Weeralarm!!

donderdag 20 augustus 2009 om 11:49
Poeh, ik gelukkig morgenochtend pas (vliegen).
Mijn favo site met dit soort voorspellingen: www.onweer-online.nl
Mijn favo site met dit soort voorspellingen: www.onweer-online.nl
donderdag 20 augustus 2009 om 11:50

donderdag 20 augustus 2009 om 11:52
quote:chica1978 schreef op 20 augustus 2009 @ 11:50:
In de randstad heeft het om een uur of 11 welgeteld 5 minuten geregend, ben sindsdien schietgebedjes aan het doen voor hagelbuien en storm (ben ruim 34 wk zwanger en kan elk moment exploderen )
Resultaat tot nu toe: zo goed als blauwe lucht, geen zuchtje wind en 31 graden...
Ik hoop voor je dat je baby nog ff blijft zitten, 34 weken is wel érg vroeg
Maar ik voel met je mee 3 jaar geleden was ik zwanger (eind juli uitgerekend) en ben bevallen in de 3e hittegolf van die zomer.
In de randstad heeft het om een uur of 11 welgeteld 5 minuten geregend, ben sindsdien schietgebedjes aan het doen voor hagelbuien en storm (ben ruim 34 wk zwanger en kan elk moment exploderen )
Resultaat tot nu toe: zo goed als blauwe lucht, geen zuchtje wind en 31 graden...
Ik hoop voor je dat je baby nog ff blijft zitten, 34 weken is wel érg vroeg
Maar ik voel met je mee 3 jaar geleden was ik zwanger (eind juli uitgerekend) en ben bevallen in de 3e hittegolf van die zomer.

donderdag 20 augustus 2009 om 11:54
Omgeving Ede, vanmorgen om 9 uur 3 druppels regen. Nu strak blauwe lucht en nog heerlijk buiten. Heb niet het idee dat het tussen de 30 en 35 graden is wat ze voorspelde.
Ben ook heel benieuwd of het inderdaad zulk noodweer word als wat ze zeggen....heb het idee dat het allemaal nog wel mee zal vallen.
Ben ook heel benieuwd of het inderdaad zulk noodweer word als wat ze zeggen....heb het idee dat het allemaal nog wel mee zal vallen.