Weeralarm!!

20-08-2009 11:43 1007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel nieuwsgierig of het vanmiddag echt helemaal los zal gaan met het weer, of dat het nogal overtrokken wordt...

tis hier nu iig nog wel prima! 25 graden en lekker windje...

@siepeltrien: waarschijnlijk nog hetzelfde als 20 jaar geleden
Het is alweer droog hier... Jee wat een alarm zeg..
quote:Zoebie schreef op 20 augustus 2009 @ 21:33:

Ohh die klap net. Het is hier in het dorp ingeslagen in een boerderij. De brandweer komt eraan. Ga effe buiten kijken of ik iets zie.Ramptoerist!
het begint hier nu te rommelen. Waarom nu als het donker is, en manlief net vertokken is????
quote:dorinke schreef op 20 augustus 2009 @ 21:33:

[...]

Haha, hier dus ook. Het lijkt alsof het door het weeralarm dus wel wat overtrokken wordt, of dat het zeker niet opgaat voor het hele land.Het koelt wel lekker af! ( zei de optimist )
quote:lola68 schreef op 20 augustus 2009 @ 21:35:

het begint hier nu te rommelen. Waarom nu als het donker is, en manlief net vertokken is????Die van mij gaat net weg... maar het heeft bij mij niet lang geduurd hoor. Zal bij jou dus ook wel meevallen Lola..
quote:AriMa schreef op 20 augustus 2009 @ 21:35:

[...]

Ramptoerist! Nee hoor ging alleen maar even in de tuin kijken en echt niet verder. Maar ik zie niks dus het zal wel meevallen. Misschien varkenshokken of hennenhokken waarvan de ventilatie is uitgevallen. Maar wij zeiden allebei met die klap dat het ergens was ingeslagen want het was echt kei en keihard. Vloog echt een meter in de lucht en ik ben niet eens bang voor onweer.
Het lijkt hier ook alweer te minderen hoor.

Het was nét genoeg om twee van de drie kinderen wakker te krijgen...
quote:justme80 schreef op 20 augustus 2009 @ 21:38:

[...]

Die van mij gaat net weg... maar het heeft bij mij niet lang geduurd hoor. Zal bij jou dus ook wel meevallen Lola..Ik hoor nu heel ver weg nog wat rommelen, maar nog geen druppel gezien.
Nijmegen 21.40

De eerste (en enige?) bui is voorbij.

Het weerlichte en donderde flink. Aan de ene kant van het huis zag de lucht pikzwart, aan de andere kant was het knalroze!

Mooi om te zien
ik zie ook nog niks.... ver weg gerommel idd

nou mooi gevaarlijk noodweer
Het begint hier weer te regenen... Van de 2 kids.. geen een wakker, meestal slapen ze wel door.

Zelfs als de oudste in een tent slaapt op de camping word ze niet wakker hahaha.
volgens mij komt Enschede er zo goed als helemaal onderuit.....
het begint nu wat te druppelen hier, nog even en dochterlief staat hier....X-D
quote:Zoebie schreef op 20 augustus 2009 @ 21:29:

[afbeelding]

Toch nog eentje die redelijk is.Wat mooi Zoebie!
Denk het niet Wolletje, het hangt boven ons flat!
Weer in twente...

Als je het hier bekijkt... weinig last daar in Enschede, maar er komt nog wel regen
Druppels hier... en heel heel veel flitsen. Prachtig!
Niets is blijvend, behalve de verandering.
Ik heb nog nooit zo vaak op buienradar gekeken,ik volg de bui als een verslaafde die niets anders meer heeft.

Ik volg de bui op de voet, nu boven Emmen een klein randje,Veendam en Kanaalstreek.

Het is nog spannender dan een voetbalwedstrijd.
quote:Zoebie schreef op 20 augustus 2009 @ 21:40:

[...]

Nee hoor ging alleen maar even in de tuin kijken en echt niet verder. Maar ik zie niks dus het zal wel meevallen. Misschien varkenshokken of hennenhokken waarvan de ventilatie is uitgevallen. Maar wij zeiden allebei met die klap dat het ergens was ingeslagen want het was echt kei en keihard. Vloog echt een meter in de lucht en ik ben niet eens bang voor onweer. Ja dat kan echt wel hard knetteren als ie inslaat, ik heb het 1 keer op mijn stageplaats destijds mogen meemaken, metertje voor de ingang ofzo. Hadden wel nog licht maar fax, telefoons, computers alles sloeg eruit. Ik hoop dat het hier gauw weg is. Mijn 6 jarige is nog in bed en dat wil ik graag zo houden
Jaaaa! Regen!
quote:mischa04 schreef op 20 augustus 2009 @ 21:46:

Denk het niet Wolletje, het hangt boven ons flat!

mmm hier niet boven onze hobbykamerwoning...

ander deel v/d stad?

volgens buienradar schampt de bui enschede
quote:AriMa schreef op 20 augustus 2009 @ 21:35:

[...]

Ramptoerist! Ik ga echt niet kijken hoor, maar oei het is ingeslagen in een boerderij hierachter. En er is brand. Dat is natuurlijk minder. Al geloof ik wel dat het meevalt. Ze hebben het over een middenbrand. Geen idee of dat heftig is??
hahaha,

vriend heeft poos met camera gestaan, onweer leek voorbij te zijn, hij was dus te laat met zichzelf van de bank ophijsen leek het.

Gaat zitten, lichtelijk teleurgesteld...en flits-boem, gigantisch mooie bliksemschits langs de hemel.

Hij is nu weer teruggehobbeld en staat mopperend voor het raam, schietklaar

Dat ik m uitlachte hielp geloof ik ook niet
quote:ijaba schreef op 20 augustus 2009 @ 21:47:

Ik heb nog nooit zo vaak op buienradar gekeken,ik volg de bui als een verslaafde die niets anders meer heeft.

Ik volg de bui op de voet, nu boven Emmen een klein randje,Veendam en Kanaalstreek.

Het is nog spannender dan een voetbalwedstrijd. en dan te bedenken dat FC TWENTE nu speelt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven