Twee jongetjes vermist in Doorn Regular

13-05-2013 12:43 377 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankbrief van de moeder;

http://www.telegraaf.nl/b ... er_Ruben_en_Julian__.html
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Wat heeft ze dat mooi geschreven. En fantastische foto's erbij.

Wat intens verdrietig.

Later is nu
quote:Dreamer schreef op 24 juni 2013 @ 08:26:

Wat heeft ze dat mooi geschreven. En fantastische foto's erbij.

Wat intens verdrietig.

Mooi he. En wat een prachtige foto`s. Kippenvel. Wat zal die vrouw een verdriet hebben, gewoon niet te bevatten. Fijn dat ze zoveel steun heeft.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Jazzpianist Michiel Borstlap heeft een muziekstuk gecomponeerd over de dood van Ruben en Julian.

Ik heb het net beluisterd en vind het erg mooi, wilde dit even delen.

Het gesprek van Borstlap (met muziekstuk op 10:00)

http://www.ntr.nl/player?rbid=246040&ssid=424
Ben benieuwd of er al iemand naar geluisterd heeft, en zo ja wat je er van vond.
@snowwhite

Dit topic is inmiddels al erg oud. Het is nu augustus en de laatste reactie was in juni. Als je graag reacties wil dan kan je misschien beter een nieuw topic openen op entertainment.
heel mooi...
@Borderwalk , dank voor je reactie. Ja je hebt gelijk maar ik dacht zo up ik dit topic zeg maar.

Ik zal een nieuw topic starten dan maar gewoon hier op Actueel, ik bedoel entertainment is ook weer zo iets.

@Aliva , ja mooi he , ik vind het ook erg mooi.
Achteraf niet de moeite waard om te kijken, viel erg tegen.
Vandag een artikel in het AD.

Over de rol van de (familie van) de moeder.

Enkele citaten:

Er is geen enkele aanwijzing gevonden dat Jeroen Denis zijn zoontjes Ruben en Julian ooit mishandelde. Ook werkte hij altijd volledig mee en was hij de redelijkheid zelve bij onderzoek naar vermoedens van fysiek geweld.

Moeder Iris van der Schuit, haar vader, 'iemand uit de familiekring'; volgens de onderzoekers kreeg Jeroen Denis (38) steeds weer te horen dat er richting hulpinstanties zorgen waren uitgesproken over de veiligheid van de jongens. Ook moest hij elke keer uit de derde hand en pas weken of maanden later horen dat er politieonderzoek of een traject bij hulpverleners liep over die vermeende onveiligheid. Steeds weer bleek dat de inmiddels zwaar gefrustreerde vader weinig tot niets te verwijten viel.

Bij de huisarts zegt hij dat hij wil dat er in de relatie tussen hem en de moeder nu eindelijk eens vooruitgang komt en vertelt hij over zijn gevoel van machteloosheid. De huisarts vindt het relaas van Jeroen 'heel reëel'.

Op 24 april oogt Jeroen tijdens een gesprek bij Jeugdzorg zichtbaar geëmotioneerd omdat hij door het advies 'weer op achterstand is gezet'.
Doe even het hele artikel. Dan kunnen we lekker partij kiezen..
Gezien zijn actie waarbij hijzelf en zijn kinderen de dood vonden, bleek wel degelijk dat die zorgen terecht waren.

Hij kan al die tijd best goed meegewerkt hebben en gefrustreerd zijn geraakt als dingen maar door en doorgaan. Toch, als het allemaal op niks was berust, is het wel heel gek dat achteraf zijn kinderen wel degelijk in gevaar waren door in zijn nabijheid te zijn.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Inderdaad.
In het AD een interview met de vriendin van Jeroen. En hoe hij aanhoudend getreiterd werd door zijn ex Iris en haar familie.
quote:willem1959 schreef op 23 december 2013 @ 19:36:

In het AD een interview met de vriendin van Jeroen. En hoe hij aanhoudend getreiterd werd door zijn ex Iris en haar familie.Bedankt, voor de tip, had het al eerder gehoord.
Kan ik dat ook online lezen willem1959? is het van vandaag?
Ik heb zojuist het AD van vandaag gekocht, maar zie het niet staan?
Staat in de weekendkrant van het AD..
Zie dat het op FOK! staat
http://www.ad.nl/ad/nl/13 ... ian-niet-mishandeld.dhtml

Deze is van okt maar is al oud nieuws.

Linkje naar fok ?
Geen idee waar het op Fok staat. Ik las het in de papieren krant van zaterdag.

Als je haar verhaal leest (en zij veroordeelt de daad van haar vriend, dan lees je dat hij met zijn rug tegen de muur stond, helemaal gesloopt en murw gebeukt.
www.antibjz.nl

hier staat het ook
Dit is wat ik op FOK terugvind:

http://forum.fok.nl/topic/2056208/1/25

En hier het hele interview, via de link van isis:

http://www.antibjz.nl/pag ... n-doet-haar-verhaal-r3653

Hoe meer details je leest, hoe triester het verhaal wordt. Deze afloop was echt totaal onnodig.
Respect voor esther dat ze dit deelt. Ikgeloofhaar verhaal eerder dan die van iris.

De ex van goede vriend van ons speelt zo,n zelfde spelletje met hulpinstanties.
hoe dan ook, wie er ook gelijk heeft, die jongens zijn de onschuldige slachtoffers en er is niets, maar dan ook niets wat hun dood rechtvaardigt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven