Brief uit Jamaica

09-09-2008 10:02 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Brief uit Jamaica beschrijft het verhaal van Lars Lorens (26) die een meisje uit Jamaica ontmoet tijdens zijn stage in Amerika. Waarom is dit weblog leuk om te lezen? Het is op de waarheid gebaseerd. Ik ben op zoek naar tips van de vrouwelijke lezer! Thanks!

Lars

http://briefuitjamaica.web-log.nl
Wat een slaapverwekkend verhaal zeg.

Heb je niks spannenders te melden. Niet iets met sex enzo?
Sorry maar als je de regels had gelezen had je kunnen weten dat dit soort oproepjes niet mogen. Daar is een prikbord voor.
Dames?
Is dit geen reclame/spam/oproepje?
Ambrosia, is dit berichtje voor mij? Dan is het goed dat je me er op wijst, zoals je begrijpt ben ik hier niet echt bekend. Ik ga meteen op zoek naar het prikbord.

Lars
quote:briefuitjamaica schreef op 09 september 2008 @ 10:14:

Dames?Ik ben een "dame" en ik heb je al een reactie geschreven
Ik haak bij de eerste regels al af.
quote:briefuitjamaica schreef op 09 september 2008 @ 10:15:

Ambrosia, is dit berichtje voor mij? Dan is het goed dat je me er op wijst, zoals je begrijpt ben ik hier niet echt bekend. Ik ga meteen op zoek naar het prikbord.

LarsOk, dan kan je dit misschien door Angel laten verwijderen.
Jullie reageren wel heel snel met zijn allen, excuus, excuus.
Wolie, het is pas het begin van het verhaal. Meer tips blijven welkom...
quote:Mac123 schreef op 09 september 2008 @ 10:15:

Ik haak bij de eerste regels al af.Ja sorry ik ook. Misschien is het te beschrijvend, te gedetailleerd. Een pakkende inleiding is wel belangrijk.
quote:Mac123 schreef op 09 september 2008 @ 10:15:

Ik haak bij de eerste regels al af.

dan ben je al verder als TO

TO heeft alle regels van viva gemist
Mijn tip: Schrijf een pakkende inleiding, zodat we willen weten hoe het verder gaat. Iets spannends, moois etc
quote:Yamuna schreef op 09 september 2008 @ 10:17:

[...]

dan ben je al verder als TO

TO heeft alle regels van viva gemist
Overigens is dit topic helemaal niet bedoelt als spam, ik ben puur op zoek naar lezers die mij net als ambrosia helpen met het beter opzetten van mijn verhaal. In ieder geval iedereen bedankt voor het delen van jullie tips.
quote:briefuitjamaica schreef op 09 september 2008 @ 10:02:

Waarom is dit weblog leuk om te lezen? Het is op de waarheid gebaseerd. Dat in tegenstelling tot die miljoenen andere weblogs die op leugens gebaseerd zijn? Poe, poe, gedurft hoor Lars.
Het leek mij wel leuk omdat ik zie dat het over Atlanta en Jamaica gaat en ik heb wel iets met die twee plaatsen. Maar...net als de anderen is het wel een tikkie saai. Ik zou er ook wat pakkenders van maken. Succes!
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:briefuitjamaica schreef op 09 september 2008 @ 10:16:

Wolie, het is pas het begin van het verhaal. Meer tips blijven welkom...Niet dat ik de moeite heb genomen om te gaan lezen, maar het is toch waargebeurd, wat wil je er dan aan verknutselen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik wil niets aan de waarheid verknutselen, ik wil tips om het verhaal op een leuke manier leesbaar te maken.
Wat is je bedoeling met de weblog? Wil je er rijk en beroemd mee worden? Wil je een boek gaan uitgeven met je verhaal? Wil je er familie en vrienden mee vermaken?
Eens met Ambrosia: het is op deze manier niet echt interessant.

Puur waargebeurde verhalen waaraan de auteur niets wil versleutelen omdat het nu eenmaal waargebeurd is vind ik over het algemeen niet heel boeiend. Het moet m.i. om een verhaal gaan dat interessant is voor de lezers. Als een auteur zich niet wat vrijer wil opstellen met het verhaal zelf, kan hij wat mij betreft beter een dagboek gaan schrijven.
Meer fictie dus?
quote:briefuitjamaica schreef op 09 september 2008 @ 10:56:

Meer fictie dus?Vooral een minder slaapverwekkende schrijfstijl.
En minder taalfouten zou ook fijn zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven