Koning op vakantie ?

16-10-2020 18:43 1951 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor nu net op tv dat onze koning naar Griekenland op vakantie is gegaan.

Ik vind dat niet zo handig, ook al is vaste land van Griekenland geel qua reisadvies.

Iedereen wordt opgeroepen om alleen als het noodzakelijk is te gaan reizen en dan gaan zij gezellig op vakantie..

Waar ik normaal eigenlijk weinig vind van het Koninklijk huis, vind ik er nu wel wat van.
Komt niet echt solidair over.

Wat vinden jullie ?

Koning op vakantie? Wat vind jij ?

Totaal aantal stemmen: 448

Laat hem lekker. (26%)
Echt? Wat stom! (70%)
Anders, want.. (4%)
In_Tenebris schreef:
20-10-2020 19:43
Vluchten zitten bomvol, dat had veel meer ophef gegeven, mensen vergeten dat het herfstvakantie is. Net of die meiden daar zonder hun ouders nog voor hun lol zaten.
Whahaha, jij hebt duidelijk geen kinderen van die leeftijd.... Heerlijk om daar te zitten zonder ouders!
In_Tenebris schreef:
20-10-2020 19:32
Dat is geen gezeik op 'die meiden ' maar op hun ouders. De RVD liegt ons ook weer lekker voor. Weet niet of je doorhebt dat die middelvinger ook voor jou is? Willens en wetens?
Precies, het is een dikke middelvinger.
Het signaal is volkomen duidelijk.
Ik vergeet dit niet meer. Voor mij hebben ze nu echt voorgoed afgedaan en ik hoop voor meer mensen (niet alleen hierdoor, maar met dit als druppel).
In_Tenebris schreef:
20-10-2020 19:45
Ga je nu beweren dat ze liegen?
De RVD heeft al bevestigd dat de vluchten de afgelopen dagen niet vol zaten. Dus ja, die eerste verklaring was kennelijk niet waar of bewust zo verwoord dat de indruk gewekt werd dat er tussen vrijdag en vandaag geen plek was, maar dat is snel terug getrokken.
Am Yisrael Chai!
https://www.nu.nl/achterklap/6085228/pr ... nland.html

"Er is bewust gekozen voor deze dag", meldt koningshuisdeskundige Justine Marcella op basis van contact met de RVD in RTL Boulevard. "Toen de tickets op bleken te zijn, werd de keuze al snel gemaakt om Amalia en Alexia achter te laten in Griekenland. Maar de prinsesjes gingen niet voor de volgende beschikbare vlucht en mochten in Griekenland blijven."
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
koreana schreef:
20-10-2020 19:46
Ik hoor wisselende berichten, ik lees (1) dat 'bewust' de twee oudsten pas nu terugvliegen, versus (2) er waren geen plaatsen, ook niet in Economy.

Het eerste is laster, het tweede, het zou me verbazen als ze niet graag economy class terug zouden vliegen.
anoniem_6491451405f4b wijzigde dit bericht op 20-10-2020 19:50
0.30% gewijzigd
kadanz schreef:
20-10-2020 19:46
Het is vakantie. Het enige gele gebied in Europa met mooi weer. Het is heel aannemelijk dat die vliegtuigen aardig vol zitten! In ieder geval vol geboekt, of iedereen op komt dagen is een tweede.
Er gaan ontzettend veel lijnvluchten vanuit daar naar Nederland.
Ze zeggen toch ook: die ene vlucht was vol, toen is bewust gekozen voor vandaag.
Waarom niet een eerdere (andere) vlucht.
Het is gewoon bewust: ‘blijven jullie maar lekker een paar dagen zonnen en zwemmen en laat dat domme volk maar lekker kletsen’.
koreana schreef:
20-10-2020 19:48
https://www.nu.nl/achterklap/6085228/pr ... nland.html

Maar de prinsesjes gingen niet voor de volgende beschikbare vlucht en mochten in Griekenland blijven."[/i]
PrinsesJES houdt daar nou eens mee op zeg; die kinderen zijn geen 3 en 5
Miss-Pippilotta schreef:
20-10-2020 19:47
Precies, het is een dikke middelvinger.
Het signaal is volkomen duidelijk.
Ik vergeet dit niet meer. Voor mij hebben ze nu echt voorgoed afgedaan en ik hoop voor meer mensen (niet alleen hierdoor, maar met dit als druppel).
En inderdaad. Dit is niet de eerste keer natuurlijk en valt ook niet onder een "beetje dom".

Dat Alexander niet de slimste is, is een feit van algemene bekendheid - hij had zijn VWO diploma op het VCL (mijn neef zat bij hem in de klas destijds) ook niet gehaald en dus werd hij naar Wales afgevoerd en is er ook nog ooit een doctoraal doorheen gepropt. Van Maxima die beduidend slimmer is had ik wel meer verwacht... Naar mijn mening zou Beatrix dit ook niet zijn overkomen.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Er zal vast wel een of andere Sherlock uitvogelen hoe ontzettend bomvol al die vluchten zaten.

Ik moest wel lachen om de tweet van Gerard Aalders:

"Waar ik bang voor ben? Dat Willem-Alexander na zijn spontane reclame voor mijn 'Oranje Zwartboek' een deel van mijn royalties gaat opeisen. Het blijft wél een Oranje"
In_Tenebris schreef:
20-10-2020 19:49
Het eerste is laster, het tweede, het zou me verbazen als ze niet graag economy class terug zouden vliegen.
Nee, geen laster, maar echt bewust een keuze dat ze langer bleven.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
fashionvictim schreef:
De RVD heeft al bevestigd dat de vluchten de afgelopen dagen niet vol zaten. Dus ja, die eerste verklaring was kennelijk niet waar of bewust zo verwoord dat de indruk gewekt werd dat er tussen vrijdag en vandaag geen plek was, maar dat is snel terug getrokken.

Er gaan nog wel wat keutels ingetrokken worden schat ik zo in.
girasole3 schreef:
20-10-2020 19:50
PrinsesJES houdt daar nou eens mee op zeg; die kinderen zijn geen 3 en 5

Klagen bij NU.nl graag want ik heb slechts geciteerd.
Ben het wel met je eens, de dames zijn boven de 10 dus dan is prinsessen meer op hun plaats.
fashionvictim schreef:

Ik was een beetje aan het dollen, ze zijn aan het roeren in een emmer stront en hoe erger het wordt, hoe mooier ik het vind. Ze kunnen maar weg zijn. Niet omdat ik tegen een koning ben, maar omdat ik dit gedrag schandalig onbeschoft vind.
koreana schreef:
20-10-2020 19:52
Klagen bij NU.nl graag want ik heb slechts geciteerd.
Ben het wel met je eens, de dames zijn boven de 10 dus dan is prinsessen meer op hun plaats.
Was ook niet naar jou bedoeld; maar ik word daar een beetje wee van. Houd toch op zeg.
Op zich heb ik wel begrip dat de meiden daar zijn, maar wees er gewoon eerlijk over. Nu komt het weer via de media naar buiten, geeft de rvd een dubieuze verklaring, trekt deze weer terug en verandert hem. Het komt gewoon allemaal erg stiekem en obstinaat over.
Hetvrijewoord schreef:
Er zal vast wel een of andere Sherlock uitvogelen hoe ontzettend bomvol al die vluchten zaten.

"Waar ik bang voor ben? Dat Willem-Alexander na zijn spontane reclame voor mijn 'Oranje Zwartboek' een deel van mijn royalties gaat opeisen. Het blijft wél een Oranje"

Die is scherp en grappig. Goede reclame!
Hetvrijewoord schreef:

:rofl:
Het is gewoon dat alle Oranjes van de alleroudste tot de jongste .totale sch**t hebben aan het volk.
We hoeven ons toch niet te verantwoorden tegenover het volk.
Ik ben er even goed klaar mee.
Het gaat er mij niet om dat die twee meiden daar zijn gebleven .het gaat mij om al die leugens .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Baggal schreef:
En inderdaad. Dit is niet de eerste keer natuurlijk en valt ook niet onder een "beetje dom".

Dat Alexander niet de slimste is, is een feit van algemene bekendheid - hij had zijn VWO diploma op het VCL (mijn neef zat bij hem in de klas destijds) ook niet gehaald en dus werd hij naar Wales afgevoerd en is er ook nog ooit een doctoraal doorheen gepropt. Van Maxima die beduidend slimmer is had ik wel meer verwacht... Naar mijn mening zou Beatrix dit ook niet zijn overkomen.
Toen WA destijds in Leiden ging studeren werden ineens de cijferlijsten die altijd aan de wand hingen afgeschaft. Heel toevallig.

Overigens ontdook hij ook altijd accijns. Het bier daar in huis was altijd taxfree.
Tja, sorry hoor. Het is allemaal een schoolvoorbeeld van 'how not to public relations', maar ik kan het nog steeds niet opbrengen om hier wakker van te gaan liggen. Er gebeuren wel ernstiger dingen van 'onze belastingcenten'.
Jojanneke12 schreef:
20-10-2020 19:57
Toen WA destijds in Leiden ging studeren werden ineens de cijferlijsten die altijd aan de wand hingen afgeschaft. Heel toevallig.

Overigens ontdook hij ook altijd accijns. Het bier daar in huis was altijd taxfree.
Dat heb ik indertijd ook gehoord van mensen die met hem studeerden.
In_Tenebris schreef:
20-10-2020 19:43
Vluchten zitten bomvol, dat had veel meer ophef gegeven, mensen vergeten dat het herfstvakantie is. Net of die meiden daar zonder hun ouders nog voor hun lol zaten.
Een paar dagen zonder pa en ma vakantievieren, tuurlijk vinden die meiden dat lekker!
redbulletje schreef:
20-10-2020 19:59
Een paar dagen zonder pa en ma vakantievieren, tuurlijk vinden die meiden dat lekker!

Natuurlijk, wel balen dat er nog hofdames en beveiliging zijn, je weet nooit of die kletsen met pa en ma.
polydox schreef:
20-10-2020 19:55
Op zich heb ik wel begrip dat de meiden daar zijn, maar wees er gewoon eerlijk over. Nu komt het weer via de media naar buiten, geeft de rvd een dubieuze verklaring, trekt deze weer terug en verandert hem. Het komt gewoon allemaal erg stiekem en obstinaat over.

Eens.

Naast stiekem vind ik dit een enorme grote dikke vette middelvinger van onze koning naar het volk.

Laat ik hem dan ook maar een middelvinger geven. Aangezien ik een gulle bui ben krijgt Maxima er ook eentje.

Ik denk dat dit gezin geen seconde wakker ligt of zich druk maakt over de reacties van 'het volk'. Ze hebben laten zien we ze daadwerkelijk zijn en ze moeten maar een goede spindoctor zoeken om dit recht te breien. En nee, dat is geen fotomomentje van dit stel met die dochters in de tuin in matchende outfits.

Voor mij hebben ze compleet afgedaan.

Screw de mediacode.

Vive la republique.
anoniem_63ff41c6738b7 wijzigde dit bericht op 20-10-2020 20:05
1.12% gewijzigd
redbulletje schreef:
20-10-2020 19:59
Er zullen weinig Grieken zijn die weten hoe Amalia en Alexia er uit zien, laat staan dat ze weten wie ze zijn. Die meiden hebben een paar geweldige dagen gehad denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven