Vermist Anne Faber
zondag 1 oktober 2017 om 14:08
Lukt me niet om een link te plaatsen:-(
Zag via Facebook dat er een vrouw van 25 wordt vermist, Anne Faber, sinds vrijdag uit Utrecht.
Haar vriend Nathanael Fidder heeft iig een oproep geplaatst.
Ze zou een lange fietstocht hebben gemaakt naar onbekende bestemming/ route en weer terug naar haar vriend zijn huis keren, of na een feest, als ik mij niet vergis, waar zij niet is verschenen.
Dit was toen het zo hard regende op vele plaatsen.
Zij heeft haar vriend nog een selfie geappt in de regen, dit was als ik mij niet vergis in Baarn, of Hollandse rading, vlakbij Hilversum/Utrecht.
Hopelijk is er niks gebeurt.
Zag via Facebook dat er een vrouw van 25 wordt vermist, Anne Faber, sinds vrijdag uit Utrecht.
Haar vriend Nathanael Fidder heeft iig een oproep geplaatst.
Ze zou een lange fietstocht hebben gemaakt naar onbekende bestemming/ route en weer terug naar haar vriend zijn huis keren, of na een feest, als ik mij niet vergis, waar zij niet is verschenen.
Dit was toen het zo hard regende op vele plaatsen.
Zij heeft haar vriend nog een selfie geappt in de regen, dit was als ik mij niet vergis in Baarn, of Hollandse rading, vlakbij Hilversum/Utrecht.
Hopelijk is er niks gebeurt.
anoniem_290325 wijzigde dit bericht op 01-10-2017 14:48
3.14% gewijzigd
donderdag 5 oktober 2017 om 19:27
Nee.Bblientje schreef: ↑05-10-2017 17:58Toch wel, google maar eens.
De meeste zaken die met behulp van een paragnost zijn opgelost worden niet breed uitgemeten omdat het zo omstreden is politiekorpsen staan er liever ook niet om bekend dat ze er gebruik van maken.
Jammer dat er zo tegenaan wordt gekeken want paragnosten kunnen je soms net even die aanwijzing geven die je nodig hebt om je op het goede spoor te zetten.
donderdag 5 oktober 2017 om 19:42
Heel naar...
donderdag 5 oktober 2017 om 19:49
Pfff. De fiets lijkt inderdaad precies op die van Anne. Compleet met rode sticker op het achterspatbord.
https://www.rtlnieuws.nl/nederland/fiet ... anne-faber
https://www.rtlnieuws.nl/nederland/fiet ... anne-faber
donderdag 5 oktober 2017 om 19:55
donderdag 5 oktober 2017 om 20:08
He gatsie. Is een vijver waar ik langsrijd als ik naar werk ga en welke enkele jaren geleden ook onderdeel is geweest van een misdrijf. Bah.
Overigens mijn excuses aan You Wish. Ik dacht dat zij doelde op wat sommige forumleden postten en niet op wat de betreffende twitteraar twitterde.
Overigens mijn excuses aan You Wish. Ik dacht dat zij doelde op wat sommige forumleden postten en niet op wat de betreffende twitteraar twitterde.
Poep, wie heeft jou gescheten?
donderdag 5 oktober 2017 om 20:20
francieneke schreef: ↑05-10-2017 19:23Hou toch op mensen!!! Zoiets kan iemand denken als ie zo'n foto ziet, mag dat dan niet?? Als ik eerlijk ben schoot er zoiets ook even door mij heen. Is dat erg?? Is dat niet gewoon puur ermee bezig zijn? Nadenken, meedenken, indrukken hebben.
Sjeesus man, ik begrijp echt niet waar jullie je druk om maken!
Denken, door je heen schieten, op een FB-pagina / forum schrijven. Ik hoef het verschil waarschijnlijk niet uit te leggen.
donderdag 5 oktober 2017 om 20:26
Zo dat schoot mij te binnen, relevant? Nee.
Zinnig? Nee.
Werkt deze vermissing op mijn darmen? Ja.
Maar ik type en plaats het wel bewust en doelmatig.
En waarom? Omdat ik het denk.
Dus.
Zinnig? Nee.
Werkt deze vermissing op mijn darmen? Ja.
Maar ik type en plaats het wel bewust en doelmatig.
En waarom? Omdat ik het denk.
Dus.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 5 oktober 2017 om 20:36
Weet je wat mij gisteren te binnen schoot? Misschien moeten ze die vijver eens goed uitvissen aangezien daar eerder al eens wat gebeurd is. En nu is dat misschien toch relevant...was een kleine kans maar toch.
Poep, wie heeft jou gescheten?
donderdag 5 oktober 2017 om 20:47