Madeleine Mccan

15-10-2013 16:56 2278 berichten
Alle reacties Link kopieren
De zaak Madeleine McCann is weer geopend en lijkt nieuw leven ingeblazen. Zal er nu eindelijk duidelijkheid komen? Zou het meisje ooit nog gevonden worden? Op de een of andere manier houdt deze zaak me altijd erg bezig. Misschien fijn om met elkaar hier de ontwikkelingen te volgen omtrent Maddie MccCann..
Het zou mij verbazen als blijkt dat ouders er niet bij betrokken zijn.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Fools, de Portugese leider van het onderzoek, is ook tot de conclusie gekomen dat er waarschijnlijk een ongeluk gebeurd is en Madeleine daardoor dood is gegaan.
quote:Jonna schreef op 03 november 2013 @ 07:27:

Wéér een nieuwe theorie:

http://www.express.co.uk/ ... eleine-McCann-with-medics

Die theorieen worden steeds lachwekkender, ook die bronnen. Inwoners hebben gezegd dat??? En het echte nieuws, namelijk dat K en G 5 jaar cruciaal bewijs hebben achtergehouden wordt voor veel kranten niet genoemd.

Ondertussen schrijven K en G bedelbrieven omdat het geld bijna op is (vind je het gek met al die rechtszaken) en ze willen toch graag doorzoeken naar Maddie (aldus de brief). Anti mccanners zijn woedend en geven aan dat K en G alleen maar aan het PJ hadden hoeven vragen of de zaak heropend kon worden, dan zou dat gebeurd zijn en dat verzoek hebben ze nooit neergelegd.

Het lijkt erop dat ze hun goodwill verloren zijn in GB
quote:louise1 schreef op 03 november 2013 @ 08:38:

Volgens die Levisons enquiry: was daar in de huurauto nu wel of geen (dna) bewijs? Maar de hond sloeg wel aan op cadaverine?

Wat me opvalt in de Pat Brown blog. Er zouden dan dus vier mensen in dit complot zitten die al jaren niets loslaten of zeggen. Erg strak.

Verder eens dat IK ook eerst zou zoeken op kleine patio, parkeerplaats, naastgelegen weg alvorens naar Tapas te rennen. Of iig onderweg daarnaartoe.

jazeker er is bloed gevonden en geanalyseerd en 15 van de 19 markers waren positief, een kans van 1 op 1000 dat het niet van Maddy zou zijn. Maar bij de second opinion zijn de monsters "besmet" en een tweede onderzoek kwamen ineens 36 markers boven tafel, waarvan er nog steeds 15 klopten en ineens kon niet worden uitgesloten dat het ook van het zusje van maddy kon zijn. Waarom dat zusje dan in de kofferbak zou hebben gelegen is nooit beantwoord.

Ze hebben echt wel bewijzen tegen K en G volgens mij hopen ze nu op paniekvoetbal (al die rare theorieen zouden best uit de koker van K en G kunnen komen) en dat iemand het pact breekt.
quote:Jonna schreef op 03 november 2013 @ 07:27:

Wéér een nieuwe theorie:

http://www.express.co.uk/ ... eleine-McCann-with-medicsweet je dat deze link niet klopt? is het artikel inmiddels verdwenen?
quote:fools schreef op 03 november 2013 @ 10:22:

Ik geloof nog steeds niet dat de ouders te maken hebben met de door van Maddie.

Als ik er al aan zou denken, dan op basis van een ongeluk. Het verbaast me eerlijk gezegd dat zoveel mensen geloven in schuld van de ouders.Lees even de politierapporten, een andere conclusie is bijna niet mogelijk
En op de site "Find Madeleine" staat nog steeds, drie weken na Crimewatch, de Tanner sighting in plaats van die van Smith.

Hoe graag wil je je kind terugvinden, vraag je je dan af.
quote:sabbaticalmeds schreef op 03 november 2013 @ 12:01:

[...]

weet je dat deze link niet klopt? is het artikel inmiddels verdwenen?Whooshed

Hier is het artikel
quote:Emma95 schreef op 03 november 2013 @ 12:11:

En op de site "Find Madeleine" staat nog steeds, drie weken na Crimewatch, de Tanner sighting in plaats van die van Smith.

Hoe graag wil je je kind terugvinden, vraag je je dan af.er zal wel geen webbeheerder zijn, het geld is op, van de 2mln is er nog geen 3 ton meer over. Alles is opgegaan aan procedures tegen Amaral, de publicatie van het boek van Amaral etc.
quote:Emma95 schreef op 03 november 2013 @ 12:16:

Hier is het artikel

Kijk nou wat een bronnen en met wat voor autoriteit die spreken, het is werkelijk te belachelijk voor woorden. En let op, ondertussen wordt er een overleden man (met gezin) uitgemaakt voor junk en moordenaar. Is die pers gek ofzo?

Quote: British residents Julie and Colin Kimber have been trying to work out why an abductor would risk taking a three-year-old into a fairly busy area of bars and restaurants just before 10pm on May 3, 2007.
Over de overleden man

http://joana-morais.blogs ... s-suspect-accuses-pj.html
Ik vind het ook zo vreemd dat de Britse pers totaal niet kritisch is.

Heeft geen enkele journalist de files of het boek gelezen?

Of durven ze niet?
De overleden man was ontslagen omdat hij 5 euro gepikt had.

Het lijkt me dan logischer om uit het appartement de mobiele telefoons en horloges mee te nemen. Dat valt ook iets minder op dan een klein meisje.

Dat is ook al zo'n raar verhaal. Dat ze allemaal hun horloge en mobieltje niet bij zich hadden. En ook zo handig als je elk half uur je kinderen wilt checken.
quote:Emma95 schreef op 03 november 2013 @ 12:24:

Ik vind het ook zo vreemd dat de Britse pers totaal niet kritisch is.

Heeft geen enkele journalist de files of het boek gelezen?

Of durven ze niet?het boek is verboden en erover schrijven levert je gegarandeerd een rechtszaak op
Ja, maar de politiefiles zijn openbaar.
De files stellen geen vragen en trekken geen conclusies en zijn bovendien via een Portugese provider beschikbaar. In Engeland mag het boek niet uitgegeven worden, en is gebleken dat de mccanns, iedereen die kritisch over ze schrijft, kapot procedeert. Ze eisen nu 1 mln van Amaral, en vergeet niet dat ze de detectives die ze nota bene zelf hadden ingehuurd ook hebben bedreigd toen bleek dat de smiths sighting in hun rapport stond.
ze zijn machtig en hebben een aantal gehaaide mensen in hun kamp (dure advocaten en persvoorlichters). Maar het schip kantelt, als het geld op is dan gaat de hele beerput open denk ik
Ben wel benieuwd naar 5 november. Dan gaat de rechtzaak verder.
ze hebben die Amaral ook echt kapot gemaakt
quote:sabbaticalmeds schreef op 03 november 2013 @ 12:41:

In Engeland mag het boek niet uitgegeven worden.

Is dat nog steeds zo?

Volgens mij kan je het wel via andere Engelstalige landen bestellen, VS, Australië enz.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Deze site kwam ik net tegen

http://goncaloamaral.webs.com
ja dat is nog steeds zo, maar het boek staat ook gratis online. Slim van amaral.
maar als je als krant eruit citeert krijg je meteen een lasterbeschuldiging aan je broek
Analysis of Crimewatch. Ten things that may help you to think again about what may have happened to Maddie #Mccann http://t.co/0YwEEUR1Eu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven