Olcay fatshaming

11-06-2019 23:20 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Olcay ligt onder vuur om haar uitspraken van gisteren in Boulevard.

Nou sorry hoor, Maar is dit niet een beetje overdreven allemaal? Of mag ik dat niet zeggen met mijn maatje 36.
Wintertime16 schreef:
12-06-2019 10:30
Is gewoon een grote keten, Sportcity.
Het is juist bedoeld om een fijne sfeer te creëren waar iedereen zich thuisvoelt. Dus geen half naakte lichamen en spierballen-showoffs voor de spiegel maar gewoon normale sportkleding.


Ik heb daar vanochtend nog in een tanktopje voor de spiegel gestaan. Mouwtjes zijn helemaal niet prettig om in te sporten, halverwege de training zit dat echt veel te strak.
Die spiegel is om je houding te controleren/corrigeren, niet waarvoor jij denkt dat die spiegels er hangen.
Alle reacties Link kopieren
Dom wicht. Hoe val je af als te zwaar persoon? Door te sporten. En dat doe je in een sportoutfit.

Over het paard getilde troel.
Sugar and spice, and everything nice.
Alle reacties Link kopieren
Owlette schreef:
12-06-2019 10:54
Uhm nee waarom zou je?

Ik zeg hooguit tegen mijn man dat ik iets niet leuk vind staan. En zal wat zeggen als ik denk dat één van mijn familie leden compleet voor schut zal lopen. Maar voor de rest kan je er van uitgaan dat iedereen een spiegel thuis heeft.
Waarom zou ik niet mogen zeggen dat ik het setje van Nike op de paspop niet mooi vindt staan bij een vrouw met maat 48/50? Ik zeg het niet tegen die vrouw persoonlijk, maar in het algemeen.

Ik ga er ook van uit dat iedereen een spiegel thuis heeft, maar soms heb ik het idee dat mensen er of niet in kijken of iets totaal anders zien dat wat ik zie.
Alle reacties Link kopieren
Waarom geen donkere paspoppen? Altijd maar wit.
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
12-06-2019 13:37
Waarom zou ik niet mogen zeggen dat ik het setje van Nike op de paspop niet mooi vindt staan bij een vrouw met maat 48/50? Ik zeg het niet tegen die vrouw persoonlijk, maar in het algemeen.

Ik ga er ook van uit dat iedereen een spiegel thuis heeft, maar soms heb ik het idee dat mensen er of niet in kijken of iets totaal anders zien dat wat ik zie.
Eens.
Alle reacties Link kopieren
Pinda-Kaas schreef:
11-06-2019 23:31
of waar ze hun spijsverteringssysteem precies zouden herbergen
Dit is even erg als fat shaming. Ik heb het figuur van zo'n paspop en kan heus lopen en mijn spijsverteringssysteem herbergen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
12-06-2019 13:53
Dit is even erg als fat shaming. Ik heb het figuur van zo'n paspop en kan heus lopen en mijn spijsverteringssysteem herbergen.
ik zat serieus aan van die stalen dressboys te denken die op een stokje staan
Alle reacties Link kopieren
Pinda-Kaas schreef:
12-06-2019 14:03
ik zat serieus aan van die stalen dressboys te denken die op een stokje staan
Je probeert je eruit te lullen. Het ging over paspoppen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
12-06-2019 14:06
Je probeert je eruit te lullen. Het ging over paspoppen.
nee hoor
jammer dat je het zo opvat.
Jeezus wat een gezeik
Alle reacties Link kopieren
Kandijsuiker schreef:
12-06-2019 13:20
Dom wicht. Hoe val je af als te zwaar persoon? Door te sporten. En dat doe je in een sportoutfit.

Over het paard getilde troel.
:there:

tegen wie heb je het eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat die hele discussie hier verder gaat.
Echt weer een sterk staaltje van, van een mug een olifant maken.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
pepexx schreef:
12-06-2019 14:44
Jammer dat die hele discussie hier verder gaat.
Echt weer een sterk staaltje van, van een mug een olifant maken.
Ik vind dat meteen zo extreem, zit er niet nog van alles tussen een mug en een olifant, qua omvang? :blabla:
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
12-06-2019 14:40
:there:

tegen wie heb je het eigenlijk?
Olcay
Sugar and spice, and everything nice.
Alle reacties Link kopieren
Marie-Antoinettexx schreef:
12-06-2019 13:48
Waarom geen donkere paspoppen? Altijd maar wit.
Sylvana, u hier?
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
12-06-2019 14:46
Ik vind dat meteen zo extreem, zit er niet nog van alles tussen een mug en een olifant, qua omvang? :blabla:

:HA:
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Maargoed. Olsay heeft haar excuus aangeboden
Ik lees alleen maar als weerwoord: dik kan ongezond zijn en zo'n pak staat bij dikkere mensen niet.
Precies wat olsay zei en op teruggekomen is dus.
Ik verheug me elke keer weer op de discussie, want mij wordt altijd door mensen die het zo belangrijk vinden dat alles maar gezegd moet worden voorgehouden dat het zo belangrijk is om lekker alles te kunnen zeggen want dan kunnen we in gesprek.
Valt toch steeds tegen.
Behalve inhoudelijk herhaling en constateringen van 'gejank' komt er toch bitter weinig uit.
Ik verwacht dan altijd iets spectaculairders, een enorm inzicht maar verder dan wat gescheld komt het nooit.
Alle reacties Link kopieren
Alles moet gezegd kunnen worden, geldt alleen voor mensen die lekker ongegeneerd allerlei oordelen en aanmerkingen de wereld in willen slingeren. Nooit voor mensen die dat vervelend vinden, die moeten er maar tegen kunnen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
12-06-2019 15:27
Alles moet gezegd kunnen worden, geldt alleen voor mensen die lekker ongegeneerd allerlei oordelen en aanmerkingen de wereld in willen slingeren. Nooit voor mensen die dat vervelend vinden, die moeten er maar tegen kunnen
Er is áltijd wel iemand die ergens niet tegen kan. Mag men dan helemaal niets meer zeggen?
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
CourtneyTT schreef:
12-06-2019 17:30
Er is áltijd wel iemand die ergens niet tegen kan. Mag men dan helemaal niets meer zeggen?
Het gaat om de balans.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Huh ik snap het niet, moet tegenwoordig alles maar gezegd worden of mogen we juist niks meer zeggen?
Alle reacties Link kopieren
je heb het recht om veel te zeggen, en waar dat recht eindigt, staat in het wetboek.
En verder moet je gewoon je schouders ophalen, en doorlopen. Scheelt heel veel
Alle reacties Link kopieren
Och, maar als je wél dik bent en alnog wél sport, mag je toch wel zeggen dat zo'n opmerking je enorm in het verkeerde keelgat schiet?

Ik zie hier elk jaar bij de 4mijl dikke mensen over de streep komen. Die mensen trainen hier al maanden voor, lopen 2-3x per week hard en zijn (nog steeds) dik. Ik kan me voorstellen dat je je dan behoorlijk gepikeerd voelt door zo'n opmerking en dat graag recht wil zetten.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
12-06-2019 17:47
Och, maar als je wél dik bent en alnog wél sport, mag je toch wel zeggen dat zo'n opmerking je enorm in het verkeerde keelgat schiet?

Ik zie hier elk jaar bij de 4mijl dikke mensen over de streep komen. Die mensen trainen hier al maanden voor, lopen 2-3x per week hard en zijn (nog steeds) dik. Ik kan me voorstellen dat je je dan behoorlijk gepikeerd voelt door zo'n opmerking en dat graag recht wil zetten.
Tja, dat kan, maar vooral sonde van de energie
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
12-06-2019 17:50
Tja, dat kan, maar vooral sonde van de energie

Misschien hopen die mensen dat ze een keer van dat stigma afkomen, dat ze nooit sporten en lui zijn enzo. Willen ze proberen toch in elk geval íemand van hun vooroordelen af te helpen ;-)
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven