Amsterdam Oud Zuid/de Pijp hardloopmaatje gezocht!

08-06-2009 22:56 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik ben Diana, woon nog niet zo lang hier in Amsterdam en ben op zoek naar een hardloopmaatje om het Vondelpark of Beatrixpark mee door te crossen.

Veel gezelliger dan alleen natuurlijk! Ben niet super fanatiek, en moet weer een beetje in conditie komen. Als je zin hebt om samen te rennen, let me know
Hey Diana, ik woon ook in Oud-Zuid. Hoe oud ben je en op welke dagen zou je willen gaan rennen? Doe je helemaal niet aan sport?
Misschien kunnen we het met een groepje doen? Ik woon namelijk ook in Oud-Zuid (al is dat een vrij breed begrip). Ik ben 24, ga de 21ste de 5 km lopen, maar hoe ik dat ga doen weet ik nog niet, ik ben bang dat het kruipend gaat worden!

Ik ren maandag, donderdag of vrijdag en zaterdag of zondag.

Maar als jij moeiteloos de 10 km rent, dan is het misschien niet zo'n goede match!

Verder dans ik nog een keer in de week en fiets elke werkdag 40 minuten.

Mail me anders op: edit
Hoi Moi_eva. Ik sport 3x in de week, fitness, bodypump en spinning maar hardlopen staat nog steeds op mijn verlanglijstje. Ik vind het alleen erg saai om te doen in mijn uppie, vooral als je het moet opbouwen.. Mijn mailadres is: edit...
anoniem_77812 wijzigde dit bericht op 10-06-2009 14:42
Reden: email weggehaald
% gewijzigd
Hey fje1981,

Sport jij niet toevallig bij david lloyd? Ik zoek ook een fitness /sportmaatje. Heb er genoeg van om als eenling te gaan sporten.
Hoi Ladybuttafly,

Helaas ik sport niet bij David Loyd (Overtoom) vrienden van mij sporten daar wel.

Ik woon echt in Zuid dus de Overtoom is dan niet echt praktisch voor mij om te gaan sporten.

Mijn abbo van huidige sportschool loopt af en ze gaan ook sluiten. Misschien dat ik nu bij Sportcity ga trainen bij het Amstelstation (dichterbij huis). Voel jij daar iets voor?

Gr.

Fje
@fje1981,

Sportcity is helaas niet bij mij om de hoek. Ik woon vlakbij David loyd, anders leek mij het erg leuk om samen te gaan sporten.

Maar bedankt voor je reply.

Groetjes

Ladybuttafly
Hallooo chicas!

ik wil ook heel graag gaan hardlopen of sporten. Maar.. mèèèèn.. ik heb echt geen conditie. 5 km hardlopen klinkt nog even als een halve marathon.. Zijn hier ook beginners :-)

liefs!
Hoi Simoooone,

Wij zijn al met zijn drietjes bezig om een kennismakingsborrel te plannen. De datum staat vooralsnog op 15 juni. Als je mee wilt of alleen met ons mee wilt joggen, kun je mij mailen op: edit
Haihai,

Ik sport bij Fresh-fitness, middenin de Pijp (Tolstraat 57). Ben totaal geen hardloopster, maar vind het misschien wel leuk om het eens voorzichtig en vrijblijvend te proberen. Met andere woorden, misschien sluit ik me ook nog wel aan.

xZoete
quote:Zoete schreef op 12 juni 2009 @ 13:07:

Haihai,

Ik sport bij Fresh-fitness, middenin de Pijp (Tolstraat 57). Ben totaal geen hardloopster, maar vind het misschien wel leuk om het eens voorzichtig en vrijblijvend te proberen. Met andere woorden, misschien sluit ik me ook nog wel aan.

xZoete

Hey Zoete, nou je bent van harte welkom hoor. Onze eerste kennismakingsborrel staat al gepland.

P.S. Heb zelf ook een halfjaar bij Fresh getraind tot maart dit jaar, toevallig !!
Waarom ben je daar weg gegaan?
Hai Zoete,

Ik deed daar voornamelijk spinning en bodypump. De kwaliteit van de lessen was prima, maar de zaal is vrij klein waardoor ik b.v. op de dinsdag (volgensmij) nooit terechtkon voor spinning tenzij ik er al een halfuur van tevoren zou zijn. Dat vond ik een beetje irritant

Ben inmiddels ook verhuist dus tis nu ook niet meer om de hoek (woonde voorheen in de Pijp). Per 1 juli moet ik weer op zoek gaan naar een nieuw sportschool. Ik zit te denken aan Club Sportive, zij hebben meerder vestigingen in Amsterdam. Dit komt mij mooi uit want je kunt met 1 kaart op verschillende vestigingen trainen en ik werk vanaf juli in Amsterdam Oost.

Bevalt Fresh jou wel? Ik vind het afgezien van de spinninglessen die veels te druk zijn een goede sportschool. Ook de begeleiding als je wilt gaan fitnessen is prima
Hoi!

Ik wil ook graag beginnen met hardlopen, maar alleen bevalt me niet al te best.. Haak toch sneller af dan ik had gedacht. Ik woon ook in oud zuid en nu zie ik wel dat jullie al even bezig zijn met lopen, maar ik vroeg mij af of ik me nog kon aansluiten bij jullie?

Groetjes Lisa
Ha Lisa,

ja kan zeker nog aansluiten!

We gaan 2x per week hardlopen: morgenavond gaan we ook (al ben ik daar zelf niet bij) Komende week gaan we op maandag en donderdag. Mocht je mee willen lopen of nog vragen hebben kan je me mailen op ...

Liefs,

Simone
Hey! Ik woon ook in Oud Zuid, hoofddorppleinbuurt. Ik ga eens in de week hardlopen, maar ben nog bezig met een schema om na 8 weken een kwartier te kunnen hardlopen! Dus nog niet heel ervaren ;) Ik ben zelf 27! Jullie kunnen me ook mailen: theathea@live.nl

Ik woon nog niet zo lang in Amsterdam en ben ook nog op zoek naar een sportschool. In jullie berichten kwam ik al een paar namen van sportscholen tegen, ik ga kijken of dat wat is en of daar ook spinning lessen zijn.

groetjes,

Thea

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven