Weer een standbeeld vernield in Amsterdam

06-07-2020 13:05 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het legobeeld van André Hazes is onthoofd

Afbeelding

“ Het legobeeld van André Hazes dat zes dagen geleden op de Dam werd geplaatst, is vernield. Het hoofd en zijn hoed lagen vanochtend in stukken naast het beeld. Inmiddels zijn meer onderdelen van het beeld weggehaald door een onbekend persoon.”
Meer: https://www.at5.nl/artikelen/203094/leg ... weggehaald

:-)
Wie is André Hazes?
Kroonprinses schreef:
06-07-2020 17:06
Wie is André Hazes?
De ex van Bridget Maasland. Het schijnt dat je een standbeeld krijgt wanneer je het langer dan 1 maand met haar volhoudt.
Alle reacties Link kopieren
bethweeter schreef:
06-07-2020 13:56
Maar als fan van de stad Barcelona vind ik het wel erg dat er nu discussie is of het standbeeld van Columbus daar weggehaald moet worden. Ik ben ervoor om er bordjes met uitleg bij te zetten

Afbeelding

Is dat serieus een discussie daar?
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Wat zonde he?
Ik ben geen hazes fan.
Maar wat heeft die man misdaan?
Bovendien vind ik niet dat je zomaar iets kunt slopen omdat het jou niet aanstaat.
Stel je voor zeg... de auto van de buurman, de gevel van een foeilelijke nieuwbouwwoning.
de wereld wacht om ontdekt te worden
thanx schreef:
07-07-2020 07:39
Wat zonde he?
Ik ben geen hazes fan.
Maar wat heeft die man misdaan?
Bovendien vind ik niet dat je zomaar iets kunt slopen omdat het jou niet aanstaat.
Stel je voor zeg... de auto van de buurman, de gevel van een foeilelijke nieuwbouwwoning.
O_O echt?
ManOpHetPrikbord schreef:
06-07-2020 18:25
De ex van Bridget Maasland. Het schijnt dat je een standbeeld krijgt wanneer je het langer dan 1 maand met haar volhoudt.
Nee toch? Het is toch die ouwe Hazes? 🤪
Een vernield standbeeld kan je herstellen dus dit lijkt me een zinloze actie.

Vernieling is daarnaast ook strafbaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven