Vermist Anne Faber
zondag 1 oktober 2017 om 14:08
Lukt me niet om een link te plaatsen:-(
Zag via Facebook dat er een vrouw van 25 wordt vermist, Anne Faber, sinds vrijdag uit Utrecht.
Haar vriend Nathanael Fidder heeft iig een oproep geplaatst.
Ze zou een lange fietstocht hebben gemaakt naar onbekende bestemming/ route en weer terug naar haar vriend zijn huis keren, of na een feest, als ik mij niet vergis, waar zij niet is verschenen.
Dit was toen het zo hard regende op vele plaatsen.
Zij heeft haar vriend nog een selfie geappt in de regen, dit was als ik mij niet vergis in Baarn, of Hollandse rading, vlakbij Hilversum/Utrecht.
Hopelijk is er niks gebeurt.
Zag via Facebook dat er een vrouw van 25 wordt vermist, Anne Faber, sinds vrijdag uit Utrecht.
Haar vriend Nathanael Fidder heeft iig een oproep geplaatst.
Ze zou een lange fietstocht hebben gemaakt naar onbekende bestemming/ route en weer terug naar haar vriend zijn huis keren, of na een feest, als ik mij niet vergis, waar zij niet is verschenen.
Dit was toen het zo hard regende op vele plaatsen.
Zij heeft haar vriend nog een selfie geappt in de regen, dit was als ik mij niet vergis in Baarn, of Hollandse rading, vlakbij Hilversum/Utrecht.
Hopelijk is er niks gebeurt.
anoniem_290325 wijzigde dit bericht op 01-10-2017 14:48
3.14% gewijzigd
zaterdag 7 oktober 2017 om 18:57
Dat vraag ik me ook af.
Maaaaar wie zegt dat ze echt verstopt is.
Het is een groot - bebost - gebied waarvan pas een klein gedeelte is doorzocht.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
zaterdag 7 oktober 2017 om 19:00
noesa wijzigde dit bericht op 07-10-2017 19:35
41.14% gewijzigd
zaterdag 7 oktober 2017 om 19:04
Oke we zetten het - speciaal voor jou - even op een rijtje.paarsesuikerspin schreef: ↑07-10-2017 17:39Je hoort ook wel eens dat mensen een project hebben voor hun studie en dan bv net doen of ze in het buitenland zitten en dan gewoon op hun kamertje zitten. Dat zou ook nog kunnen he dat er niks aan de hand is maar dat ze voor een project wil kijken wat er gebeurt als je je verstopt.
Mobiel van Anne Faber gaat tijdens een fietstocht uit.
Dan worden in een bebost gebied haar rugzak en jas op 400 meter van elkaar gevonden met daar vlak bij
op de bodem van de vijver haar fiets.
Hoe groot is de kans dat ze ergens stiekem op een kamertje zit te studeren?
Overigens is ze geen student.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
zaterdag 7 oktober 2017 om 19:27
Verdorie weer een dag vol onzekerheid erbij voor de familie en vrienden.
Ik snap dat er ergens een jas kan liggen...snap ook dat dader fiets in vijver kan dumpen maar die rugzak lag op een plek waar ME zij aan zij heeft gezocht en niks had gevonden. Iemand zal toch geen spelletje spelen met politie en recherche? Het lijkt net alsof fiets en rugzak er later neer zijn gelegd (eerste vijver onderzoek was fiets niet gevonden bij waden)
Als iemand een spelletje speelt is de kans dat ze leeft wss groter dan bij een (uit de hand gelopen) overmeestering/overval.
Ik hoop voor familie en vrienden dat er snel een einde komt aan deze onmenselijke onzekerheid over hun Anne
Ik snap dat er ergens een jas kan liggen...snap ook dat dader fiets in vijver kan dumpen maar die rugzak lag op een plek waar ME zij aan zij heeft gezocht en niks had gevonden. Iemand zal toch geen spelletje spelen met politie en recherche? Het lijkt net alsof fiets en rugzak er later neer zijn gelegd (eerste vijver onderzoek was fiets niet gevonden bij waden)
Als iemand een spelletje speelt is de kans dat ze leeft wss groter dan bij een (uit de hand gelopen) overmeestering/overval.
Ik hoop voor familie en vrienden dat er snel een einde komt aan deze onmenselijke onzekerheid over hun Anne
zaterdag 7 oktober 2017 om 19:40
Als de Me er gekeken heeft wordt er zeker een spelletje gespeeld maar dat maakt de kans dat ze leeft niet groter. Dan willen ze sporen wissen en om dat te kunnen doen gebruiken ze afleiding. ( Denk ik dan he)Cherke schreef: ↑07-10-2017 19:27Verdorie weer een dag vol onzekerheid erbij voor de familie en vrienden.
zaterdag 7 oktober 2017 om 19:42
Cherke schreef: ↑07-10-2017 19:27Verdorie weer een dag vol onzekerheid erbij voor de familie en vrienden.
Waar baseer je dat op?
Dat de rugzak is gevonden op een plek waar de ME heeft gezocht?
Ze vinden de jas, pompen de vijver leeg die op een paar honderd meter afstand ligt vinden de fiets en daarna de rugzak in de omgeving van de vijver.
zaterdag 7 oktober 2017 om 19:44
ME is pas gaan zoeken rond de vijver - vindplaats rugzak - toen er in die vijver een fiets werd gevonden die overeen kwam met de fiets van Anne Faber
hollebollegijs wijzigde dit bericht op 07-10-2017 19:48
1.50% gewijzigd
zaterdag 7 oktober 2017 om 19:45
Qua spelletje spelen. Las in een reactie op Facebook dat alle spullen tussen half 5-5 uur zijn gevonden. Nu weet ik niet of dat waar is maar mocht dat waar zijn dan vind ik het wel erg toevallig. Alsof iemand met de ME en politie aan het fucken is ofzo.
zaterdag 7 oktober 2017 om 19:51
Jas is door een voorbijganger gevonden, fiets en tas door de politie.
Lagen alle 3 op niet zichtbare plaatsen dus het tijdstip van vinden is toeval.
Buiten dat waarom zou iemand met de wetenschap dat hem / haar een zware gevangenisstraf boven het hoofd hangt de "politie gaan fucken"
niet echt logisch.
zaterdag 7 oktober 2017 om 19:56
Van de jas weet ik dat die op een mesthoop lag ( kan erheen gewaaid zijn oid) en de tijden kunnen idd toeval zijn maar het is wel toevallig laat ik het zo maar zeggen.hollebollegijs schreef: ↑07-10-2017 19:51Jas is door een voorbijganger gevonden, fiets en tas door de politie.
Buiten dat waarom zou iemand met de wetenschap dat hem / haar een zware gevangenisstraf boven het hoofd hangt de "politie gaan fucken"
niet echt logisch.
En logisch? Stel er is een misdrijf begaan, dat is al niet logisch. In logica geloof ik zelf niet echt want ik denk dat sommige mensen tot alles in staat zijn.
zaterdag 7 oktober 2017 om 20:02
Als je een misdrijf pleegt van deze kaliber( waar ze nu vanuit gaan, ze gaan niet meer van een ongeluk uit) dan zit er al iets niet goed in die gene's kop. Tbs klinieken bestaan niet in Nederland omdat ze niet nodig zijn. Sommige figuren hebben in meer of mindere mate een beperkte hoeveelheid schroefjes gekregen en bij sommige lijken ze helemaal niet erbij geleverd. Die geven niets om de eventuele straf maar gaan voor een kick.hollebollegijs schreef: ↑07-10-2017 19:51Jas is door een voorbijganger gevonden, fiets en tas door de politie.
niet echt logisch.
zaterdag 7 oktober 2017 om 20:06
Helaas wordt niet iedereen gevonden. Van Hanno van Mil zijn ook nooit meer sporen gevonden nadat zijn auto met spullen erin is gevonden bij de Pyramide van Austerlitz. Geen enkel spoor en ook geen lichaam dus nog altijd is er geen idee wat er met hem gebeurd is.
zaterdag 7 oktober 2017 om 20:10
Is zij geen student?hollebollegijs schreef: ↑07-10-2017 19:04Oke we zetten het - speciaal voor jou - even op een rijtje.
Mobiel van Anne Faber gaat tijdens een fietstocht uit.
Dan worden in een bebost gebied haar rugzak en jas op 400 meter van elkaar gevonden met daar vlak bij
op de bodem van de vijver haar fiets.
Hoe groot is de kans dat ze ergens stiekem op een kamertje zit te studeren?
Overigens is ze geen student.
Dacht ergens gelezen te hebben dat ze sinds dit jaar aan een universiteit studeert?
zaterdag 7 oktober 2017 om 20:27
hollebollegijs schreef: ↑07-10-2017 17:29Twitter is gieren.
Complete theorieën over een man die te zien zou zijn in de spiegeling van haar jas.
Zeg mij dat het niet waar is...
zaterdag 7 oktober 2017 om 20:31
Zelfde als Tanja Groen, totaal van de aardbodem verdwenen, althans, niemand weet iets. Of zwijgt. Ook met de fiets nooit gevonden en dat is nu zo n 22 jaar geleden.criminalmind schreef: ↑07-10-2017 20:06Helaas wordt niet iedereen gevonden. Van Hanno van Mil zijn ook nooit meer sporen gevonden nadat zijn auto met spullen erin is gevonden bij de Pyramide van Austerlitz. Geen enkel spoor en ook geen lichaam dus nog altijd is er geen idee wat er met hem gebeurd is.
zaterdag 7 oktober 2017 om 20:38
Volgens deze FB pagina werkt ze in het Theater voor uitvoerende kunsten in Utrecht (stad)
https://www.facebook.com/HetHuisUtrecht/
zaterdag 7 oktober 2017 om 20:45
zaterdag 7 oktober 2017 om 20:55
paarsesuikerspin schreef: ↑07-10-2017 17:39Je hoort ook wel eens dat mensen een project hebben voor hun studie en dan bv net doen of ze in het buitenland zitten en dan gewoon op hun kamertje zitten. Dat zou ook nog kunnen he dat er niks aan de hand is maar dat ze voor een project wil kijken wat er gebeurt als je je verstopt.
Stel dat jou theorie waar zou zijn dan kan ze beter wegblijven want :
- Iedereen zal haar de rug toekeren
-Mag ze even alle kosten betalen die er zijn gemaakt om haar te zoeken ( zoals een meer leegpompen)
- Mag ze voor de rest van haar leven tegen de verwijtende blikken van haar ouders aankijken
- Mag ze in iedere talkshow komen opdraven om een verklaring af te leggen tegenover alle mensen in heel Nederland die zich zoveel zorgen hebben gemaakt.
Zelfs ik voel mezelf al boos worden bij het idee alleen al, dus laat jou filosofie aub niet waar zijn
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
zaterdag 7 oktober 2017 om 21:03
Daarom mogen ze mijn voor zulke daden de doodstraf best weer invoeren. Wat moet je met dit gespuis. Ik weet wel dat ik op de zaken vooruit loop. Maar mocht het zo zijn, dan is geen straf hoog genoeg.Sophiever schreef: ↑07-10-2017 20:02Als je een misdrijf pleegt van deze kaliber( waar ze nu vanuit gaan, ze gaan niet meer van een ongeluk uit) dan zit er al iets niet goed in die gene's kop. Tbs klinieken bestaan niet in Nederland omdat ze niet nodig zijn. Sommige figuren hebben in meer of mindere mate een beperkte hoeveelheid schroefjes gekregen en bij sommige lijken ze helemaal niet erbij geleverd. Die geven niets om de eventuele straf maar gaan voor een kick.
zaterdag 7 oktober 2017 om 21:06