Krokodil veroorzaakt duizenden doden (vieze plaatjes)

10-07-2011 19:20 115 berichten
'Krokodil' is de nieuwe zelfmaakdrug voor arme jongeren in Rusland. Het is levensgevaarlijk, je huid gaat er van rotten, maar het kost bijna niets en is daarom erg geliefd.



Hoestdrankje, benzine, jodium en zwavel laten pruttelen tot een dikke plak. Het kost bijna niets, maar heeft ook een vernietigende werking op het lichaam. 'Het breekt alles af', aldus Kysia Hekster NOS-correspondent in Rusland.



'Als je bent begonnen met gebruiken leef je nog een jaar, misschien twee,' vertelt de verslaggeefster. 'Het vreet je vlees op er komen diepe gaten in je huid tot op het bot en het stinkt verschrikkelijk.' Er zijn naar schatting een miljoen 'krokodil' verslaafden in Rusland, maar door gebrek aan afkickcentra kan de overheid niet adequaat optreden







Ik kan er maar een ding over zeggen : BAH :puke:



Het AD had ook nog een filmpje, maar dat durf ik niet te kijken
Alle reacties Link kopieren
Bedankt, ik moet nog eten.
Your view of society screws up my mind like you\'ll never know
Gadverdamme! Hoe kan iemand zijn arm zo omhooghouden terwijl het bot te zien is? Is dit wel echt joh?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij een knap staaltje photoshop.
Alle reacties Link kopieren
Die vrouw kijkt er wel heel normaal bij.



Ik moest eerst even goed kijken, dacht dat ik een broodje zag.
is dit echt?

Kan het me niet voorstellen....



Spring dan meteen van een flat ofzo.
Ja ik twijfel over de foto. Het filmpje heb ik nog niet gekeken.



@Jaye vandaar de waarschuwing in de titel
Alle reacties Link kopieren
gatver!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucifer1983 schreef op 10 juli 2011 @ 19:26:





@Jaye vandaar de waarschuwing in de titelDie had je er eerst niet bijgezet
Your view of society screws up my mind like you\'ll never know
Alle reacties Link kopieren
k keek op youtube, staan wel wat filmpjes op van deze drugs, met niet zo smakelijke beelden
quote:Jaye schreef op 10 juli 2011 @ 19:29:

[...]





Die had je er eerst niet bijgezet Jawel hoor. Ik zou niet weten hoe ik een titel kan aanpassen :-D
Ik heb ook even gegoogled, echt onsmakelijk gewoon..
Alle reacties Link kopieren
http://www.youtube.com/watch?v=REP6NCDf ... re=related



wel degelijk echt denk ik, blehh
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zweren dat de titel eerst alleen "Krokodil" was, maar ik zie ze vast vliegen.

Tukje gedaan op de bank en nog slaperig
Your view of society screws up my mind like you\'ll never know
Alle reacties Link kopieren
Gatverdamme! Mag dat plaatje weg uit de OP?
Gatverdamme!!!! Ik ben een soepje aan het eten, maar word er spontaan misselijk van
Alle reacties Link kopieren
Waarom moet hier een topic incl. plaatje over? wat is de vraag?
de vraag? Nou hoe je het moet maken misschien, of hoe je het gebruikt (roken, spuiten, opeten)



Er hoeft toch niet meteen een vraag aan vast te hangen. Er zijn zoveel topics op Actueel waar gewoon gepraat kan worden over ene nieuwsfeit zonder specifieke vraag.
Lekker hoor zo´n siesta.
quote:Hangmat schreef op 10 juli 2011 @ 19:45:

Waarom moet hier een topic incl. plaatje over? wat is de vraag?Geen vraag, geen waarom. Ik wilde het gewoon met jullie delen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me wel af hoe ze het gebruiken eigenlijk.

Wordt dat in het been gespoten?



En is het niet super handig voor ziekenhuizen? Schoner bot als dit krijg je niet en de patiënt lijkt ook geen pijn te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het gewoon onnodig shockerend... Hier valt toch verder niets over te bespreken als dat iedereen kan roepen: O wat erg en o wat vies? Voor nieuws ga ik wel naar NU.nl
Getver!

Maar hoe gebruiken ze dit dan?

Zal wel geen jointje zijn?
Ik zag het ook in de krant staan en ben even op het internet gaan speuren; blijkbaar wordt 'krokodil' gespoten en dient het als goedkope vervanging van heroine. Door de zware metalen en andere chemicalien die in het goedje zitten schijnt het vlees af te sterven (gangreen op de plek waar je spuit)



Dit plaatje is al erg, maar als je op Youtube zoekt naar krokodil dan kom je nog ergere filmpjes tegen.
Alle reacties Link kopieren
quote:_nut_ schreef op 10 juli 2011 @ 19:56:

Getver!

Maar hoe gebruiken ze dit dan?

Zal wel geen jointje zijn?



Van de week was hier een reportage over op tv.

ik dacht dat ze het injecteren.

Vreselijk hè?.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven