Twee jongetjes vermist in Doorn Regular

13-05-2013 12:43 377 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vrees ook dat Esther dit niet uit haar duim zuigt. En om lering hier uit te trekken zou wat mij betreft het hele dossier, dus inclusief correspondentie van vaders kant, openbaar gemaakt mogen worden en eventuele procedures van jeugdzorg aangepast moeten worden.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Dus, Jeroen heeft zijn kinderen nooit mishandeld??

Hij heeft ze vermoord nota bene
Die jongens zijn onschuldige slachtoffers. Zeker weten. Maar moeder Iris draagt een grote schuld op haar schouders.

Groter dan hier in eerste instantie werd vermoed.
Jeugdzorg vreesde voor hun veiligheid? En terecht. Hadden ze deze gek maar eerder uit de ouderlijke macht ontzet, dan hadden de kinderen nog geleefd.

Jullie moest je ogen uit de kop schamen om deze kerel vrij te pleiten
Dus jij geeft vrouwen een vrijbrief om door middel van laster en valselijke beschuldigingen zich de kinderen toe te eigenen.

Lekker ben jij zeg.
quote:louise1 schreef op 23 december 2013 @ 20:49:

Ik vrees ook dat Esther dit niet uit haar duim zuigt. En om lering hier uit te trekken zou wat mij betreft het hele dossier, dus inclusief correspondentie van vaders kant, openbaar gemaakt mogen worden en eventuele procedures van jeugdzorg aangepast moeten worden. wat mij betreft dus niet, een beetje privacy mogen mensen nog wel hebben
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wat er ook is gebeurd, die Pa had met zijn gore poten van die jongens moeten afblijven. Hij is een laffe moordenaar die zijn eigen gekrenkte "eer" afreageert op twee kinderen. Daar is geen enkel excuus voor!
quote:willem1959 schreef op 23 december 2013 @ 20:53:

Dus jij geeft vrouwen een vrijbrief om door middel van laster en valselijke beschuldigingen zich de kinderen toe te eigenen.

Lekker ben jij zeg. nee, begrip hebben voor iemand die zijn kinderen vermoordt, dat is lekker
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik vind het nergens op slaan dat zij met een interview komt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Om ook eens de andere kant te laten horen

Het is blijkbaar niet zo zwart wit.

Lekker ben jij zeg.Vrouwen hebben te veel macht!
Nee, geen begrip. Maar jullie doen alsof moeder het slachtoffer was. Terwijl dat eigenlijk de heks, de katalisator was.

Jullie gaat bbq-en in de tuin en stoken het vuur op door er een fles spiritus op te gooien.

Als de boel dan explodeert zeggen jullie dat het de schuld is van degene die de bbq niet goed heeft ontstoken.
Iemand die zo koelbloedig zo een plan opstelt en dat uit kan voeren zonder dat iemand dat doorheeft (ook zijn eigen vriendin niet), kan ook zeker vooraf best een kind geslagen of uitgescholden hebben en daar glashard over liegen.
Je kunt mensen dus na jaren treiteren blijkbaar zo gek krijgen dat ze dingen doen die niemand voor mogelijk had gehouden.

Lekker ben jij zeg.

Dus jij geeft mannen een vrijbrief wanneer ze laster en valselijke beschuldigingen moeten doorstaan zij dus de kinderen mogen ombrengen?

Nee toch? Doe toch even normaal zeg. Het gaat hier om een hele akelige zaak en ik denk niet dat je algemene gevolgtrekkingen voor mannen- dan wel vrouwengedrag zou kunnen trekken door een zaak als dit. Triest ook dat dit getracht wordt te doen door wie dan ook hier.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:louise1 schreef op 23 december 2013 @ 20:59:

Om ook eens de andere kant te laten horen

Het is blijkbaar niet zo zwart wit.Natuurlijk wel. zij hield van deze man, dus is haar mening gekleurd.
quote:Maleficent schreef op 23 december 2013 @ 21:00:

Iemand die zo koelbloedig zo een plan opstelt en dat uit kan voeren zonder dat iemand dat doorheeft (ook zijn eigen vriendin niet), kan ook zeker vooraf best een kind geslagen of uitgescholden hebben en daar glashard over liegen.Dit is dus tunnelvisie. Dommer dan dom.
quote:willem1959 schreef op 23 december 2013 @ 20:59:

Nee, geen begrip. Maar jullie doen alsof moeder het slachtoffer was. Terwijl dat eigenlijk de heks, de katalisator was.

Jullie gaat bbq-en in de tuin en stoken het vuur op door er een fles spiritus op te gooien.

Als de boel dan explodeert zeggen jullie dat het de schuld is van degene die de bbq niet goed heeft ontstoken.

Wat een bizarre en onjuiste vergelijking.

Deze vergelijking gaat alleen op als vader in deze situatie geen enkele andere mogelijkheid had gehad dan zijn kinderen te vermoorden; ofwel dat B een volkomen logisch en te verwachten resultaat was van A.

Ik mijn optiek is het vermoorden van (je eigen) kinderen in geen enkel geval een logisch gevolg van welke dingen die daar vooraf aan gebeurd zijn dan ook.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
quote:willem1959 schreef op 23 december 2013 @ 21:02:

[...]

Dit is dus tunnelvisie. Dommer dan dom.Gelukkig heb jij daar geen last van
quote:Maleficent schreef op 23 december 2013 @ 21:01:

[...]

Natuurlijk wel. zij hield van deze man, dus is haar mening gekleurd.En die van de valse ex niet? Die heeft iedereen bespeeld van de zomer....
quote:Enn schreef op 23 december 2013 @ 21:01:

[...]

Dus jij geeft mannen een vrijbrief wanneer ze laster en valselijke beschuldigingen moeten doorstaan zij dus de kinderen mogen ombrengen?

Nee toch? Doe toch even normaal zeg. Het gaat hier om een hele akelige zaak en ik denk niet dat je algemene gevolgtrekkingen voor mannen- dan wel vrouwengedrag zou kunnen trekken door een zaak als dit. Triest ook dat dit getracht wordt te doen door wie dan ook hier.Dit is een half jaar geleden al gedaan. Door jullie. Jullie vrouwen.
quote:willem1959 schreef op 23 december 2013 @ 21:02:

[...]

Dit is dus tunnelvisie. Dommer dan dom.Nee, dit schrijven staat enorm intelligent.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Prima, sluiten we de ogen toch lekker en kunnen we vast binnenkort wel weer een keer zo'n fijn topic openen vanwege een familiedrama. Vooral niet kritisch kijken naar beide rollen in dit drama. Bah!
quote:willem1959 schreef op 23 december 2013 @ 21:03:

[...]

Dit is een half jaar geleden al gedaan. Door jullie. Jullie vrouwen.

Aha.

Zo.

Afijn. Ik ga maar weer eens.
quote:Enn schreef op 23 december 2013 @ 21:03:

[...]

Nee, dit schrijven staat enorm intelligent. Tunnelvisie zijn mensen in andere situaties onterecht voor opgesloten. Heel gevaarlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven