevraagde kaartjes/punten/weetikveel wél krijgen, ik heb (bijna) nergens een grotere hekel aan dan een stuk of 20 koters die om het hardst staan te bedelen en je de spullen het liefst uit je handen trekken.
Bij mij komt als eerste The Swedish Chef in de auto op de hoedenplank,en met een klein beetje mazzel de hele muppetfamilie, ik vind het nog steeds schitterend.
The Swedish Chef Making Hot Sauce
Een instructie filmpje over pittige saus
Bij mij komt als eerste The Swedish Chef in de auto op de hoedenplank,en met een klein beetje mazzel de hele muppetfamilie, ik vind het nog steeds schitterend.
The Swedish Chef Making Hot Sauce
Een instructie filmpje over pittige saus
dinsdag 24 januari 2012 om 15:23
dinsdag 24 januari 2012 om 20:01
Ik vind het een leuke actie! En kan inderdaad snel gaan. Ik had er gister (ongemerkt) al 2. Mijn schoonmoeder koopt ook altijd bij de AH dus die heeft vast nog wel wat zegels voor me
Mag je wel zelf kiezen welke muppet je wilt of is het een verrassing? Ik wil namelijk wel de Swedish Chef!
Swedish Chef Popcorn
Mag je wel zelf kiezen welke muppet je wilt of is het een verrassing? Ik wil namelijk wel de Swedish Chef!
Swedish Chef Popcorn
dinsdag 24 januari 2012 om 20:09
Sociale ongelijkheid is: niet naar de supermarkt hoeven om voor speelgoed te sparen. Als je heel yupperig geld zat hebt, koop je gewoon wat je wil en wanneer je dat wil. Daar heb je geen armoedige supermarktacties voor nodig.
Wij slaan al die acties over trouwens. Ik hoef al die meuk niet in mijn huis. Is vast ook heel zielig voor ons kind.
Wij slaan al die acties over trouwens. Ik hoef al die meuk niet in mijn huis. Is vast ook heel zielig voor ons kind.
woensdag 25 januari 2012 om 00:08
quote:redband schreef op 24 januari 2012 @ 14:11:
By the way, de 2 oudjes ( die altijd over het balkon hangen) komt bij ons achter op de hoedeplank te staan.die zijn leuk!
By the way, de 2 oudjes ( die altijd over het balkon hangen) komt bij ons achter op de hoedeplank te staan.die zijn leuk!
woensdag 25 januari 2012 om 01:42
woensdag 25 januari 2012 om 11:33
quote:thee schreef op 25 januari 2012 @ 01:42:
Ik vind sowieso 1 zegel/punt per 15 euro al slecht. Ik ben alleen en haal regelmatig de 10 maar niet vaak de 15. Doe dan per 10 euro en dan 9 zegels of zo.
Ik neem altijd wel alle punten/zegels dingen aan en spaar voor kids in de flat of zo.dat was eerst ook voor ¤10,- aan boodschappen of voor boodschappen met een sticker (niet dat ik nu die gehakt koop, die van 1 kg is toch goedkoper )
Ik vind sowieso 1 zegel/punt per 15 euro al slecht. Ik ben alleen en haal regelmatig de 10 maar niet vaak de 15. Doe dan per 10 euro en dan 9 zegels of zo.
Ik neem altijd wel alle punten/zegels dingen aan en spaar voor kids in de flat of zo.dat was eerst ook voor ¤10,- aan boodschappen of voor boodschappen met een sticker (niet dat ik nu die gehakt koop, die van 1 kg is toch goedkoper )
donderdag 26 januari 2012 om 15:29
Al die meuk die je gratis of niet krijgt, poppetjes en rotzooi....zooooo jammer dat jullie als ouders daar intrappen. Over een tijdje ligt er weer een berg zooi, stickers, poppetjes, prut van Mcdonalds of een of andere super, als je kids er niet meer mee spelen.
Hoezo afvalberg?
Buiten dat.
Als je je kinderen opvoed dat ze niet alles krijgen wat ze willen dan hoef je niet uit te leggen dat je niet toevallig om gaat rijden omdat je schatje een muppet wil hebben.
Verwende nesten van tegenwoordig. (liever gezegd: suffe ouders van tegenwoordig)
Kids hier hebben het nooit over spaarakties, nooit over gehad ook. Want daar doen we niet aan mee en toch zijn mijn kinderen heel erg geliefd al hebben ze geen disney, muppet, stickerboeken etc.
Hoezo afvalberg?
Buiten dat.
Als je je kinderen opvoed dat ze niet alles krijgen wat ze willen dan hoef je niet uit te leggen dat je niet toevallig om gaat rijden omdat je schatje een muppet wil hebben.
Verwende nesten van tegenwoordig. (liever gezegd: suffe ouders van tegenwoordig)
Kids hier hebben het nooit over spaarakties, nooit over gehad ook. Want daar doen we niet aan mee en toch zijn mijn kinderen heel erg geliefd al hebben ze geen disney, muppet, stickerboeken etc.
donderdag 26 januari 2012 om 15:34
Als je ouders geen geld hebben om boodschappen bij Albert Heijn te doen en dus naar de Aldi of de Lidl gaan val je bij iedere spaaractie van Albert Heijn buiten de boot, ook bij voetbalplaatjes of wat dan ook, maar goed, dat is natuurlijk niet het probleem van de Albert Heijn.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
donderdag 26 januari 2012 om 17:50