Vermist Anne Faber
zondag 1 oktober 2017 om 14:08
Lukt me niet om een link te plaatsen:-(
Zag via Facebook dat er een vrouw van 25 wordt vermist, Anne Faber, sinds vrijdag uit Utrecht.
Haar vriend Nathanael Fidder heeft iig een oproep geplaatst.
Ze zou een lange fietstocht hebben gemaakt naar onbekende bestemming/ route en weer terug naar haar vriend zijn huis keren, of na een feest, als ik mij niet vergis, waar zij niet is verschenen.
Dit was toen het zo hard regende op vele plaatsen.
Zij heeft haar vriend nog een selfie geappt in de regen, dit was als ik mij niet vergis in Baarn, of Hollandse rading, vlakbij Hilversum/Utrecht.
Hopelijk is er niks gebeurt.
Zag via Facebook dat er een vrouw van 25 wordt vermist, Anne Faber, sinds vrijdag uit Utrecht.
Haar vriend Nathanael Fidder heeft iig een oproep geplaatst.
Ze zou een lange fietstocht hebben gemaakt naar onbekende bestemming/ route en weer terug naar haar vriend zijn huis keren, of na een feest, als ik mij niet vergis, waar zij niet is verschenen.
Dit was toen het zo hard regende op vele plaatsen.
Zij heeft haar vriend nog een selfie geappt in de regen, dit was als ik mij niet vergis in Baarn, of Hollandse rading, vlakbij Hilversum/Utrecht.
Hopelijk is er niks gebeurt.
anoniem_290325 wijzigde dit bericht op 01-10-2017 14:48
3.14% gewijzigd
donderdag 12 oktober 2017 om 17:54
Dat is wat gisteravond de ouders van Marjanne Vaatstra ook zeiden...........fashionvictim schreef: ↑12-10-2017 15:52Iedereen kan wel zo verontwaardigd doen over de media maar als er niet zo'n massale media-aandacht was geweest was er ook niet zo'n massale zoekactie geweest. Ik gok dat er vele ouders van andere vermisten zouden willen dat er zoveel journalisten met hun kind bezig waren.
donderdag 12 oktober 2017 om 18:13
In 2012 is er een wet in de tweede kamer aangenomen dat het voor de rechter wel mogelijk is om TBS op te leggen, zonder dat verdacht emeewerkt aan psychologisch onderzoek. Deze wet staat voor januari 2018 op de planning bij de 1e kamer. Dit las ik vandaag op de site van de NOS, maar kan het artikel niet terug vinden. Goed dat deze wetgeving wordt aangepast, jammer dat het zolang moet duren.Grobbekuiken schreef: ↑12-10-2017 17:41De wet is kennelijk gevolgd en aangezien hij heel berekenend heeft gehandeld door niet mee te werken aan onderzoeken omdat hij koste wat kost geen tbs wilde (aldus zijn advocaat, heb er gisteren een linkje van geplaatst), kon dit denk ik. Iedereen om de tuin leiden en voila.
Niet alleen onverteerbaar voor Anne's vriend en familie, maar ook voor die twee meisjes lijkt me.
Ik als leek begrijp er ook geen reet van, juist omdat een eerste rechter keihard was in zijn uitspraak. Rechter twee vond echter dat 16 jaar niet in verhouding stond (?!) met zijn daden toen.
Ik hoop toch echt dat er nu levenslang uit komt aangezien gedwongen tbs niet schijnt te kunnen zonder psych. onderzoek.
donderdag 12 oktober 2017 om 18:14
donderdag 12 oktober 2017 om 18:15
Dat zal nu wel een vaste agendapunt worden en deze zaak zal vrij zeker ook niet eerder voor de rechter komen voor deze wet er door is.Dahlia74 schreef: ↑12-10-2017 18:13In 2012 is er een wet in de tweede kamer aangenomen dat het voor de rechter wel mogelijk is om TBS op te leggen, zonder dat verdacht emeewerkt aan psychologisch onderzoek. Deze wet staat voor januari 2018 op de planning bij de 1e kamer. Dit las ik vandaag op de site van de NOS, maar kan het artikel niet terug vinden. Goed dat deze wetgeving wordt aangepast, jammer dat het zolang moet duren.