Vermist Anne Faber

01-10-2017 14:08 3012 berichten
Lukt me niet om een link te plaatsen:-(

Zag via Facebook dat er een vrouw van 25 wordt vermist, Anne Faber, sinds vrijdag uit Utrecht.

Haar vriend Nathanael Fidder heeft iig een oproep geplaatst.

Ze zou een lange fietstocht hebben gemaakt naar onbekende bestemming/ route en weer terug naar haar vriend zijn huis keren, of na een feest, als ik mij niet vergis, waar zij niet is verschenen.

Dit was toen het zo hard regende op vele plaatsen.
Zij heeft haar vriend nog een selfie geappt in de regen, dit was als ik mij niet vergis in Baarn, of Hollandse rading, vlakbij Hilversum/Utrecht.

Hopelijk is er niks gebeurt.
anoniem_290325 wijzigde dit bericht op 01-10-2017 14:48
3.14% gewijzigd
fashionvictim schreef:
12-10-2017 15:52
Iedereen kan wel zo verontwaardigd doen over de media maar als er niet zo'n massale media-aandacht was geweest was er ook niet zo'n massale zoekactie geweest. Ik gok dat er vele ouders van andere vermisten zouden willen dat er zoveel journalisten met hun kind bezig waren.
Dat is wat gisteravond de ouders van Marjanne Vaatstra ook zeiden...........
Alle reacties Link kopieren
Filth schreef:
12-10-2017 17:53
Bernhard Jens woordvoerder politie vind ik overigens een hele fijne vent.
Vind ik ook.
Afschuwelijk :cry:

Arme Anne, arme familie :(
Arme Anne, arme familie en geliefden.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Afbeelding

Sterkte aan iedereen die van Anne Faber hield.
anoniem_353404 wijzigde dit bericht op 12-10-2017 18:13
Reden: ander plaatje...
44.76% gewijzigd
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
goed gedaan politie. pas bekend gemaakt na identificatie
Ze zouden de onkosten van het onderzoek op de dader moeten verhalen zodat hij levenslang failliet is.
Hatsjikideee...
Voor de mensen die de persconferentie mogelijk niet kunnen zien: het is zojuist bevestigd dat het lichaam van Anne is gevonden.
Wat erg!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
:redrose:
Hoewel ik Anne niet ken hakt de bevestiging er toch in. Ik leef heel erg mee met de nabestaanden en wens ze ook veel sterkte toe de aankomende tijd. :rose:

Wat goed van de politie dat ze de dader al hebben, chapeau.
Verdrietig
:rose:
Verschrikkelijk :rose:
:rose: :cry:
Bruise schreef:
12-10-2017 15:17
Internet, een bron van verderf.
True. Was geen aanval op jou hoor.
:cry:
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
:cry: :rose:
:cry:
Grobbekuiken schreef:
12-10-2017 17:41
De wet is kennelijk gevolgd en aangezien hij heel berekenend heeft gehandeld door niet mee te werken aan onderzoeken omdat hij koste wat kost geen tbs wilde (aldus zijn advocaat, heb er gisteren een linkje van geplaatst), kon dit denk ik. Iedereen om de tuin leiden en voila.
Niet alleen onverteerbaar voor Anne's vriend en familie, maar ook voor die twee meisjes lijkt me.

Ik als leek begrijp er ook geen reet van, juist omdat een eerste rechter keihard was in zijn uitspraak. Rechter twee vond echter dat 16 jaar niet in verhouding stond (?!) met zijn daden toen.

Ik hoop toch echt dat er nu levenslang uit komt aangezien gedwongen tbs niet schijnt te kunnen zonder psych. onderzoek.
In 2012 is er een wet in de tweede kamer aangenomen dat het voor de rechter wel mogelijk is om TBS op te leggen, zonder dat verdacht emeewerkt aan psychologisch onderzoek. Deze wet staat voor januari 2018 op de planning bij de 1e kamer. Dit las ik vandaag op de site van de NOS, maar kan het artikel niet terug vinden. Goed dat deze wetgeving wordt aangepast, jammer dat het zolang moet duren.
Gelukkig is ze gevonden.. wat naar en vervelend voor haar vriend(eninnen / familie en overige nabestaanden....

In mijn gedachte bij deze familie
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Chart schreef:
12-10-2017 17:12
Ik krijg net een pop-up van het AD dat de persconferentie om 18:00 uur is

Ik heb er kippenvel van... arme Anne
Die AD app is net vernieuwd. Je MOEST een nieuwe versie downloaden. En dan hebben ze nieuwe rechten, je foto's onder andere.
Ik heb hem meteen verwijderd.
Dahlia74 schreef:
12-10-2017 18:13
In 2012 is er een wet in de tweede kamer aangenomen dat het voor de rechter wel mogelijk is om TBS op te leggen, zonder dat verdacht emeewerkt aan psychologisch onderzoek. Deze wet staat voor januari 2018 op de planning bij de 1e kamer. Dit las ik vandaag op de site van de NOS, maar kan het artikel niet terug vinden. Goed dat deze wetgeving wordt aangepast, jammer dat het zolang moet duren.
Dat zal nu wel een vaste agendapunt worden en deze zaak zal vrij zeker ook niet eerder voor de rechter komen voor deze wet er door is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven