Peter R. De Vries neergeschoten

06-07-2021 20:20 5502 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://www.parool.nl/amsterdam/peter-r ... %3Famp%3D1

Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat

Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.

Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.

Heftig dit wel..
Koffieverkeerd schreef:
15-07-2021 14:59
Ongelooflijk dit. Stop daarmee.
Stijg eens boven jezelf uit als dat lukt.

Huh? Ik zeg juist dat ze zelf eens haar mond moet houden ipv van in een topic a zich zo respectloos te gedragen en te schelden.
lalalalalaatmaar schreef:
15-07-2021 15:06
Mijn jeugdheld is niet meer.

Ik hoop dat waar hij nu ook moge zijn hij Nicky, Natalee en Tanja en al die andere kinderen waar hij zich zo hard voor heeft gemaakt mag ontmoeten.
Dat zou heel mooi zijn. Ik hoop dat met je mee.

Ik hoop dat waar hij nu ook moge zijn hij Nicky, Natalee en Tanja en al die andere kinderen waar hij zich zo hard voor heeft gemaakt mag ontmoeten.
+1 :rose:
Calamitycat schreef:
15-07-2021 15:04
:hug:

Dank je, lief :cat:
Bij herhaaldelijk posten in het ban topic zal een ban volgen.
Niet normaal!
Op een topic als deze, na het laatste trieste nieuws, moeten er alweer een paar heethoofden elkaar in de haren vliegen en elkaar (hoe kinderachtig) gaan staffen!
En dan nog elkaar voor de voeten gooien wat wel of niet ongepast zou zijn.
Nou,, jullie zijn dus gewoon het stelletje ongepast.
Geen zin om hier nog een soort van medeleven te gaan betuigen aan Peter en zijn nabestaanden. Echt! Laat maar.
Beschamend dit zeg!

😪
Geen bijzonderheden
Alle muziek op radio 10 is aangepast. Maar goed dat ik thuiswerk, ik schiet steeds vol 😓
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
15-07-2021 15:21
Alle muziek op radio 10 is aangepast. Maar goed dat ik thuiswerk, ik schiet steeds vol 😓
Ja hier staat radio 10 ook aan.
:hug: :hug:
yasmijn schreef:
Dat is wel mooi, dat van het aanpassen. Vanavond is programmering op tv ook volledig aangepast. Hij verdient zo'n eerbetoon. Er wordt ook geen reclame uitgezonden.
Vreselijk :'( Zo ontzettend onrechtvaardig dit. Ik heb zo te doen met de nabestaanden.

:'( hou op met me hoor. nu moet ik nog harder mijn tranen wegslikken
Stressed is just desserts spelled backwards
yasmijn schreef:
Heel mooi, ik heb het nu ook aangezet.
yasmijn schreef:
ik ook. Sowieso is het opgeteld echt een rotdag met de overstromingen en ellende in het land :"-(
--verlies nooit het kind in jezelf--

:heart:
15-07-2021 15:29
ik ook. Sowieso is het opgeteld echt een rotdag met de overstromingen en ellende in het land :"-(
Die vallen een beetje weg door het overlijden van Peter.
Maar dat is ook wel heel erg.
Ik moet er serieus om huilen. Hij was zo’n grote, stoere man die veel betekend heeft en van zich liet horen. Nu hebben ze zijn leven en zijn stem afgenomen.
Sterkte familie en vrienden.

:redrose:
Wat verdrietig, ook ik heb tranen in mijn ogen.
En ik weet niet of t gepast is om te zeggen, maar ik ben benieuwd naar Booulevard vanavond. Zal niet makkelijk zijn voor de mensen daar!
Zeker niet. Lijkt me zwaar voor ze. Professioneel moeten zijn in al die emotie.
Heb serieus op mijn werk even zitten brullen . Rust in vrede Peter ik hoop dat al je lopende zaken nog opgelost worden .
Zo erg dit.. zo oneerlijk 😪
Ik hoor het net pas, kan het gewoon niet geloven.......
Vind het zo erg
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik kan het nog niet beseffen.
Wat moeten we nu zonder deze strijder... wat zal het saai zijn zonder hem...
Jemig, ik word enorm emotioneel van Radio 10. Het is ook wel veel allemaal zeg. Peter, Limburg maar ook weer 11000 besmettingen ruim. En dan deze liedjes allemaal, heel mooi, maar poeh. :'(
We're just two lost souls

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven