Peter R. De Vries neergeschoten

06-07-2021 20:20 5502 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://www.parool.nl/amsterdam/peter-r ... %3Famp%3D1

Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat

Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.

Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.

Heftig dit wel..
Turtlerain schreef:
15-07-2021 22:41
Ja ok, maar bij Roethof gaat het verder dan dat. Peter was goed bevriend met de ouders van Nicky Verstappen dus in die zin werd het wel persoonlijk.
Bovendien, is Roethof de advocaat van de moordenaar van Dirk Wiersum. Allemaal varkens uit dezelfde kliek rondom Taghi. Die waarschijnlijk achter deze aanslag zit. Dan vind ik het echt ongepast om Roethof uit te nodigen.
Dat laatste wist ik niet, zoals ik al zei heb ik Roethof even niet scherp. Dus dat maakt het op dit moment wel anders ja. Dat snap ik.
Paardje4paardje schreef:
15-07-2021 22:42
Ja, zo voel ik het ook. Zelfs in de uitzending over hem mis je hem. Het is gewoon heel onwerkelijk.
Ja, dat precies 😔
Hoor Rutte net zeggen dat het een moeilijke man was. Jezus, wat is Rutte zelf dan? Gadverdamme! Peter heeft alles wat de politie achter wegen liet opgepakt. Rutte pakt helemaal niets op liegt alleen maar. Had hij niet moeten zeggen.
Paardje4paardje schreef:
15-07-2021 23:14
Hoor Rutte net zeggen dat het een moeilijke man was. Jezus, wat is Rutte zelf dan? Gadverdamme! Peter heeft alles wat de politie achter wegen liet opgepakt. Rutte pakt helemaal niets op liegt alleen maar. Had hij niet moeten zeggen.
Maak er nu even geen politiek ding van. Even niet het momebt
Frankly my dear, I don"t give a damn
Calamitycat schreef:
15-07-2021 23:06

Hij probeert daders die onschuldige mensen vermoorden vrij te pleiten, namelijk.

Dat staat me zo tegen van hem, Jos B verdedigen die een pedofiel is. De moordenaar van Derk Wiersum verdedigen. Koud overkomen en gelijk met een vingertje naar de overheid wijzen, die beter had moeten beveiligen. Vandaag even niet.
Bij herhaaldelijk posten in het ban topic zal een ban volgen.
Nee, wil er helemaal geen politiek ding van maken. Maar na Humberto schakelde ik over naar sbs6 en toen zei hij dat net.
(6)
Paardje4paardje schreef:
15-07-2021 23:27
Nee, wil er helemaal geen politiek ding van maken. Maar na Humberto schakelde ik over naar sbs6 en toen zei hij dat net.
Nouja, je kan me niet wijsmaken dat het een makkelijke man was. Als je het gesprek hebt gevolgd tussen Humberto en Ewout Genemans, begrijp je wat ik bedoel. En als regering ben je verantwoordelijk voor de veiligheid, maar ze kunnen niemand dwingen. Peter R. de Vries is een koppige man. Dat had voordelen, maar ongetwijfeld ook nadelen.
Kattentuintje schreef:
15-07-2021 23:09
Je wil het gewoon niet begrijpen he?
Dat is expres dus eigenlijk moet je niet reageren.
When you don't let people disrespect you, they start calling you difficult.
miekemv schreef:
15-07-2021 23:36
Dat is expres dus eigenlijk moet je niet reageren.

ja je hebt ook eigenlijk gelijk.
We're just two lost souls
Paardje4paardje schreef:
15-07-2021 23:37
When you don't let people disrespect you, they start calling you difficult.

Laten we vooral niet iemand heilig verklaren omdat ie toevallig dood is.

Ik vond het een schijtirritante man. Maar ik vind het echt heel naar dat ie doodgeschoten is.

Tijdje terug was hij bij Jinek en ik dacht alleen maar whyyyyyyy nodig je deze vent uit, hij kan beter NU z’n mond houden. Geen idee meer waar t over ging. Maar hij bleef maar onzin blaten. Dat was ook Peter.
Paardje4paardje schreef:
15-07-2021 23:27
Als dat is wat Rutte onthouden heeft van wat je wel een fenomeen mag noemen is een ernstige tekortkoming van zijn kant.
MarvelousMrsMaisel schreef:
15-07-2021 23:49

Ik vond het een schijtirritante man. Maar ik vind het echt heel naar dat ie doodgeschoten is.

Tijdje terug was hij bij Jinek en ik dacht alleen maar whyyyyyyy nodig je deze vent uit, hij kan beter NU z’n mond houden. Geen idee meer waar t over ging. Maar hij bleef maar onzin blaten. Dat was ook Peter.
Hij is niet ‘toevallig’ dood, hij is vermoord omdat hij een overtuiging had als journalist zijnde.
Paardje4paardje schreef:
15-07-2021 23:14
Klopt, jammerlijke opmerking. Typisch Rutte wel.
Hij zei nog wel meer, maar net toen ik inschakelde zei hij dat schoot even verkeerd. Maar mag er niet over praten van calvijn1.
Nou kan ik nooit meer stiekem hopen dat ik hem in het wild tegen kom en dat dan blijkt dat hij toch niet van langbenige blondines houdt maar van kleine brunettes :cry:
Klonkje schreef:
16-07-2021 00:02

Nou kan ik nooit meer stiekem hopen dat ik hem in het wild tegen kom en dat dan blijkt dat hij toch niet van langbenige blondines houdt maar van kleine brunettes :cry:

:cry:
Paardje4paardje schreef:
15-07-2021 23:57
Hij zei nog wel meer, maar net toen ik inschakelde zei hij dat schoot even verkeerd. Maar mag er niet over praten van calvijn1.
Van ons wel hoor.
miekemv schreef:
16-07-2021 00:08
Van ons wel hoor.
:heart:
MarvelousMrsMaisel schreef:
15-07-2021 23:49

Volgens mij verklaard bijna niemand hem voor heilig. Heel veel mensen hadden en hebben respect voor Peter gehad, nog voor zijn overlijden! Omdat niemand deed wat hij deed. Volgens mij begrijp jij zijn drijfveren niet. Deze man had zo een ongelooflijke kracht! En was een steun en toeverlaat voor heel veel mensen. Jouw post is heel erg ongepast !
miekemv schreef:
15-07-2021 23:54
Als dat is wat Rutte onthouden heeft van wat je wel een fenomeen mag noemen is een ernstige tekortkoming van zijn kant.

Jeetje wat wordt dit weer opgeblazen en uit zijn verband getrokken zeg!
Ik heb anderen ook luid en duidelijk horen zeggen hoe bokkig en knorrig Peter R. kon zijn. Een oud collega en Albert Verlinde o.a zeiden dit ook.
Bij leven noemde zovelen hem irritant, arrogant etc.. En nu is dat opeens not done?
Memoreer de man hoe hij was en maak er geen Jezusfiguur van.
Vind ik echt niet passen bij hem. Zou hij zelf ook gevonden hebben denk ik.
Pindakaasjes schreef:
16-07-2021 00:24
Jeetje wat wordt dit weer opgeblazen en uit zijn verband getrokken zeg!
Ik heb anderen ook luid en duidelijk horen zeggen hoe bokkig en knorrig Peter R. kon zijn. Een oud collega en Albert Verlinde o.a zeiden dit ook.
Bij leven noemde zovelen hem irritant, arrogant etc.. En nu is dat opeens not done?
Memoreer de man hoe hij was en maak er geen Jezusfiguur van.
Vind ik echt niet passen bij hem. Zou hij zelf ook gevonden hebben denk ik.
Mag je vinden. Persoonlijk vond ik het enorm storend en ongepast. En als iemand dat al mag zeggen dan Rutte zeker niet. IÍ
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-07-2021 11:23
Reden: off topic
98.58% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-07-2021 11:23
Reden: op de man
98.53% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven