Weeralarm!!

20-08-2009 11:43 1007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel nieuwsgierig of het vanmiddag echt helemaal los zal gaan met het weer, of dat het nogal overtrokken wordt...

tis hier nu iig nog wel prima! 25 graden en lekker windje...

We zullen het zien. Hier (Eindhoven) nu ook geen wolkje aan de lucht.
Strak blauwe lucht hier ( omg Dordt ) en Warm.

Ben benieuwd, heb wel zin an een fikse storm met hagel enzo. ( Zonder schade dan )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ben ook benieuwd.... Maar afgaand op 't humeur van man en zoon zit er heeeeeeeel veel onweer in de lucht...
Iets anders
net wat regen gehad, rond 11 uur, duurde 10 minuten, nu sluierbewolking, droog en warm
oja, regio Twente
Amsterdam: zonnig, wel heiig vlak boven de huizen (de zichtbare horizon zeg maar...), of is dat smog?
Hier in Gelderland (ruim begrip), net drie druppels gehad. Verder schijnt het zonnetje, maar het is niet zo warm als ik had verwacht.
Ik moet straks vliegen!

Londen-Amsterdam, toch wel een beetje griezelig, maar hoop dat het meevalt.
Hier in Nijverdal regende het al even ....

Nu schijnt de zon weer met af en toe een wolk.

Temperatuur 27.8 graden
oja, ik zit in zuid-west friesland...
Poeh, ik gelukkig morgenochtend pas (vliegen).

Mijn favo site met dit soort voorspellingen: www.onweer-online.nl
Schiedam, zon heel af en toe half zonnetje
In de randstad heeft het om een uur of 11 welgeteld 5 minuten geregend, ben sindsdien schietgebedjes aan het doen voor hagelbuien en storm (ben ruim 34 wk zwanger en kan elk moment exploderen )

Resultaat tot nu toe: zo goed als blauwe lucht, geen zuchtje wind en 31 graden...
Duitsland, grensgebied bij Twente, hier is het STIKbenauwd, thermometer zegt 32 graden. Tis nu windstil, zon is weg en ik denk dat het idd hier vandaag losgaat. Hóóp het ook van harte, want de tuin heeft dringend water nodig
Het is hier zonnig en drukkend. Van mij mag ie vallen, kan het weer daarna weer normaal doen.
quote:chica1978 schreef op 20 augustus 2009 @ 11:50:

In de randstad heeft het om een uur of 11 welgeteld 5 minuten geregend, ben sindsdien schietgebedjes aan het doen voor hagelbuien en storm (ben ruim 34 wk zwanger en kan elk moment exploderen )

Resultaat tot nu toe: zo goed als blauwe lucht, geen zuchtje wind en 31 graden...

Ik hoop voor je dat je baby nog ff blijft zitten, 34 weken is wel érg vroeg

Maar ik voel met je mee 3 jaar geleden was ik zwanger (eind juli uitgerekend) en ben bevallen in de 3e hittegolf van die zomer.
Den Haag, geen vuiltje aan de lucht, warm weer.
Ik zit nu in Almere City! nog geen druppel aan de lucht.... moet straks naar huis in het zuidens des lands en heb geen zin in omgewaaide bomen onderweg en files, dus tja......

Wie houdt me op de hoogte??!!

DTEEZ!
quote:fladder schreef op 20 augustus 2009 @ 11:48:

Ik moet straks vliegen!

Londen-Amsterdam, toch wel een beetje griezelig, maar hoop dat het meevalt.Net was het in Ierland aan het onweren, geloof ik (volgens Buienradar).
Ik hoop het wel, want heb om die reden het geplande bezoek aan het meertje afgeblazen en net énorm veel werk verzet om een zwembadje in tuin te zetten.
Omgeving Ede, vanmorgen om 9 uur 3 druppels regen. Nu strak blauwe lucht en nog heerlijk buiten. Heb niet het idee dat het tussen de 30 en 35 graden is wat ze voorspelde.

Ben ook heel benieuwd of het inderdaad zulk noodweer word als wat ze zeggen....heb het idee dat het allemaal nog wel mee zal vallen.
Drenthe, sluierbewolking, trekt dicht, benauwd, 28c
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Net boven Amsterdam, er zijn hier om een uur of half elf wat druppels gevallen. Nu sluierbewolking. Heb echt zin in een enorme bui! Maar niet in hagel. Heb al meer dan 10 putten in de auto van het vorige noodweer....., tuin is net weer hersteld.
quote:Linndaatje schreef op 20 augustus 2009 @ 11:53:

[...]

Net was het in Ierland aan het onweren, geloof ik (volgens Buienradar).Hier in Londen betrekt het nu ineens, harde wind, het wordt donker...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven