Peter R. De Vries neergeschoten
dinsdag 6 juli 2021 om 20:20
https://www.parool.nl/amsterdam/peter-r ... %3Famp%3D1
Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat
Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.
Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.
Heftig dit wel..
Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat
Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.
Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.
Heftig dit wel..
donderdag 15 juli 2021 om 17:03
Kattentuintje schreef: ↑15-07-2021 17:01Misschien een hele stomme opmerking hoor, maar ik mis nu ook Meds.![]()
Ik moet ook regelmatig aan haar denken en nu een beetje meer.
donderdag 15 juli 2021 om 17:13
fashionvictim schreef: ↑15-07-2021 16:08Vandaag was zo'n dag waarop je blij bent dat je alles redt. Ziek kind, tig deadlines, etc. Ineens viel mijn oog op de pushberichten op mijn telefoon en zag ik dat ze allemaal van RTL Nieuws waren en over Peter gingen.
En toen met een half oog die zin: "Peter R. de Vries overleden na aanslag."
Ik zat middenin een gesprek en herhaalde zonder erbij na te denken wat ik las, en terwijl ik het hardop uitsprak drong pas tot me door wat er aan de hand was.
Ik heb direct het gesprek afgekapt. Godverdomme wat oneerlijk zeg. Ik had echt, echt, echt verwacht dat hij zou blijven leven en dat hij er bovenop zou komen. Stom he?
Ik zou wel willen huilen maar dat voelt tegelijk zo ontzettend ongepast naar zijn nabestaanden.
Nee zeker niet stom.
En waarom zou oprecht verdriet uiten ongepast zijn?
Huts!
donderdag 15 juli 2021 om 17:29
Ik ben er echt ontdaan van. Ik had echt verwacht dat hij dit zou overleven en eind van het jaar ofzo, met die rare nasale stem van hem, weer op TV zou komen en iets zou zeggen als "ja, ze dachten mij onderuit te kunnen halen. Ik dacht van niet", en dat hij dan weer gewoon Tanja Groen zou vinden ofzo.
Een groot verlies voor zijn dierbaren, maar ZEKER ook voor Nederland.
donderdag 15 juli 2021 om 17:33
Ik ook wel, ongelooflijk hoe zo een snotjongen zo een ongelooflijk goede man uit het leven heeft gerukt!!!!!
donderdag 15 juli 2021 om 17:35
Waar is Meds gebleven ?Kattentuintje schreef: ↑15-07-2021 17:01Misschien een hele stomme opmerking hoor, maar ik mis nu ook Meds.![]()

donderdag 15 juli 2021 om 17:55
Wat moeten we nou zonder Peter
Ik kan nog steeds niet geloven dat dit echt is, dat dit echt de realiteit is waarin we vandaag de dag leven en dat uitgerekend hij, die zo ongelofelijk veel heeft gedaan voor zoveel mensen op zo'n gruwelijke wijze het zwijgen is opgelegd en dat hij er nu niet meer is
ik ben echt in schok geloof ik en ook erg emotioneel

donderdag 15 juli 2021 om 18:06
Figuren die zelf helemaal niks van hun leven maken daar zelfs niet toe in staat zijn moeten het leven van een ander vernietigen voor geld. Je moet toch onmiddellijk hun Nederlands staatsburgerschap intrekken.
donderdag 15 juli 2021 om 18:13
Wat heeft zij met Peter R. te maken?Kattentuintje schreef: ↑15-07-2021 17:01Misschien een hele stomme opmerking hoor, maar ik mis nu ook Meds.![]()
donderdag 15 juli 2021 om 18:14
Ik ook.
donderdag 15 juli 2021 om 18:16
minnimouse schreef: ↑15-07-2021 16:23
Ik heb wel gehuild.
Ik huil sowieso wel snel maar ik weet niet, het raakt me heel erg.

Bij herhaaldelijk posten in het ban topic zal een ban volgen.
donderdag 15 juli 2021 om 18:17
Ik snap haar vraag wel maar misschien kan je dat beter elders vragen.
donderdag 15 juli 2021 om 18:17
Ja, dit echt preciesJethoji schreef: ↑15-07-2021 17:55Wat moeten we nou zonder PeterIk kan nog steeds niet geloven dat dit echt is, dat dit echt de realiteit is waarin we vandaag de dag leven en dat uitgerekend hij, die zo ongelofelijk veel heeft gedaan voor zoveel mensen op zo'n gruwelijke wijze het zwijgen is opgelegd en dat hij er nu niet meer is
ik ben echt in schok geloof ik en ook erg emotioneel
donderdag 15 juli 2021 om 18:24
Heel erg sneu, had dit niet verwacht wat een gekke deprimerende wereld de laatste tijd. Alleen maar negativiteit.
Zo erg ook dat er filmpjes rond gingen van een zwaargewonde Peter en dat hij nu dan dood is
had hem zoveel meer gegund alleen al om die nare filmpjes en foto’s van hem die rondgingen. Als hij het overleefd had dan was het iets minder hard vooral voor de nabestaande 
Echt zo ontzettend treurig en triest
Zo erg ook dat er filmpjes rond gingen van een zwaargewonde Peter en dat hij nu dan dood is

Echt zo ontzettend treurig en triest
donderdag 15 juli 2021 om 18:29
Ik viel halverwege in bij een interview op Radio 1, en de geïnterviewde sprak in de verleden tijd over Peter. Waarop ik nog dacht; Wat rot voor de familie, maar gek genoeg ook wel begrijpelijk gezien de vreemde situatie en de emotie. Sloten ze af met 'Peter r de Vries is vandaag overleden'.
Ik was aan het autorijden en dacht alleen maar Nee Nee Nee, ik heb dit verkeerd verstaan. Zappen naar andere zenders, maar dus toch. Heb de whatsapp vol gescholden bij mijn man, er maar wel even bij gezet 'deze maar beter niet afluisteren in bijzijn van anderen'.
Ik ben gewoon echt kwaad. Stom misschien.
Ik was aan het autorijden en dacht alleen maar Nee Nee Nee, ik heb dit verkeerd verstaan. Zappen naar andere zenders, maar dus toch. Heb de whatsapp vol gescholden bij mijn man, er maar wel even bij gezet 'deze maar beter niet afluisteren in bijzijn van anderen'.
Ik ben gewoon echt kwaad. Stom misschien.
donderdag 15 juli 2021 om 18:31
Precies dit ja. Ik ging er gewoon ergens vanuit dat hij over een paar maanden over zijn eigen zaak zou zitten praten. Ik hoorde de grappen al.LadyTramp schreef: ↑15-07-2021 17:29Ik ben er echt ontdaan van. Ik had echt verwacht dat hij dit zou overleven en eind van het jaar ofzo, met die rare nasale stem van hem, weer op TV zou komen en iets zou zeggen als "ja, ze dachten mij onderuit te kunnen halen. Ik dacht van niet", en dat hij dan weer gewoon Tanja Groen zou vinden ofzo.
Het kán gewoon niet.

donderdag 15 juli 2021 om 18:34
donderdag 15 juli 2021 om 18:35
Dat gevoel overheerst inderdaad, dat het gewoon niet kan. Ongeloof.Positivevibes schreef: ↑15-07-2021 18:31Precies dit ja. Ik ging er gewoon ergens vanuit dat hij over een paar maanden over zijn eigen zaak zou zitten praten. Ik hoorde de grappen al.
Het kán gewoon niet.![]()