Madeleine Mccan

15-10-2013 16:56 2278 berichten
Alle reacties Link kopieren
De zaak Madeleine McCann is weer geopend en lijkt nieuw leven ingeblazen. Zal er nu eindelijk duidelijkheid komen? Zou het meisje ooit nog gevonden worden? Op de een of andere manier houdt deze zaak me altijd erg bezig. Misschien fijn om met elkaar hier de ontwikkelingen te volgen omtrent Maddie MccCann..
quote:sabbaticalmeds schreef op 29 april 2015 @ 20:31:

[...]

ik dacht dat het alleen verboden was in de UK, hoe het nu zit met die claim weet ik nietDat van Portugal staat in het bericht op nu.nl waar ik vanochtend naar linkte.
.
quote:impala schreef op 29 april 2015 @ 20:48:

[...]

Dat van Portugal staat in het bericht op nu.nl waar ik vanochtend naar linkte.Aha, ik lees even terug
quote:sabbaticalmeds schreef op 29 april 2015 @ 22:02:

[...] kop

Aha, ik lees even terugZie ook hier

http://www.theguardian.co ... ages-goncalo-amaral-trial

Vraag is natuurlijk nu wel of de pers wel goed geïnformeerd is.
.
quote:impala schreef op 29 april 2015 @ 22:07:

[...]

Zie ook hier

http://www.theguardian.co ... ages-goncalo-amaral-trial

Vraag is natuurlijk nu wel of de pers wel goed geïnformeerd is.ze zeggen dat A. van de zaak is gehaald vanwege diverse blunders, daarmee suggererend dat het om blunders in de mccann zaak zou gaan. Maar het had te maken met een andere moordzaak eerder dat jaar in een ander deel van portugal.
quote:sabbaticalmeds schreef op 29 april 2015 @ 22:14:

[...]

ze zeggen dat A. van de zaak is gehaald vanwege diverse blunders, daarmee suggererend dat het om blunders in de mccann zaak zou gaan. Maar het had te maken met een andere moordzaak eerder dat jaar in een ander deel van portugal.

Vanaf dag een heeft de Britse pers Gonçalo Amaral en zijn team afgeschilderd als de justitiële variant van Dads Army

(Daar komen de schutters) ik ben weinig objectieve berichtgeving tegen gekomen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Portugal werd weggezet als een derde wereldland en had niet de know how van goed rechercheren.

Volgens de Britten dan.
was er ook niet een rel over dat de mccanns critici op facebook aanklaagden waarop 1 van die beklaagden zelfmoord pleegde?
quote:sabbaticalmeds schreef op 29 april 2015 @ 22:44:

was er ook niet een rel over dat de mccanns critici op facebook aanklaagden waarop 1 van die beklaagden zelfmoord pleegde?Ja zoiets ligt mij ook bij inderdaad! Niet op FB maar op Twitter dacht ik. Die vrouw bestookte ze iedere dag met tig tweets volgens mij en toen ze 'ontmaskert' werd heeft ze zelfmoord gepleegd.
http://www.metronieuws.nl/xl/raar/2016/ ... n-paraguay

Pfff, heftig voor de ouders, zulk nieuws!
Nou idd, afschuwelijk.

Ik vraag me af.... Stel nou dat de ouders er wel iets mee te maken hebben. Als je dan al jaren en jaren een bepaald verhaal ophangt, elke keer weer opnieuw, ga je daar dan zelf ook niet in geloven? Als er dan zo'n bericht verschijnt, dat je dan mee gaat geloven dat ze daar misschien wel is. Geen idee of het zo werkt hoor, moest er ineens aan denken.
Het blijft een vreemd verhaal.
verba volant, scripta manent.
quote:flatverkopen schreef op 09 maart 2016 @ 22:36:

http://www.metronieuws.nl/xl/raar/2016/ ... n-paraguay

Pfff, heftig voor de ouders, zulk nieuws!Ach zo'n verhaal duikt een keer per half jaar op, hoor je nooit meer iets van.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Pffff... Is Martin vrijland weer uit zijn winterslaap?
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
quote:hollebollegijs schreef op 10 maart 2016 @ 07:14:

[...]

Ach zo'n verhaal duikt een keer per half jaar op, hoor je nooit meer iets van.Idd, de ouders brengen die verhalen zelf steeds in omloop....
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
ik las dat artikel en deze zin viel me op: Als we Maddie vinden, kan ze eindelijk terug naar haar familie.”

Stel nou dat ze het is, is het dan goed om haar terug te brengen naar haar familie? Ze zou dan al 9 jaar bij iemand anders leven, heeft waarschijnlijk alleen maar vage herinneringen aan haar echte ouders.

Ik denk dat niemand daar blij van zou worden.

(verder boeit het me niet zo. Ik denk dat Maddy dood is en ik heb geen mening over de rol van haar ouders hierin)
quote:mienietjefietje schreef op 10 maart 2016 @ 12:51:

[...]

Idd, de ouders brengen die verhalen zelf steeds in omloop....Als je maar lang genoeg aan de boom schud valt er vanzelf wel een appel uit is het gezegde.
Als ze het inderdaad is, lijkt het me voor dat meisje een bijzonder traumatische ervaring. Niemand weet dan hoe ze de afgelopen jaren is behandeld, misschien als een prinsesje, misschien als slaaf.
verba volant, scripta manent.
Vreselijk voor de ouders om elke keer weer zo een gerucht te horen. Dit is valse hoop dat ze steeds krijgen. Al die verhalen zijn uiteindelijk niet waar. Triest dit!
quote:Kimmie2016 schreef op 10 maart 2016 @ 15:17:

Vreselijk voor de ouders om elke keer weer zo een gerucht te horen. Dit is valse hoop dat ze steeds krijgen. Al die verhalen zijn uiteindelijk niet waar. Triest dit!Laat ik het voorzichtig stellen, want keihard bewijs is er niet, maar persoonlijk denk ik dat de ouders wel weten waar ze Maddy hebben gelaten.
quote:Starshine schreef op 10 maart 2016 @ 13:13:

ik las dat artikel en deze zin viel me op: Als we Maddie vinden, kan ze eindelijk terug naar haar familie.”

Stel nou dat ze het is, is het dan goed om haar terug te brengen naar haar familie? Ze zou dan al 9 jaar bij iemand anders leven, heeft waarschijnlijk alleen maar vage herinneringen aan haar echte ouders.

Ik denk dat niemand daar blij van zou worden.

(verder boeit het me niet zo. Ik denk dat Maddy dood is en ik heb geen mening over de rol van haar ouders hierin)

Tsja. Ligt eraan. Ze zou inmiddels 12 zijn, dus kan ze daar ook wel zelf over beslissen.

Doet me denken aan: http://nos.nl/artikel/202 ... -herenigd-met-ouders.html

Al denk ik dat ze niet meer leeft...
http://www.ad.nl/buitenla ... ermissingszaken~a5f76ea8/

Elke zoveel jaar komt het weer terug al heb ik er een hard hoofd in dat ze het deze keer wel is, lijkt het veelbelovender dan de voorgaande "sightings", zo op het eerste gezicht.

Maar hoe dan ook hoop ik dat wie het meisje ook is, ze snel en goed opgevangen wordt.
Zo.. zo verdrietig dat er zoveel meisjes vermist zijn Hopelijk kunnen ze een link leggen en komt het met dit meisje goed.
Later is nu
Lijkt me niet dat dat Maddie is.

Maddie leeft niet meer denk ik.
Het is Maddie niet. Ze heeft dat vlekje in haar oog niet. 2 van mijn kinderen hebben ook zo een vlekje in hun oog, dat gaat niet meer weg. Het groeit altijd mee.
In het bericht op Linda Nieuws stond dat dit meisje ook zo'n vlekje in haar oog heeft, maar dat het op de foto niet goed zichtbaar is.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven