Vier kinderen overleden na aanrijding met trein

20-09-2018 09:51 962 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees dit bericht en heb er serieus buikpijn van. Dit is de grootste nachtmerrie waarin je kan belanden. Ik trek mij dit soort berichten altijd enorm aan. Ik weet niet wat ik met dit topic wil, maar ik ben hier echt van slag van.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2578885 ... n-bakfiets
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
20-09-2018 10:41
Btw frappant dat er maar één keer iemand is die de machinist noemt.
Hoe denk je dat die zich moet voelen? Die kon er echt helemaal niets aan doen behalve kijken.
Heel veel mensen spreken vooral dat het drama is. Voor iedereen. Dat jij weer zelfvoldaan denkt te kunnen concluderen dat niemand iets om de machinist geeft is weer potsierlijk. Je kunt niets, je bent niks en ga lekker weg van dit topic.
Jeetje wat een vreselijk drama! Ook moet ik nu denken aan de school, klasgenootjes en juffen en meesters die dit nieuws nu krijgen... ik ben er echt naar van :(
Alle reacties Link kopieren
newspaper schreef:
20-09-2018 10:48
Als iedereen nou stopt met het reageren op posts van Nina1966 dan ziet de wereld er toch heel iets beter uit, voor zover dat kan na dit drama.
Gewoon geen aandacht geven, dan stopt ze vanzelf.
goed advies
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
mystic24 schreef:
20-09-2018 10:43
3 kindjes uit 1 gezin las ik ergens.. nou, breng mij maar weg hoor, ik zou dit nooit meer te boven komen..
Jeetje.. :'(
mystic24 schreef:
20-09-2018 10:43
3 kindjes uit 1 gezin las ik ergens.. nou, breng mij maar weg hoor, ik zou dit nooit meer te boven komen..
:'(
Alle reacties Link kopieren
Sjeezus Nina, wat ben jij toch een verschrikkelijk onsympathieke forummer.


Je hebt het over een dodemansknop, maar waar zit bij jou de empathieknop?


Geen woorden verder voor dit onvoorstelbare drama. Sterkte en kracht voor alle betrokkenen.
mienbillekesjeuken wijzigde dit bericht op 20-09-2018 10:59
1.43% gewijzigd
Dit is zo vreselijk, ik heb er geen woorden voor..
Alle reacties Link kopieren
Wat erg voor alle betrokkenen. :'(
We’re all mad here
Als je zo'n ongeluk ziet gebeuren zou je dan de moed hebben om er heen te lopen om hulp te verlenen? Mijn god je moet er niet aan denken en dan kom ik nog wel uit de zorg :'(
Alle reacties Link kopieren
mystic24 schreef:
20-09-2018 10:14
Was een elektrische bakfiets die op hol sloeg, hierdoor door de slagboom gereden. De bestuurster is er vanaf geslagen en de fiets voor de trein gekomen. Ze heeft nog de kinderen geprobeerd te redden, tevergeefs.. Ze is 2 benen verloren.

Een kennis van me heeft het zien gebeuren..

Toen ik het nieuws hoorde heeft mijn moederhart letterlijk moeten huilen..
Wat een naar gevoel. Ook hoor ik de sirenes continu en de trauma´s zie ik overvliegen.. (werk in de buurt..)

Ik woon ook in Oss en idd al die sirene,s en helicopters :cry: Pff ben er helemaal misselijk van
If you don,t like whats,s being said,change the conversation
Alle reacties Link kopieren
_Inkie_ schreef:
20-09-2018 10:56
Als je zo'n ongeluk ziet gebeuren zou je dan de moed hebben om er heen te lopen om hulp te verlenen? Mijn god je moet er niet aan denken en dan kom ik nog wel uit de zorg :'(
ik weet het niet
veel zullen stokstijf stil staan anderen zullen helpen,
ik weet niet wat ik zal doen

het is niet te voorspellen hoe iemand reageert
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
[..]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-09-2018 11:30
Reden: Ongepast/speculeren
98.22% gewijzigd
Cheeks schreef:
20-09-2018 10:59
[...]
Lees eens even de reden van het ongeluk voordat je hier komt blaten.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-09-2018 11:30
Reden: Ongepast /speculeren
43.14% gewijzigd
_Inkie_ schreef:
20-09-2018 10:56
Als je zo'n ongeluk ziet gebeuren zou je dan de moed hebben om er heen te lopen om hulp te verlenen? Mijn god je moet er niet aan denken en dan kom ik nog wel uit de zorg :'(
Ik denk dat er dan een flight/fright/fight reactie komt.
Ik zou door de benen zakken denk ik en ik ben normaal heel nuchter.
Nog knap dat die machinist de trein tot stilstand heeft kunnen brengen
Afschuwelijk, ik ben er helemaal naar van. Is toch je ergste nachtmerrie als ouder/verzorger.
Wat valt er verder over te zeggen, niets...
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor net van mijn vriendin dat de begeleidster en het kindje alsnog zijn overleden aan hun verwondingen?

Ik vind dit zo verschrikkelijk, ik heb er geen woorden voor... Wat een ontzettende drama, vreselijk.
Wat een nachtmerrie...
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
20-09-2018 10:33
Mijn zoon mocht NIET van het kdv weg. Dat heb ik toen echt verboden. Dan maar niet mee naar het park maar ik heb te veel dingen gezien die ik gewoon niet wilde met mijn kind.
Dit was geen uitje naar het park (alhoewel niet relevant), maar voorschoolse opvang. Deze leidster bracht de kinderen naar de basisschool.
Alle reacties Link kopieren
Nina1996 flikker een eind op, zeg.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Coconuts12 schreef:
20-09-2018 11:01
Lees eens even de reden van het ongeluk voordat je hier komt blaten.
Het nieuws zegt dat ze door de overgang heen is gereden. Mocht de bakfiets idd op hol zijn geslagen heb ik niks gezegd.
Ik lees nu op de NOS dat de reden van het ongeluk ook veroorzaakt zou kunnen zijn door defecte remmen van Stint.
Alle reacties Link kopieren
Hetismogelijk schreef:
20-09-2018 11:03
Dit was geen uitje naar het park (alhoewel niet relevant), maar voorschoolse opvang. Deze leidster bracht de kinderen naar de basisschool.
Nina zal wel een angststoornis hebben met haar belachelijke reacties. Dit is gelukkig een afschuwelijk incident, geen dagelijkse praktijk. Hier konden ouders niks aan doen.
mamsvan schreef:
20-09-2018 10:57
ik weet het niet
veel zullen stokstijf stil staan anderen zullen helpen,
ik weet niet wat ik zal doen

het is niet te voorspellen hoe iemand reageert
Ik heb jaren geleden een keer geholpen bij een fietser die aangereden was door een auto. Die had haar been en heup helemaal kapot. Dan gaat er een soort van knop om, ik denk dat hulpverleners dat ook hebben. Dat moet ook wel denk ik, om dat werk te kinnen doen. Maar bij een kind nu ik zelf kinderen heb, ik weet niet of ik dan ehbo zou kunnen doen.

Terwijl als ik zelf in mijn vingers snij ik bijna flauw val.
Cheeks schreef:
20-09-2018 11:05
Het nieuws zegt dat ze door de overgang heen is gereden. Mocht de bakfiets idd op hol zijn geslagen heb ik niks gezegd.
Sorry dat ik tegen je uitviel.
Cheeks schreef:
20-09-2018 10:59
[...]

Dat je dit denkt is al erg. Het is vreselijk dat je het dan ook nog eens opschrijft.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-09-2018 11:31
Reden: Ongepast/ speculeren
40.29% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven