Storm

05-12-2013 13:04 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag!

Wat merken jullie tot nu toe van de storm? Ik ben eerder naar huis gegaan, want ik moet met de trein naar het noorden. Ik ben benieuwd hoe het in de rest van het land er aan toe gaat. Volgens mij valt het tot nu toe allemaal nog wel mee.
Bootje, wat erg!
Mijn schutting heeft het niet overleefd.
Bootje, wat balen! Regent het echt je huis in?
Hier op een paar donderklappen en wat hagel en regen na best rustig. Oosten van het land.
Het water loopt langs de ramen, overal handdoeken liggen, dat helpt gelukkig nog.
Sterkte Bootje. Wat naar weer.
.
Mijn hele gezin is weer thuis. Kind net van clubje gehaald samen met wat vriendjes die hun fietsen hebben laten staan, want precies toen enorme hagel. Man mocht om half vier gaan rijden en komt nu binnen. Heerlijk avondje kan beginnen.

De pubers waren binnen voordat het echt los barstte! Zoon zou vanmorgen gaan fietsen maar is op laatste moment met buurmeisje meegereden, van om de hoek. Hoefde uiteindelijk dus maar honderd meter te fietsen.
Wauw, onweer hangt hier nu recht boven en de regen knalt tegen de ramen. Ik ben helemaal niet snel bang maar dit is inderdaad wel een beetje eng..
Wat erg bij jullie dames! En het is hier zo rustig regio 040.

Pas goed op jezelf allemaal en sterkte Bootje!
Huts!
Bij de vorige storm is mijn bitume dak naar beneden gekomen, voor duizenden euro's aan schade. Gelukkig kregen we dezelfde dag nog de eerste nieuwe laag bitume op het huis om evt lekkage te voorkomen. De vrijdag erna hebben ze het dak afgemaakt. De verzekering heeft op de eigen bijdrage na alles vergoed. Deze storm hebben we overleefd zonder schade... Tot nu toe
Regio Ede (Wageningen) gaat het ook tekeer nu hoor.
Dank jullie wel voor het medeleven. Ik ben echt een beetje sip
Hier nog helemaal niks, een beetje miezer en een paar windvlaagjes.

Sterkte gewenst aan iedereen die met de storm te maken heeft.
Alles zal weer goed komen bootje. Sterkte.
Ik hoor net dat er rond 7 weer treinen gaan rijden.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Ach, wat rot, Bootje. Hier waait het flink, maar ik zie verder niets bijzonders. Aan de kust, net onder Den Haag.

Zoals ik het zie op Buienradar.nl is het zo'n windkracht 6 tot 7, en dat is voor hier niet echt bijzonder.
Ik zie wel dat de wind nu al wat aan het afnemen is, het is hier 8/9 geweest en op sommige plekken 10:

http://www.buienradar.nl/weerkaarten/wind
Net op het moment dat ik de bus uitstapte begon het toch te waaien, hagelen en onweren... Ben nog nooit zo snel naar huis gerend (ipv 8 min denk ik nu ongeveer 4.. Hahahah)

Zeik en zeik nat geregend.. Nu lekker warm met een dik vest en droge kleding op de bank...

Het blijft waaien, onweer en hagel is wel overgewaaid.. Brrr.. Vond het toch niks... Vuilnisbakken liggen overal.. Behalve daar waar ze stonden...
Hier ging het net wel even flink tekeer. Maar nu valt het alweer mee. Vriendlief heeft wel wat problemen met thuiskomen d.m.v. het ov helaas!
Ik werk thuis, en ben gisteren utgebreid boodschappen gaan doen, dus ik zit heerlijk binnen. Zit wel pal op de wind nu, maar wel achter het raam met dikke gordijnen ervoor.
Het trekt wel lekker snel over inderdaad :-) Hier alweer een stuk rustiger.
Toch wel heftig dus bij sommige mensen. Succes! Hier merk ik er nog weinig van. Het zal wel overgewaaid zijn. Hoor alleen de wind waaien in de houtkachel.
Ik heb eens drie dagen in een echte orkaan gezeten (http://en.wikipedia.org/wiki/Hurricane_Juliette_(2001). Dan is dit niets meer. Windstoten tot soms 250 km per uur.
Volgens mij is nú over?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven