Weeralarm!!

20-08-2009 11:43 1007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel nieuwsgierig of het vanmiddag echt helemaal los zal gaan met het weer, of dat het nogal overtrokken wordt...

tis hier nu iig nog wel prima! 25 graden en lekker windje...

Ik had al gekeken, maar kon geen topic vinden!

ik zit met smart te wachten, bah wat is het vies warm en plakkerig hier, nog steeds zon en bloedjeheet (A'dam).

Tussen de middag even 2 druppels gehad, daarna trok het weer open; stralende zon en snikheet. Ik ben ut zat!!!

19;40 update: Jeeej, het betrekt!!!! Heerlijk, hoop dat het zo gaat onweren, vind ik altijd zo gezellig!!! Hebben jullie ook altijd kippenvel voordat het gaat onweren? Ik opende net even mijn balkondeuren, kreeg me toch een muur van warmte over me heen, leek wel of ik de luchthaven van AbuDhabi uitliep...
Hahaha, check Den Haag dan. Daar gaat alles precies langs. Laat maar lekker waaien en onweren bij die provinciaaltjes buiten de stad.
hèhè. Het zand wordt eindelijk modder hier. Het regent, waait en bliksemt om de seconde.

Beter!

Edit; Weeralarm vind ik dan weer een groot woord. Met een beetje opletten kom je er ook wel lijkt me.
quote:willem1959 schreef op 28 juni 2011 @ 19:48:

Hahaha, check Den Haag dan. Daar gaat alles precies langs. Laat maar lekker waaien en onweren bij die provinciaaltjes buiten de stad.ja, balen hier. moet ik zo alsnog met een gieter de tuin in:-)
Hier gaat ook alles langs.
Vanochtend, op weg naar mijn werk, gezien wat een schade de storm toch aangericht heeft.

Ik heb nog nooit zoveel grote en omgevallen bomen bij elkaar zien.

Bij mij thuis niets aan de hand en nog geen 15 km verderop dus een enorme ravage

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven