Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

17-07-2014 17:27 3133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg net breaking news binnen. Vliegtuig uit Amsterdam onderweg naar Kuala Lumpur Neergestort...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
quote:prada schreef op 20 juli 2014 @ 01:39:

Ik weet niet of ik mosterd ben, maar Oekraine wil een onderzoek instellen a.d.h.v. de zwarte doos, maar de Russen willen hem naar Moskou hebben. Wie kunnen de zwarte doos eigenlijk claimen?Oekraine omdat hij daar is, MA omdat het hun eigendom is en volgens mij kan Boeing 'm ook claimen.

Ik weet niet of ik mosterd ben, maar Oekraine wil een onderzoek instellen a.d.h.v. de zwarte doos, maar de Russen willen hem naar Moskou hebben. Wie kunnen de zwarte doos eigenlijk claimen?Volgens mij de Oekraine het toestel is op hun grondgebied naar beneden gekomen.
quote:Mylene_Valerie schreef op 20 juli 2014 @ 01:37:

[...]

'

Die foto stond ook bij de Telegraaf maar dat is hem helemaal niet. Hij lijkt er wel een beetje op maar ga er maar vanuit dat Rutte niet in casuel kleding op een terrasje van de zon zit te genieten.

Ik hoop ook dat hij het niet is.

Lekker in de schaduw zitten te genieten van een koud colaatje, terwijl bijna 200 Nederlandse slachtoffers her en der liggen met 35 graden.

Ik weet niet of ik mosterd ben, maar Oekraine wil een onderzoek instellen a.d.h.v. de zwarte doos, maar de Russen willen hem naar Moskou hebben. Wie kunnen de zwarte doos eigenlijk claimen?Ik denk dat de rechtmatige eigenaar Malaysia Airlines is?
quote:Yavanna schreef op 20 juli 2014 @ 01:40:

[...]

Strijdlustige taal ook daar door de 'deskundigen'. Europa moet nu wel achter VS staan wat betreft sancties van Rusland, etc.En daar zit ook een kern van waarheid in. Ook bij militair ingrijpen hebben ze de steun van de VS nodig.
quote:Shebyte schreef op 20 juli 2014 @ 01:42:

[...]

En daar zit ook een kern van waarheid in. Ook bij militair ingrijpen hebben ze de steun van de VS nodig.Zoals ik het begrijp staat de VS klaar.

Ik weet niet of ik mosterd ben, maar Oekraine wil een onderzoek instellen a.d.h.v. de zwarte doos, maar de Russen willen hem naar Moskou hebben. Wie kunnen de zwarte doos eigenlijk claimen?klik

Het land waar het toestel neerkomt (Oekraïne, tenzij je redeneert dat die regio bij Rusland hoort, zoals je zou doen als je een separatist bent lijkt me), en verder Maleisie (luchtvaartmaatschappij), de VS (Boeing), en de UK (Rolls Royce motoren).
quote:Yavanna schreef op 20 juli 2014 @ 01:44:

[...]

Zoals ik het begrijp staat de VS klaar.De VS staat altijd klaar Maar er ligt een flinke VS vloot in de zwarte zee vanwege de Syrie crisis.
quote:milouda schreef op 20 juli 2014 @ 01:41:

[...]

Lekker in de schaduw zitten te genieten van een koud colaatje, terwijl bijna 200 Nederlandse slachtoffers her en der liggen met 35 graden.

Ik had toch een andere foto gezien en daar leek hij het niet te zijn maar waar jij op doelt wel.

Het kan niet anders dan dat die foto`s een andere keer zijn gemaakt. Geloof mij maar dat hij een hoop te regelen heeft en te bellen heeft. Even van de zon genieten zit er echt niet bij.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Ikhierhuh schreef op 20 juli 2014 @ 01:26:

CNN zeg het ook. Lees goed. Laatste waarschuwing voor Poetin was vandaag.ach ja, in Syrië was er ook een rode lijn overschreden en er gebeurde niets. ik weet het niet meer.

Ik weet niet of ik mosterd ben, maar Oekraine wil een onderzoek instellen a.d.h.v. de zwarte doos, maar de Russen willen hem naar Moskou hebben. Wie kunnen de zwarte doos eigenlijk claimen?

Hier ben ik ook benieuwd naar.

Zou dat de vliegmaatschappij zijn? Is toch een onderdeel van het vliegtuig, en dus eigendom van de vliegmaatschappij.
quote:milouda schreef op 20 juli 2014 @ 01:41:

Maar als hij het wel is.. maakt dat dat 'ie

- geen pauze mag?

- in de zon moet zitten?

- alleen nog maar warme cola mag?

Neem jij nooit pauze, ook niet als je het heel belangrijk druk hebt? Ik wel. Houdt me scherper.
quote:Shebyte schreef op 20 juli 2014 @ 01:45:

[...]

De VS staat altijd klaar Maar er ligt een flinke VS vloot in de zwarte zee vanwege de Syrie crisis.Dat is waar ja
quote:elein schreef op 20 juli 2014 @ 01:46:

[...]

- geen pauze mag?

- in de zon moet zitten?

Neem jij nooit pauze, ook niet als je het heel belangrijk druk hebt? Ik wel. Houdt me scherper.Mee eens.
Ik pleit ervoor dat de Russen gewoon sorry zeggen en richting de nabestaanden heel veel respect tonen.

Zou mooi zijn als daarmee een oorlog wordt voorkomen.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.

[...]

- geen pauze mag?

- in de zon moet zitten?

Neem jij nooit pauze, ook niet als je het heel belangrijk druk hebt? Ik wel. Houdt me scherper.+1
hij was het wel, en vanmiddag was het commentaar niet mals (rationeel gezien natuurlijk onzin maar ja, de beeldvorming he), maar hij heeft het goedgemaakt door een stevige persconferentie.
quote:denachtzuster schreef op 20 juli 2014 @ 01:48:

Ik pleit ervoor dat de Russen gewoon sorry zeggen en richting de nabestaanden heel veel respect tonen.

Daar zijn ze al 3 dagen te laat mee

Zou mooi zijn als daarmee een oorlog wordt voorkomen.voorkomen zou zeker fijn zijn

[...]

- geen pauze mag?

- in de zon moet zitten?

Neem jij nooit pauze, ook niet als je het heel belangrijk druk hebt? Ik wel. Houdt me scherper.+1
quote:Guinnevere schreef op 20 juli 2014 @ 01:50:

hij was het wel, en vanmiddag was het commentaar niet mals (rationeel gezien natuurlijk onzin maar ja, de beeldvorming he), maar hij heeft het goedgemaakt door een stevige persconferentie.Die was hij aan de telefoon natuurlijk aan het doorspreken met zijn moeder
Ik lees trouwens dat de black box geen informatie meer opneemt vanaf dat er een inslag plaatsvindt. Dus daar zullen ze w.s. niets bruikbaars op vinden.
quote:Yavanna schreef op 20 juli 2014 @ 01:44:

[...]

Zoals ik het begrijp staat de VS klaar.

Ze doen het heel slim. Bij het Amerikaanse volk wordt zo flink sympathie gekweekt voor wat er gebeurd is. Over en over zie je de slachtoffers en wie ze waren voorbij komen. Zo krijgen ze een gezicht.

Zo zie je dat nooit bij vliegrampen, dat iedereens verhaal zo persoonlijk in beeld wordt gebracht.

Toen dat vliegtuig neer ging met al die regeringsofficials een paar jaar terug(wat was het, Polen?), werd daar zelfs niet op die manier zoveel aandacht aan besteed.

Er wordt draagkracht gevormd.
quote:Guinnevere schreef op 20 juli 2014 @ 01:46:

[...]

ach ja, in Syrië was er ook een rode lijn overschreden en er gebeurde niets. ik weet het niet meer.

Dit gaat om eigen burgers, dat is een goed excuus.

Je ziet ook om ieder uur op CNN dat er wel een Amerikaan is omgekomen(wat gewoon een Nederlander is met ook een Amerikaans paspoort).
quote:prada schreef op 20 juli 2014 @ 01:51:

Ik lees trouwens dat de black box geen informatie meer opneemt vanaf dat er een inslag plaatsvindt. Dus daar zullen ze w.s. niets bruikbaars op vinden.Het gaat ook om de informatie voor de inslag. Welke hoogte vlogen ze, hebben ze iets aan zien komen etc etc.
quote:Cadou schreef op zondag 20 juli 2014 01:52 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Yavanna in "Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in R..."" class="messagelink">Yavanna schreef op 20 juli 2014 @ 01:44</a>:</b>

[...]

Zoals ik het begrijp staat de VS klaar.</div></blockquote>

Ze doen het heel slim. Bij het Amerikaanse volk wordt zo flink sympathie gekweekt voor wat er gebeurd is. Over en over zie je de slachtoffers en wie ze waren voorbij komen. Zo krijgen ze een gezicht.

Zo zie je dat nooit bij vliegrampen, dat iedereens verhaal zo persoonlijk in beeld wordt gebracht.

Toen dat vliegtuig neer ging met al die regeringsofficials een paar jaar terug(wat was het, Polen?), werd daar zelfs niet op die manier zoveel aandacht aan besteed.

Er wordt draagkracht gevormd. De vs heeft het sowieso niet echt op Poetin dus hun vinden het al lang best als ze mogen ingrijpen. Nou ja er moet iets gebeuren, dat is wel duidelijk want dit kan niet hoe het nu gaat.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven