Kinderen krijgen.

19-07-2013 16:19 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kalenderjaar 2006 was ik hier voor het eerst.

Toen heb ik dit probleem op de kaart gezet.

Dit probleem bestond natuurlijk al langer en de discussie hierover ook.

Het forum van de Viva kent echter geen vrouwen die er warm of koud van worden.

Mannen trouwens ook niet.

Ze laten zich althans niet zien.

In de derde wereld is men vreemd genoeg beter in staat om zich voort te planten.

Vooral in gebieden waar dominante godsdiensten heersen zoals de islam.

Vanuit mijn zwarte achtergrond is het onmogelijk om een wens in vervulling te laten gaan, maar Hollandse meisjes/vrouwen kunnen zich zelf wel aansturen.

Lees daarom het artikel en geef een mening.

http://www.trouw.nl/tr/nl ... -krijgen-loont-niet.dhtml
Waar zijn de vaders in dit verhaal? Waarom is het slechts de schuld van de vrouwen, die minder baren, terwijl ze mannen nodig hebben (ja nog wel, straks worden die ook overbodig in het hele proces, zie NYC) om zich voort te planten met grote gezinnen enzo?
Mannen zijn makkelijk over te halen.

Het zijn de vrouwen die de aanzet kunnen geven.

Mannen leggen zich uiteindelijk neer bij een kinderwens.

De meeste vrouwen willen dit namelijk diep in hun hart en de meest mannen snappen dit wel.
quote:jollie schreef op 23 juli 2013 @ 17:17:

@TO, wat heeft jouw zwarte achtergrond nu weer met de onmogelijkheid om een wens in vervulling te laten gaan, te maken? Welke wens?

Er is geen touw aan vast te knopen.Misschien wil die een 100% blank kind van hemzelf en een blanke vrouw. tsja, dat gaat 'm niet worden met zijn black roots.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Moeten we nou minder of meer gaan baren? Ik snap er geen bal meer van.
Ik snap er nog steeds niets van. Wat heeft het artikel nu met de derde wereld, islam of een zwarte achtergrond te maken? TO, wat is die wens dan?

@Blijfgewoonbianca, daar was ik nu weer niet opgekomen.
quote:Meryan schreef op 20 juli 2013 @ 09:32:

Huh?

Ik heb geen kinderen gekregen om de juiste hoeveelheid werknemers te garanderen.

Wat een kromme redenatie weer.

Dat is nu de openingspost.

Stormfront?
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Doe maar minder baren.

Lees Inferno van Dan Brown maar.

Daar zit een sterke kern van waarheid in.
Nog maar 1 à 2 generaties terug plantten we ons hier in Holland ook behoorlijk voort. Vrouwen moesten van de kerk toen ook vooral kindertjes blijven baren en condooms waren uit den boze.

Inmiddels zijn we geen barende kindermachines meer die doen wat ons wordt gezegd maar kunnen we zelf bepalen wat we willen voor zover de omstandigheden per persoon meewerken. En gaat het in Holland al lang niet meer om het verspreiden van het geloof of het laten komen van kinderen in naam van een God.

Condooms, De Pil, studie, werken en cultuur zorgen dat Nederlandse vrouwen pas vaak op veel latere leeftijd of nooit meer kinderen krijgen.

Wereldeconomisch gezien is dat een positief iets. De wereldbevolking neemt nog steeds drastisch toe en de aarde kan niet oneindig veel mensen aan. Kijk maar naar China. Daar is het zo druk dat ze een 1-kind--politiek hebben ingevoerd waarin mensen worden gedwongen niet meer dan 1 kind te krijgen.

Of het beter is dat men zich in derdewereldlanden ruimschoots kan voortplanten? Dat denk ik niet. De levensomstandigheden zijn erbarmelijk. Je kan beter 1 kind goed en gezond opvoeden met voldoende voedsel en een studie dan 10 hongerende kindjes waarvan 6 overlijden voor de leeftijd van 4 jaar en de andere kinderen hun leven in de goudmijnen verslijten voor een een paar cent.

Kinderen krijgen loont in die mate dat wij later hopelijk liefdevol verzorgd nog kunnen worden door iemand die om ons geeft. Is het niet ons eigen kind dan hopelijk het kind van een ander. Maar ook daar moet je niet vanuit gaan met kinderen krijgen. Mensen krijgen om uiteenlopende redenen kinderen maar in Nederland denken de meeste mensen er wel over na en nemen ze bewust wel of niet.
quote:Paekzwart schreef op 27 juli 2013 @ 02:37:

Kijk maar naar China. Daar is het zo druk dat ze een 1-kind--politiek hebben ingevoerd waarin mensen worden gedwongen niet meer dan 1 kind te krijgen.

In theorie is dat beleid er nog wel alleen zo versoepeld dat:

Daarom wordt de éénkindpolitiek steeds meer losgelaten. Inmiddels mogen 2 op de 3 Chinese gezinnen 2 kinderen krijgen. De algemene verwachting is dat Chinese beleidsmakers de éénkindpolitiek in de toekomst helemaal zullen afschaffen.

Bron
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Ja dat beleid was behoorlijk drastisch met ook weer nadelige gevolgen. Wel zie je een enorme daling van het geboortecijfer. Hopelijk pakt dat ook niet te nadelig uit in de toekomst.

Zeker viel het nog nadeliger uit ook omdat men vooral jongetjes wilde vanwege hun cultuur.

(overigens heb ik geen flauw idee wat GoedZo met dit topic nou precies bedoelt?)
Overigens zouden sommige mensen sowieso beter geen kinderen moeten krijgen. Zoals het stel deze week dat zelf op het strand ging zitten en hun 8 maanden oude baby in de snikhete auto liet zitten. Je zou haast een diploma gaan verplichten voor de conceptie.
Of al die mensen die hun kind tot s'avonds laat over straat laten rondzwerven terwijl het allang in bed had moeten liggen. Of al die mensen die hun kinderen troep laten eten omdat ze geen nee kunnen zeggen tegen hun kind....

Een kind krijgen is gemakkelijk. Een kind goed opvoeden is een stuk moeilijker. Het leven van een kind verkl.ten is weer wel heel gemakkelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven