Peter R. De Vries neergeschoten

06-07-2021 20:20 5502 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://www.parool.nl/amsterdam/peter-r ... %3Famp%3D1


Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat

Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.

Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.





Heftig dit wel..
ShamRock schreef:
25-07-2021 20:16
Sven Kockelmans zat hem een aantal jaren geleden in een interview ook nog uit te dagen.

Dat PRdV ook wel een huis-tuin- en keuken misdaad journalist genoemd werd en moeilijke zaken uit de weg gaat en of hij daar op wilde reageren.

Dat interview “didn’t age well”

Dat was een misselijke opmerking van Sven en het weerwoord van Peter moest als een stomp in de maag van Sven hebben gevoeld. Wat doe je nabestaanden van slachtoffers aan om zo denigrerend over een moord te spreken. Huis tuin en keuken...en dat terugkrabbelen van Sven dat hij "citeerde" en hoe Peter hem doorhad.

Ik denk dat velen het als uitdaging zagen om hem te laten struikelen in plaats van in te zoomen op wat hij werkelijk deed en de impact die dat had. Gelukkig voor Peter was hij geboren met een rechte rug en verloochende zichzelf nooit. In een wereld waarin mensen nog sneller van maskers wisselen dan van ondergoed, was hij een voorbeeld voor mensen die dezelfde waarden nastreven.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nog na te peinzen over wat Roxanne van Iperen net in Zomergasten zei over Peter en andere (vermeende) slachtoffers van Taghi.

‘We komen dichtbij, dus blijkbaar doen we iets goed’.

Ik heb haar hoog zitten, maar dit :facepalm:
Zo.
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
25-07-2021 19:43
:cry:

Ik realiseer me ineens dat hij er niet meer is.

Nooit meer op tv komt, nooit meer een zaak gaat proberen op te lossen, nooit meer .....

Voelt raar......
:hug:
Alle reacties Link kopieren
ShamRock schreef:
25-07-2021 20:16
Sven Kockelmans zat hem een aantal jaren geleden in een interview ook nog uit te dagen.

Dat PRdV ook wel een huis-tuin- en keuken misdaad journalist genoemd werd en moeilijke zaken uit de weg gaat en of hij daar op wilde reageren.

Dat interview “didn’t age well”
Oh, toevallig heb ik dat interview vanochtend in bed liggen kijken. Die Kockelman zal zich daar nu ook wel voor schamen, denk ik. Was inderdaad een heel vies interview en Peter ontmaskerde hem meermaals in 1 interview.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Nikkie Plessen kende hem goed. Iedereen van RTL boulevard is er kapot van. Om nou meteen daar weer iets van te maken.
Alle reacties Link kopieren
Louise70 schreef:
25-07-2021 21:10
Nikkie Plessen kende hem goed. Iedereen van RTL boulevard is er kapot van. Om nou meteen daar weer iets van te maken.
In het roddeltopic hebben we ver voor de aanslag al meermaals besproken dat er wel iets gaande leek tussen Nikkie en Peter R. Het zou pas hypocriet zijn als we nu allemaal net zouden doen alsof we dat nooit dachten, terwijl we daar pagina's lang over hebben zitten roddelen. Ik vond altijd dat er een behoorlijke seksueel geladen chemistry tussen hen knetterde.
Uiteraard snap ik ook wel dat iedereen van Boulevard er kapot van is en door getraumatiseerd is, en Nikkie dus ook.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Kroonprinses schreef:
25-07-2021 20:41
Dat was een misselijke opmerking van Sven en het weerwoord van Peter moest als een stomp in de maag van Sven hebben gevoeld. Wat doe je nabestaanden van slachtoffers aan om zo denigrerend over een moord te spreken. Huis tuin en keuken...en dat terugkrabbelen van Sven dat hij "citeerde" en hoe Peter hem doorhad.

Ik denk dat velen het als uitdaging zagen om hem te laten struikelen in plaats van in te zoomen op wat hij werkelijk deed en de impact die dat had. Gelukkig voor Peter was hij geboren met een rechte rug en verloochende zichzelf nooit. In een wereld waarin mensen nog sneller van maskers wisselen dan van ondergoed, was hij een voorbeeld voor mensen die dezelfde waarden nastreven.
Volgens mij ging het hem hier ook om de manier waarop. In dit interview wordt hij door een student ergens op gewezen, Esmee, die krijgt gelijk en daarnaast een groot compliment. Dus het kon ook anders.

https://youtu.be/PhtbChdV-fY
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren
Vandaag Humberto kunnen kijken met Wouter, broer Peter R de Vries.

Wat een onwijs lieve man ook zeg. En wijze woorden ook.
Lambchop schreef:
25-07-2021 21:23
Volgens mij ging het hem hier ook om de manier waarop. In dit interview wordt hij door een student ergens op gewezen, Esmee, die krijgt gelijk en daarnaast een groot compliment. Dus het kon ook anders.

https://youtu.be/PhtbChdV-fY

Ja volgens mij ook. Leuk hoe zij een gesigneerd boek van hem kreeg. Hij kon er echt wel tegen om ergens op gewezen te worden, maar dat slappe achterbakse gedoe irriteerde hem mateloos.
Alle reacties Link kopieren
Kroonprinses schreef:
25-07-2021 20:41
Dat was een misselijke opmerking van Sven en het weerwoord van Peter moest als een stomp in de maag van Sven hebben gevoeld. Wat doe je nabestaanden van slachtoffers aan om zo denigrerend over een moord te spreken. Huis tuin en keuken...en dat terugkrabbelen van Sven dat hij "citeerde" en hoe Peter hem doorhad.

Ik denk dat velen het als uitdaging zagen om hem te laten struikelen in plaats van in te zoomen op wat hij werkelijk deed en de impact die dat had. Gelukkig voor Peter was hij geboren met een rechte rug en verloochende zichzelf nooit. In een wereld waarin mensen nog sneller van maskers wisselen dan van ondergoed, was hij een voorbeeld voor mensen die dezelfde waarden nastreven.

Zo, ik denk dat Sven zich nu kapot schaamt.

Het is letterlijk misselijkmakend. Zoveel thema's aangehaald en dan komt er weer een vraag waarmee hij PRDV wil laten struikelen. Wat moet ie achteraf trots zijn geweest op zichzelf. :whip:

Wel keihard: "Wat laat je achter als je stopt?", zegt ie: "Een gat."

:cry:
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
25-07-2021 21:14
In het roddeltopic hebben we ver voor de aanslag al meermaals besproken dat er wel iets gaande leek tussen Nikkie en Peter R. Het zou pas hypocriet zijn als we nu allemaal net zouden doen alsof we dat nooit dachten, terwijl we daar pagina's lang over hebben zitten roddelen. Ik vond altijd dat er een behoorlijke seksueel geladen chemistry tussen hen knetterde.
Uiteraard snap ik ook wel dat iedereen van Boulevard er kapot van is en door getraumatiseerd is, en Nikkie dus ook.


Zou me niks verbazen als ze zo'n relatie hadden. En dan snap ik ook dat het voor haar anders is dat Peter is niet meer is (en op welke manier) dan hoe het voor Marc van der Linden of Rob Goossens is.

En men moet niet zo krampachtig doen (@krampachtige comment waarop jij nu reageert). Hij lag blijkbaar goed bij de vrouwen en hij bedonderde er niemand mee.
Alle reacties Link kopieren
Over podcasts gesproken, is die van Miljuschka ook het vermelden waard: eetgeheimen. Leuk om een inkijkje bij iemand te krijgen dmv eten. De laatste is dus met Peter R de Vries.
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Maloochem schreef:
25-07-2021 21:51
Zo, ik denk dat Sven zich nu kapot schaamt.

Het is letterlijk misselijkmakend. Zoveel thema's aangehaald en dan komt er weer een vraag waarmee hij PRDV wil laten struikelen. Wat moet ie achteraf trots zijn geweest op zichzelf. :whip:

Wel keihard: "Wat laat je achter als je stopt?", zegt ie: "Een gat."

:cry:
Denk eerlijk gezegd dat Sven zich helemaal niet schaamt. Zo interviewt hij gewoon.

Een gat heeft Peter zeker achtergelaten.
Alle reacties Link kopieren
Kroonprinses schreef:
25-07-2021 22:13
Denk eerlijk gezegd dat Sven zich helemaal niet schaamt. Zo interviewt hij gewoon.

Een gat heeft Peter zeker achtergelaten.

Het was qua dichtheid wel veel in 30 minuten. Ook voor Sven.
Alle reacties Link kopieren
MonkeyTown schreef:
25-07-2021 22:07
Over podcasts gesproken, is die van Miljuschka ook het vermelden waard: eetgeheimen. Leuk om een inkijkje bij iemand te krijgen dmv eten. De laatste is dus met Peter R de Vries.
Ik wilde dit net vernoemen. Ik ben vanochtend begonnen met het luisteren tijdens het uitlaten van de hond. Nu al indrukwekkend, terwijl ik hem nog moet afluisteren.

Vooral het stukje op 17:50 minuten (ongeveer) waarop hij zegt: "Ik zie dat de geweldadige criminaliteit afneemt, het aantal moorden is gehalveerd het afgelopen decennium" :'(
Alle reacties Link kopieren
(Misschien was dit trouwens al gepost hier, excuses in dat geval, de zoekfunctie werkt niet echt)
Alle reacties Link kopieren
Maloochem schreef:
25-07-2021 21:57
Zou me niks verbazen als ze zo'n relatie hadden. En dan snap ik ook dat het voor haar anders is dat Peter is niet meer is (en op welke manier) dan hoe het voor Marc van der Linden of Rob Goossens is.

En men moet niet zo krampachtig doen (@krampachtige comment waarop jij nu reageert). Hij lag blijkbaar goed bij de vrouwen en hij bedonderde er niemand mee.
Had hij die open relatie met Jacqueline de moeder van zijn kinderen, of met zijn laatste vriendin?
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
26-07-2021 14:58
Had hij die open relatie met Jacqueline de moeder van zijn kinderen, of met zijn laatste vriendin?
In het interview met zijn vriendin zei ze dat ze hem aan het begin had gezegd; "ik deel 2 dingen niet. Mijn schoenen en mijn man"

Ik denk dus dat hij nu geen open relatie had. En wat dan nog?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Met Jacqueline had hij een open huwelijk. Zij had ook andere mannen waarmee ze op date ging.

Of hij met zijn huidige vriendin een open relatie had, is volgens mij nooit bekend gemaakt.
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
26-07-2021 15:02
In het interview met zijn vriendin zei ze dat ze hem aan het begin had gezegd; "ik deel 2 dingen niet. Mijn schoenen en mijn man"

Ik denk dus dat hij nu geen open relatie had. En wat dan nog?
Tuut tuut tuut tuut, ik stel gewoon een vraag hoor.
Dus relax .
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
misspatrice schreef:
26-07-2021 15:07
Met Jacqueline had hij een open huwelijk. Zij had ook andere mannen waarmee ze op date ging.

Of hij met zijn huidige vriendin een open relatie had, is volgens mij nooit bekend gemaakt.
In het interview met zijn partner staat het antwoord
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Nikkie Plessen heeft volgens de overlevering ook een open relatie en die relatie heeft ze bovendien ook al 18 jaar, dus als er al iets zou spelen hoeft dat natuurlijk helemaal niet in de afgelopen 6 jaar geweest te zijn.
En het kan natuurlijk prima zijn dat er alleen sprake was van een werkflirt, ik heb zelf ook wel mannelijke collega's gehad waarvan iedereen dacht dat we elkaar vast elke dag besprongen maar we vonden het gewoon heel leuk om vreselijk met elkaar te flirten maar zouden daar verder nooit gevolg aan geven.
Of wij kijkertjes haalden ons gewoon allerlei onzin in ons hoofd, kan ook.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees dat Aalsmeer, de geboorteplaats van Peter, een straat naar hem gaat vernoemen.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
26-07-2021 17:04
Ik lees dat Aalsmeer, de geboorteplaats van Peter, een straat naar hem gaat vernoemen.
Amstelveen ook al.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
26-07-2021 17:04
Ik lees dat Aalsmeer, de geboorteplaats van Peter, een straat naar hem gaat vernoemen.
Mooi. Ik verwacht dat er meerderen zullen volgen. Ik zie ook gebeuren dat er een Peter R academy wordt opgericht, een soort topklas voor rechercheurs ofzo.
turtlerain wijzigde dit bericht op 26-07-2021 17:14
0.95% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven