Willie Dille

09-08-2018 12:23 1132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een bizar verhaal en wat verdrietig voor haar kinderen.

https://nos.nl/artikel/2245283-haags-pv ... moord.html


Het Haagse PVV-raadslid en voormalig Kamerlid Willie Dille is plotseling overleden. Fractievoorzitter Karen Gerbrands van de Haagse PVV bevestigt dat bericht op Twitter. Haar familie bevestigt tegenover Omroep West dat ze zelfmoord heeft gepleegd.

"Met verslagenheid en intens verdriet hebben wij kennis genomen van het plotselinge overlijden van onze collega, strijdmakker en bovenal vriendin Willie Dille", schrijft Gerbrands. "Wat haar is overkomen en vooral de reacties daarop kon zij niet meer dragen. Wij zullen doorstrijden, zodat haar dood niet voor niets is geweest."

—-

Dille plaatste op haar Facebookpagina een filmpje waarin ze zei dat ze in maart 2017 slachtoffer is geworden van een groepsverkrachting door moslims. Volgens Dille wilden die dat ze haar mond zou houden in de Haagse gemeenteraad. In het filmpje zei Dille: "Ik ga stoppen. Ik wil mijn excuses aanbieden aan mijn familie, maar het gaat gewoon niet meer." Wat ze precies bedoelde met 'stoppen' is onduidelijk.

De politie zegt tegen de NOS dat er recent "meerdere intensieve gesprekken" met Dille zijn gevoerd over het voorval en over bedreigingen. Daarbij heeft zij hulp aangeboden gekregen, maar de politie is geen onderzoek begonnen omdat Dille geen aangifte wilde doen. De politie zegt de kwestie hoog op te nemen.

Dille suggereert in het filmpje dat Arnoud van Doorn, een voormalig lid van de PVV die nu in de raad zit voor een islamitische partij, achter de verkrachting zit. Hij ontkende op Twitter. "Ik ben op vakantie, dus bellen heeft geen zin", schreef hij gisteren. "Ik verlaag mij niet tot een inhoudelijke reactie op de aantijgingen. Wel overweeg ik aangifte wegens smaad en laster."

Het filmpje is ondertussen verwijderd van Facebook.
Alle reacties Link kopieren
Lisbeth_Salander schreef:
09-08-2018 14:46
Ik reageer enkel op Habekratz die stelt dat de burgermeester wist van een verkrachting. Dat klopt niet.
Dat klopt wel.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Fleurtje_5 schreef:
18-11-2018 11:33
Jij durft wel enge beschuldigingen te schrijven.
Heel bijzonder dit, gezien wat FV alkemaal blaat in Simons topic.
sam1968 schreef:
09-08-2018 13:15
Ik vind dat jij soms ook een beetje doordraaft.
Kijk, je had er destijds, in augustus notabene, ook op kunnen reageren.
Maar dat doen jullie nu, omdat FV iets durft te zeggen over zwarte Piet?
Te triest voor woorden dit.
Fleurtje_5 schreef:
18-11-2018 11:31
Zoiets ergs heeft nog nooit iemand geschreven op een topic over Sylvana. En toch ga jij overal klagen over de forummers die op die topics een mening geven.
Dit ging over mentale gesteldheid en over gedrag.
Meestal wordt tegen Sylvana iets geroepen van "Zwarte zus zwarte zo".
sam1968 schreef:
18-11-2018 17:16
Kijk, je had er destijds, in augustus notabene, ook op kunnen reageren.
Maar dat doen jullie nu, omdat FV iets durft te zeggen over zwarte Piet?
Te triest voor woorden dit.
doelbewust met een groepje iemand een oor aannaaien. wat laag
S-Meds schreef:
18-11-2018 17:21
doelbewust met een groepje iemand een oor aannaaien. wat laag
:sherlock: :sick:

:hihi:
Alle reacties Link kopieren
sam1968 schreef:
18-11-2018 17:16
Kijk, je had er destijds, in augustus notabene, ook op kunnen reageren.
Maar dat doen jullie nu, omdat FV iets durft te zeggen over zwarte Piet?
Te triest voor woorden dit.
:-?

??????????????????????????????????? Er is hier helemaal geen discussie over zwarte Piet
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
sam1968 schreef:
18-11-2018 17:20
Dit ging over mentale gesteldheid en over gedrag.
Meestal wordt tegen Sylvana iets geroepen van "Zwarte zus zwarte zo".

Heb je het nu over onderstaande reactie? Haal jij het een en ander niet teveel door elkaar? Waar word 'Zwarte zus en zo' geroepen????

fashionvictim schreef:
09-08-2018 13:13
..........

Die vrouw was volgens mij gewoon knettergek. En een asociale oplichtster.
...............

fashionvictim schreef:
09-08-2018 13:33
ik denk inderdaad dat ze bewust geprobeerd heeft die Van Doorn en moslims te schaden, ja. Of dat nu komt omdat ze aan achtervolgingswaanzin of een psychose of iets anders leed of omdat ze gewoon rancuneus was maakt voor het eindresultaat niet zoveel uit. Er zullen nu altijd mensen blijven geloven dat die Van Doorn betrokken is geweest bij een groepsverkrachting van een PVV politica. Dat blijft voor eeuwig aan hem kleven.

Maar ik noemde haar niet daarom een asociale oplichtster, dat deed ik omdat ze natuurlijk al jaren de boel oplicht daar in Den Haag door d'r huis onder te verhuren en ten onrechte een salaris als raadslid te ontvangen omdat ze helemaal niet in Den Haag woont.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 18-11-2018 19:33
7.78% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Zielig en triest.
Dat je op deze manier een punt wil scoren.
Alle reacties Link kopieren
Wel heel erg bijzonder in de bovenstaande context is dat Willie inderdaad een oplichtster was wat betreft haar woonplaats. Net zoals Sylvana Simons!
Die woont helemaal niet in Amsterdam net zoals Willie niet in Den Haag woonde.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
18-11-2018 17:21
doelbewust met een groepje iemand een oor aannaaien. wat laag

S-Meds, heb je je eigen reactie's terug gelezen op dit topic?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
karin6789 schreef:
18-11-2018 19:25
Zielig en triest.
Dat je op deze manier een punt wil scoren.

Dat vind ik nou van onderstaande reacties

karin6789 schreef:
20-09-2018 13:51
Niemand beweert, dat ze haar verkrachtingsverhaal expres verzon, om vooral moslims en daarbij van Doorn, als de aanstichter, te kunnen bashen. De suggestie, dat Willie leed aan pseudologia fantastica is vrij mild. Die laat de mogelijkheid open dat Willie vooral het slachtoffer is geworden van haar eigen haatfantasieen.


Dit blijft ongepast. Ik geloof haar verhaal. En de reacties over Willie waren zeker niet 'vrij mild'.

Maar mocht ik ook maar ietsiepietsie twijfelen, dan zou ik nog steeds niet zoiets schrijven over iemand die zich niet meer kan weren.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Het is vandaag 18 november. Had je destijds niet meegelezen? Je loopt achter. Misschien ben je ook een beetje achter? Of wat is hier de bedoeling van? Zijn er nieuwe feiten vwb Willie Dille?
Alle reacties Link kopieren
sam1968 schreef:
18-11-2018 19:53
Het is vandaag 18 november. Had je destijds niet meegelezen? Je loopt achter. Misschien ben je ook een beetje achter? Of wat is hier de bedoeling van? Zijn er nieuwe feiten vwb Willie Dille?

Kijk even in jou post van zondag 18 november 2018 om 17:16 uur welke datum er in je quote staat.

(Onnozel gedoe om me een ban aan te smeren omdat ik een post aanhaal)
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Fleurtje_5 schreef:
21-11-2018 15:15
Kijk even in jou post van zondag 18 november 2018 om 17:16 uur welke datum er in je quote staat.

(Onnozel gedoe om me een ban aan te smeren omdat ik een post aanhaal)
Ik heb niet gestaft hoor.
Alle reacties Link kopieren
sam1968 schreef:
18-11-2018 17:16

sam1968 schreef: ↑09-08-2018 13:15
Ik vind dat jij soms ook een beetje doordraaft.


Kijk, je had er destijds, in augustus notabene, ook op kunnen reageren.
Maar dat doen jullie nu, omdat FV iets durft te zeggen over zwarte Piet?
Te triest voor woorden dit.

En het lijkt alsof je tegen je zelf praat. ps. Hier gaat het helemaal NIET over zwarte Piet, maar over Willie Dille.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Fleurtje_5 schreef:
21-11-2018 15:24
En het lijkt alsof je tegen je zelf praat. ps. Hier gaat het helemaal NIET over zwarte Piet, maar over Willie Dille.
Het zit je nogal dwars merk ik. Ik wil je wel alsnog staffen met je misselijk gedrag al meteen weer.
Alle reacties Link kopieren
sam1968 schreef:
18-11-2018 19:53
Het is vandaag 18 november. Had je destijds niet meegelezen? Je loopt achter. Misschien ben je ook een beetje achter? Of wat is hier de bedoeling van? Zijn er nieuwe feiten vwb Willie Dille?

Wat bedoel jij dan hiermee?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
sam1968 schreef:
21-11-2018 16:02
Het zit je nogal dwars merk ik. Ik wil je wel alsnog staffen met je misselijk gedrag al meteen weer.
Ach laat dr.
Alle reacties Link kopieren
Noesa schreef:
21-10-2018 05:22
Wat reageert die Van Doorn schizofreen. Eerst was iedereen die Dille serieus nam 'een vijand van de islam', en nu zegt hij dat het allemaal best gebeurd kan zijn.

Ik las vanavond een bericht met de titel "Media veroordelen Haga Lyceum om 1 april-'grap'.

Het Haga Lyceum heeft samen met Arnoud van Doorn zondag de media verteld dat van Doorn als interim directeur was aangesteld. Vandaag bleek het een 1 april grap te zijn. Ondanks hen gisteren en vandaag door talloze media werd gevraagd of het een 1 april grap was. 'De ANP is willens en wetens misleid' wat een bijzondere kwalijke zaak is zegt een interim hoofdredacteur. De hoofdredacteur van het NOS vindt dat beide bewust gelogen hebben.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
01-04-2019 23:34
Ik las vanavond een bericht met de titel "Media veroordelen Haga Lyceum om 1 april-'grap'.

Het Haga Lyceum heeft samen met Arnoud van Doorn zondag de media verteld dat van Doorn als interim directeur was aangesteld. Vandaag bleek het een 1 april grap te zijn. Ondanks hen gisteren en vandaag door talloze media werd gevraagd of het een 1 april grap was. 'De ANP is willens en wetens misleid' wat een bijzondere kwalijke zaak is zegt een interim hoofdredacteur. De hoofdredacteur van het NOS vindt dat beide bewust gelogen hebben.
Nou van Doorn schreef zelf op zijn twitteraccount dat hij 1 april zou beginnen als de NOS en ook de rest van de media even verder hadden nagedacht hadden ze kunnen weten dat het een 1 april grap was helemaal gezien het strafblad van van Doorn.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
Rosabella1 schreef:
04-04-2019 12:27
Nou van Doorn schreef zelf op zijn twitteraccount dat hij 1 april zou beginnen als de NOS en ook de rest van de media even verder hadden nagedacht hadden ze kunnen weten dat het een 1 april grap was helemaal gezien het strafblad van van Doorn.

Ik sta wel vaker versteld als ik denk 'dat is een grap' en het blijkt dan geen grap te zijn.

Van Doorn als directeur van die school had ik wel gelooft.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
04-04-2019 17:48
Ik sta wel vaker versteld als ik denk 'dat is een grap' en het blijkt dan geen grap te zijn.

Van Doorn als directeur van die school had ik wel gelooft.
O ja dat zeker maar dit was heel duidelijk. Arnoud van Doorn als 'bruggenbouwer' die ook nog eens op 1 april zou beginnen/ Hahahahaha :proud:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
Rosabella1 schreef:
04-04-2019 17:53
O ja dat zeker maar dit was heel duidelijk. Arnoud van Doorn als 'bruggenbouwer' die ook nog eens op 1 april zou beginnen/ Hahahahaha :proud:

:proud: Dat ligt er aan waar die brug moet komen.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
De zoveelste keer dat Arnoud van Doorn in opspraak raakt...

https://www.ad.nl/den-haag/turkse-koerd ... ~aa1f64ed/

Wat een mafklapper is het toch. Snap echt niet dat er geen actie ondernomen wordt tegen die man.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven