Storm

05-12-2013 13:04 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag!

Wat merken jullie tot nu toe van de storm? Ik ben eerder naar huis gegaan, want ik moet met de trein naar het noorden. Ik ben benieuwd hoe het in de rest van het land er aan toe gaat. Volgens mij valt het tot nu toe allemaal nog wel mee.
quote:Ikhierhuh schreef op 05 december 2013 @ 17:48:

Volgens mij is nú over?Hier nog niet hoor. Ik hoor van alles klepperen en vallen (omgeving Rotterdam)
Ik heb hier nu opnieuw klepperen gehoord. Daar gaan we weer...
Ik vind het hier in Rotterdam reuze meevallen, dat wil zeggen, bij mij in de omgeving.
Oh nou, ik heb nog geen ontwortelde bomen gezien ofzo. Maar laat ik zeggen: alles wat losstaat ligt nu ergens anders
Hier (040) is niks aan de hand. Wat regen, het waait aardig, maar meer ook niet.
Nou hier Amsterdam. Ik was al eerder naar huis gegaan. Gedurende tweederde van mijn half uur fietsen ging het goed. Rukwinden en tegenwind, maar wel te doen.

Toen ineens kwam er een donkergrijze lucht aan er voor ik het wist zat ik in een hageltornado. Ik moest afstappen en het regende bij mijn laarzen naar binnen. En zeer die hagel tegen je gezicht, man, mijn gezicht is nu helemaal schraal. Toen begon het ook te onweren. Flits, boem effect. Ik ben snel ergens gaan schuilen en ben uiteindelijk thuis gekomen. Ik ben nog nooit zo bang geweest zeg.
quote:Cateautje schreef op 05 december 2013 @ 18:03:

Ik vind het hier in Rotterdam reuze meevallen, dat wil zeggen, bij mij in de omgeving.

Ik werd rond half 5 op de Westersingel toch echt van mijn hoge hakken geblazen. Heb me minutenlang vast moeten houden aan de reling van het fietsers/voetgangersbruggetje. En ik ben bepaald niet petite. Nog nooit eerder zoiets meegemaakt ook.

En het stomme was, ik had niets meegekregen van weeralarm of storm en op werk ook zo druk dat ik niet eens doorhad dat het zo stormde......totdat ik dus gewoon van de stoep geblazen werd.

I
quote:Lucifer1983 schreef op 05 december 2013 @ 18:09:

Nou hier Amsterdam. Ik was al eerder naar huis gegaan. Gedurende tweederde van mijn half uur fietsen ging het goed. Rukwinden en tegenwind, maar wel te doen.

Toen ineens kwam er een donkergrijze lucht aan er voor ik het wist zat ik in een hageltornado. Ik moest afstappen en het regende bij mijn laarzen naar binnen. En zeer die hagel tegen je gezicht, man, mijn gezicht is nu helemaal schraal. Toen begon het ook te onweren. Flits, boem effect. Ik ben snel ergens gaan schuilen en ben uiteindelijk thuis gekomen. Ik ben nog nooit zo bang geweest zeg.

Arme jij.

Ik was gelukkig nog binnen tijdens die uitbarsting. Op buienradar gezien wat eraan kwam en besloten nog even te wachten met naar huis fietsen. Toen ik eenmaal ging, werd ik voornamelijk naar huis geblazen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Daarstraks enorme tak vlak achter mij op straat neergevallen. Had dus best een beetje mazzel!
Hier 071 nog steeds hagelbuien en harde wind hoor.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Oh,oh.

http://www.noordhollandsd ... e/BINARY/w470/Stormschade+2.jpg

Deze mevrouw had net ingeparkeerd.

Tickel waar heb je die tweede foto van boven vandaan? Is dat een weggewaaid dak?
quote:elein schreef op 05 december 2013 @ 21:43:

Tickel waar heb je die tweede foto van boven vandaan? Is dat een weggewaaid dak?Ja, in Sassenheim.
Krant
Pfff arme mensen Dank voor de link trouwens.
quote:isa__88 schreef op 05 december 2013 @ 15:53:

[...]

Heb een prima humeur, dont you worry child.

Anyway on topic, hier alleen wat donker en beetje wind verder niet zoveel, is ook vrij rustig op straat eigenlijk.Child? Yeahhhh je spreekt engels en je geeft een complimentje, goed hoor
Hier is de schutting deze keer wel blijven staan, dus was een mindere dan eind oktober, maar was toch op bepaalde momenten erg heftig.. gelukkig zat ik binnen!
Op naar de eerste flinke sneeuwbui!
quote:annapalona schreef op 05 december 2013 @ 22:03:

Op naar de eerste flinke sneeuwbui! Nee!
quote:Tickel schreef op 05 december 2013 @ 22:22:

[...]

Nee! ik heb altijd het idee dat de mensen die zo'n sneeuwbui zo leuk vinden of huisvrouw zijn of om de hoek werken
quote:feeks schreef op 05 december 2013 @ 22:29:

[...]

ik heb altijd het idee dat de mensen die zo'n sneeuwbui zo leuk vinden of huisvrouw zijn of om de hoek werken

Nee en nee, en ik moet ook nog flinke enden lopen met baby en kind. En vaak ook flinke enden met de auto.. Het hoort erbij en zolang het geen opgevroren bagger is geniet ik er intens van.

Maar ja ik hou dan ook niet van de zomer en hitte
quote:feeks schreef op 05 december 2013 @ 22:29:

[...]

ik heb altijd het idee dat de mensen die zo'n sneeuwbui zo leuk vinden of huisvrouw zijn of om de hoek werkenIK ook.
Is die storm al geweest? Of komt ie nog?

Meer dan een stevig windje en wat regen was het niet in Rotterdam.

Net wel een hagelbui toen ik buiten liep met mn doggie, die vond het gelukkig ook niks en rende terug naar huis, prima!
Nu nog een stevige wind, natte sneeuw, vies weer ,zegt mijn echtgenoot, doe moest de honden nog even uitlaten.
quote:Ikhierhuh schreef op 05 december 2013 @ 23:18:

[...]

IK ook. V erkeerd idee dus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven