Peter R. De Vries neergeschoten
dinsdag 6 juli 2021 om 20:20
https://www.parool.nl/amsterdam/peter-r ... %3Famp%3D1
Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat
Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.
Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.
Heftig dit wel..
Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat
Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.
Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.
Heftig dit wel..
donderdag 15 juli 2021 om 14:48

donderdag 15 juli 2021 om 14:51
Ik kan eigenlijk alleen maar aan zijn familie denken nu. Zo’n onverzettelijke, lieve, doortastende en sterke man. Je geliefde, vader,broer, zoon, vriend. Ik kan ze alleen maar veel moed en kracht wensen maar hoe kom je hier ooit overheen? Ik zag hem vroeger vaak fietsen met zijn dochtertje. Altijd pal naast haar op een betrekkelijk smalle weg. Geen centimeter week hij voor auto’s, nooit reed hij achter of voor haar kleine fietsje, wel aan de buitenkant, haar beschermend.
huiskwijt65 wijzigde dit bericht op 15-07-2021 14:55
33.24% gewijzigd
donderdag 15 juli 2021 om 14:51
Ik ben arts en ik kan verschillende scenario's opsommen die gebeurd kunnen zijn. Maar wat heb jij daaraan?
Ik neem aan dat je het nieuwsbericht hebt gelezen, en dat je dus ook weet dat er niet wordt verteld hoe en waaraan Peter uiteindelijk is overleden. Waarom denk je dan dat wij het hier wel weten?
Het gaat zo totaal voorbij aan wat er echt aan de hand is ook...

donderdag 15 juli 2021 om 14:52
[...]Calamitycat schreef: ↑15-07-2021 14:48Fijn voor je. Ga je nu weg uit dit topic met je ongepaste opmerkingen?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-07-2021 16:21
Reden: ongepast
Reden: ongepast
24.88% gewijzigd
donderdag 15 juli 2021 om 14:54

donderdag 15 juli 2021 om 14:59
Ongelooflijk dit. Stop daarmee.
Stijg eens boven jezelf uit als dat lukt.
donderdag 15 juli 2021 om 15:06
Dat is een mooie gedachte.lalalalalaatmaar schreef: ↑15-07-2021 15:06Mijn jeugdheld is niet meer.
Ik hoop dat waar hij nu ook moge zijn hij Nicky, Natalee en Tanja en al die andere kinderen waar hij zich zo hard voor heeft gemaakt mag ontmoeten.

De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.