Mabel was spion!

19-04-2012 15:19 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... -bij-voorloper-AIVD.dhtml

Het moet ook niet gekker worden!

En spioneren en een relatie met Klaas Bruinsma.
O dus omdat haar man in coma ligt............mag niemand meer iets over haar schrijven?

Wat een onzin zeg................
Mag wel, hoeft niet.

Van de pers vind ik het sowieso tamelijk onbeschoft.
Onbeschoft? het artikel zegt 'Mabel zou voor de BVD hebben gewerkt in de jaren negentig, meldt HP, ten tijde van de onderhandelingen die leidden tot de Akkoorden van Dayton (1995), het vredesverdrag dat een einde maakte aan de Bosnische Oorlog.'

Als het al waar is (memoires van deze man zeggen dat hij dit vermoed, en vervolgens neemt het AD over wat HP schrijft), dan nog vind ik het geen belediging ofzo, om mede een einde te maken aan een oorlog.
Nee. Maar het moment vind ik desondanks vrij merkwaardig
quote:wynette schreef op 19 april 2012 @ 17:43:

Mabel leest vast het vivaforum niet.

En we hebben het niet over Friso die zich niet kan verdedigen.

Interessante links.

Mijn Baantjerbloed gaat bruisen...Ach gossie, heb jij ook een keer een verzetje......
quote:yasmijn schreef op 19 april 2012 @ 16:46:

Sjemig, kan die vrouw niet met rust gelaten worden? Die heeft wel wat anders aan haar hoofd.

Ik zeg: weg met dit topic.Wat een rare reactie.
quote:Mlle_j schreef op 19 april 2012 @ 18:55:

Onbeschoft? het artikel zegt 'Mabel zou voor de BVD hebben gewerkt in de jaren negentig, meldt HP, ten tijde van de onderhandelingen die leidden tot de Akkoorden van Dayton (1995), het vredesverdrag dat een einde maakte aan de Bosnische Oorlog.'

Als het al waar is (memoires van deze man zeggen dat hij dit vermoed, en vervolgens neemt het AD over wat HP schrijft), dan nog vind ik het geen belediging ofzo, om mede een einde te maken aan een oorlog.Helemaal mee eens. Ik vind het eigenlijk wel stoer van Mabel. Het is in ieder geval een meid met pit en geen grijze muis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven