Apeldoorn

21-03-2009 22:12 1 bericht
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden!

Ik ben Diana 26 jaar en wil graag nieuwe vriendinnen leren kennen. Wel leuk als je ongeveer mijn leeftijd hebt, maar let me know misschien klikt het wel!

Ik woon samen met mijn vriend (sinds augustus) net buiten het centrum van Apeldoorn. Ik krijg 8 mei een blauwe rus (een kat) waar ik helemaal verliefd op ben, hij is nu 5 weken oud. Ik heb zelf eigenlijk weinig vriendinnen, op een hand te tellen. Die vriendinnen zie ik ook weinig en zou graag iemand willen leren kennen die een beetje mijn interesses deelt. Ik werk bij een grote verzekeraar van maandag tot en met donderdag, vrijdag is mijn "ikdag". Dan wil ik naar Pilates en lekker mijn eigen ding doen, misschien wel met jou!

Mijn kernwoorden: uitgaan (festivals en discotheek), sauna, terrasje pakken, lezen, kwebbelen, gek doen, films kijken (thuis of bios), musicals, cabaret, kamperen, pilates, paardrijden (deed ik vroeger), koken, shoppen, Ikea, dansen, acrylnagels, muziek (vanalles, reggea, dance maar ook lekker rustige en gouwe ouwe).

Heel verhaal, hoop dat er iemand is die zich hier wel in kan vinden en misschien krijgen we een leuke vriendschap. Je kan me mailen op dianajuijn@hotmail.com

Liefs Diaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven