Nare opmerking van Derksen

26-01-2017 22:12 216 berichten
De mannen van Voetbal Inside hebben het niet zo op de collega's bij het darten op dezelfde zender. Regelmatig maken René van der Gijp en Johan Derksen grapjes over Co Stompé en Roland Scholten. Maar Derksen ging maandagavond wel een stap te ver met zijn opmerkingen over darters. Een aantal dartliefhebbers zetten Derksen op z'n plaats via social media.

Derksen zei in de uitzending dat 'darters nog net niet het Syndroom van Down hebben'. Ook noemde hij de darters 'een stelletje circusartiesten' en 'zeer ordinair cafévolk'. De besnorde voetbalanalist reageerde daarmee op de huldiging van wereldkampioen Michael van Gerwen bij PSV in het weekend.



Zelfs het publiek bij VI twijfelde tussen lachen en afkeurend 'ooohh' mompelen. Derksen ging duidelijk over de grens heen met zijn opmerkingen. Getuige ook de vele tweets die mensen stuurden om te reageren



Bron: https://sportnieuws.nl/da ... rs-nog-net-syndroom-down/





Ik vind dit echt niet kunnen op live Tv van mij part mag Bromsnor verdwijnen. Wat een misselijkmakende opmerking zum kotsen.
Alle reacties Link kopieren
Die Derksen wrijft in zijn handjes elke week. Hij mag gewoon zeggen wat hij denkt en krijgt er dik voor betaald. Hij geeft zelf ook aan dat niemand hem aardig hoeft te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem op mijn werk een paar keer ontmoet en vind hem zeer vriendelijk en beleefd. Volgens mij is het best wel een act.
Natte tosti..
DENK

Derksen ging verder: ,,Want ik dacht dat we met Wilders het ergste hadden gehad, maar de politieke partij DENK is nog erger." Tafelgast Hans Kraay verbeterde hem nog even. ,,Maar de uitspraak is: zo trots als een pauw." Derksen besloot: ,,Dat vind ik ongeveer het meest irritante wezentje van Nederland."



Even later kwam Genee toch nog terug op het voorval. ,,Trots als een aapje hoor ik, terwijl het toch echt trots als een pauw is." Derksen reageerde: ,,Waarschijnlijk waar het hart van vol is, loopt de mond van over. Ze lijkt ook helemaal niet op een pauw." De talkshowhost reageerde met een afkeurend 'nou, nou, nou.'



bron: AD
Ik snap niet dat RTL hem zendtijd geeft. Het enige wat die doet is voetballers afkraken terwijl hij nooit de top bereikt heeft.
quote:Dragisa schreef op 26 januari 2017 @ 22:34:

[...]











Het is duidelijk.

Je vindt hem een racist, een klootzak, een Ronaldo-wannabe en een mafkees.

Maar ga er nou geen woorden bij halen die je nooit gebruikt. Doet nogal afbreuk aan je boodschap.Ronaldo heeft nog wel recht van spreken. Hij staat immers aan de top.
Alle reacties Link kopieren
Oooh ja dat was hij. Nou, als dat racisme is... Ga ik deze discussie maar uit de weg geloof ik.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
quote:Ttass30 schreef op 26 januari 2017 @ 22:45:

[...]





Ronaldo heeft nog wel recht van spreken. Hij staat immers aan de top.



Ah dus alleen als je aan de top staat mag je je scheur opentrekken.



Hou jij maar je mond dan.
Alle reacties Link kopieren
Derksen moet gewoon van de buis, klaar.

Die man is alleen nog maar gênant.

Hoe ouder die wordt hoe meer onzin hij gaat roepen.

Ga lekker vissen of jeu de boulen.
quote:LaFolie schreef op 26 januari 2017 @ 22:45:

Oooh ja dat was hij. Nou, als dat racisme is... Ga ik deze discussie maar uit de weg geloof ik. Iemand voor Aap uitmaken vanwege huidkleur is niet racistisch? Alleen maar omdat ze een ander mening heeft?
quote:deb32 schreef op 26 januari 2017 @ 22:48:

[...]





Ah dus alleen als je aan de top staat mag je je scheur opentrekken.



Hou jij maar je mond dan.Volgens mij haalt Ronaldo nooit medespelers naar beneden.
quote:Ttass30 schreef op 26 januari 2017 @ 22:44:

Ik snap niet dat RTL hem zendtijd geeft. Het enige wat die doet is voetballers afkraken terwijl hij nooit de top bereikt heeft.



Ten eerste heb je in dit land de vrijheid van meningsuiting, dus iedereen mag over elke voetballer zeggen wat hij wil. Volgens jou zelfbedachte regels mag je dus pas een menig geven als je 10 jaar bij Real Madrid voetbalt.



Ten tweede, die man krijgt een podium omdat er 2 keer per week ontzettend veel mensen naar dat programma kijken, en er dus veel geld aan verdient wordt.
quote:Ttass30 schreef op 26 januari 2017 @ 22:45:

[...]





Ronaldo heeft nog wel recht van spreken. Hij staat immers aan de top.
Alle reacties Link kopieren
quote:LaFolie schreef op 26 januari 2017 @ 22:45:

Oooh ja dat was hij. Nou, als dat racisme is... Ga ik deze discussie maar uit de weg geloof ik. Ik denk dat wanneer je een donker persoon tussen neus en lippen een aap noemt en dit ook volhoud nadat je gecorrigeerd word, dat je op zijn minst een racist moet zijn.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
quote:Dragisa schreef op 26 januari 2017 @ 22:51:

[...]





Ten eerste heb je in dit land de vrijheid van meningsuiting, dus iedereen mag over elke voetballer zeggen wat hij wil. Volgens jou zelfbedachte regels mag je dus pas een menig geven als je 10 jaar bij Real Madrid voetbalt.



Ten tweede, die man krijgt een podium omdat er 2 keer per week ontzettend veel mensen naar dat programma kijken, en er dus veel geld aan verdient wordt.Oja bijna vergeten je kan en mag alles zeggen want dat valt onder Vrijheid van meningsuiting
Alle reacties Link kopieren
quote:Tulisa schreef op 26 januari 2017 @ 22:37:

[...]





Ik zeg het vanwege zijn opmerking over Sylvana. Ik denk dat hij heel goed wist waar die mee bezig was ondanks dat onnozele houding achteraf.

Ik vond het trouwens geweldig hoe Sylvana hem toen op zijn nummer heeft gezet.

Kon daar echt van genieten.
quote:Ttass30 schreef op 26 januari 2017 @ 22:49:

[...]





Iemand voor Aap uitmaken vanwege huidkleur is niet racistisch? Alleen maar omdat ze een ander mening heeft?



Dit is wel heel doorzichtige poging om een topic weer over racisme te laten gaan.

Onder het mom van vrijheid van meningsuiting mag jij hem een racist vinden hoor, iedereen blij.
quote:Ttass30 schreef op 26 januari 2017 @ 22:58:

[...]





Oja bijna vergeten je kan en mag alles zeggen want dat valt onder Vrijheid van meningsuiting





Ja, iemand mag Ronaldo in een teringlijer vinden. Ook Johan Derksen.



Jij probeert hier dingetjes te verdraaien.

Volgens jou mag Derksen geen mening hebben over voetballers omdat hij zelf een slechte voetballer was.

Dat mag hier dus WEL.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dragisa schreef op 26 januari 2017 @ 22:51:

[...]





Ten eerste heb je in dit land de vrijheid van meningsuiting, dus iedereen mag over elke voetballer zeggen wat hij wil. Volgens jou zelfbedachte regels mag je dus pas een menig geven als je 10 jaar bij Real Madrid voetbalt.



Ten tweede, die man krijgt een podium omdat er 2 keer per week ontzettend veel mensen naar dat programma kijken, en er dus veel geld aan verdient wordt.Ik denk dat we allemaal wel weten waarom hij een podium krijgt. Maar dan mag ik het nog wel heel jammer vinden. Ik vind het een lul en een enorme eikel.
quote:koko67 schreef op 26 januari 2017 @ 23:06:

[...]





Ik denk dat we allemaal wel weten waarom hij een podium krijgt. Maar dan mag ik het nog wel heel jammer vinden. Ik vind het een lul en een enorme eikel.





Absoluut. Maar ttas weet dat blijkbaar niet, gezien ze tot 2 keer toe vraagt waarom die man op de buis is.

Daar geef ik antwoord op.
Wat voor inside info heeft Derksen in de voetballerij? Volgens Derksen is het zo dat als Marokkaanse jongeren de overhand krijgen in een voetbal club dat de Nederlandse voetballers weggaan.



Dragisa wat is daar van waar?



Bron: https://youtu.be/0SP5nlcu6U8 Derksen bij Pauw.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dragisa schreef op 26 januari 2017 @ 23:03:

[...]





Ja, iemand mag Ronaldo in een teringlijer vinden. Ook Johan Derksen.



Jij probeert hier dingetjes te verdraaien.

Volgens jou mag Derksen geen mening hebben over voetballers omdat hij zelf een slechte voetballer was.

Dat mag hier dus WEL.Natuurlijk mag hij van alles zeggen met zn lelijke kop. Het is alleen een ontzettende paardenlul.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
Hij praat altijd poep. Ook over voetbalvrouwen etc. Van mij mag hij ook van zijn podium af, zie zijn toegevoegde waarde op tv echt niet.
quote:Ttass30 schreef op 26 januari 2017 @ 23:09:

Wat voor inside info heeft Derksen in de voetballerij? Volgens Derksen is het zo dat als Marokkaanse jongeren de overhand krijgen in een voetbal club dat de Nederlandse voetballers weggaan.



Dragisa wat is daar van waar?



Bron: https://youtu.be/0SP5nlcu6U8 Derksen bij Pauw.





Weet ik veel wat daar van waar is.



Hij mag dat gewoon zeggen Ttas, klaar.

Daar hoeft hij geen 10 jaar voor bij real te voetballen. Net als dat jij geen 20 jaar hoofdredacteur van voetbal international hoeft te zijn om Derksen een paardenlul te vinden.

Accepteer dat gewoon.

Je hoeft het niet met hem eens te zijn he, dat ben ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem leuk. Lekker eerlijk en niet zo politiek correct. Ik houd daarvan
Ik vind hem een eikel. En een ouwe lul. En een bully. En een zak hooi. En een walrus met een ribfluwelen colbertje aan. Nou ja, echte walrussen zijn knapper.



En hij zal vast racistische opmerkingen maken want hij blaat altijd als een kip zonder kop, of hij ook echt racist is, nou, hij heeft geen hoge pet op van iedereen ter wereld, volgens mij. Mijn vriend wil er gelukkig niet naar kijken. Kunnen ze nou echt niet iets knappere mensen vinden die iets minder suffe grappen maken? Denk dat er veel mensen staan te trappelen om het van ze over te nemen.



Ik ben ook blij dat die mannen van dat autoprogramma ermee op zijn gehouden, dat Britse programma, goddank ben ik de naam vergeten, manmanman wat was dat een 'kijk ons eens leuk zijn' show van mannen die niet leuk meer zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven