Concert Robbie Williams

19-11-2013 17:35 9 berichten
Lieve meiden,

4 december start de voorverkoop van Robbie Williams en geeft hij op zondag 4 mei in de Ziggo Dome een concert. I love Robbie Williams en wil daar zo graag naar toe! Wie deelt dezelfde passie en heeft ook geen maatje die wat geld over heeft voor een kaartje? Wie zou er graag met mij mee willen? Mocht je graag willen schroom dan niet te mailen en gaan we samen een topavond beleven:-) Groetjes van Iris uit Amsterdam
Alle reacties Link kopieren
Je kunt toch prima naar zo'n concert in je eentje, je vindt daar toch genoeg 'lotgenoten'?

Of zou je eerst een paar keer willen afspreken met je concert-maatje voordat je samen met iemand heen gaat?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hey Himalaya, Ik zou in mijn eentje kunnen gaan, maar dat zal ik in het laatste geval doen. Het is gewoon leuker om met iemand samen te gaan. Van te voren kennismaken en met elkaar iets doen is wel leuk om te weten met wie je op stap gaat:-)
14 dec voorverkoop toch. Geen 4 dec.
Biebelie: bij live nation staat 4 dec genoteerd
Oh dan ga ik ff checken. Telegraaf gisteren stond 14 dec.
Hey Iris, leuk bericht, heel herkenbaar! Ik wil heel erg graag gaan en zit met precies hetzelfde!!! Overigens ben ik zo dus een keer alleen naar Madonna geweest als allerlaatste optie (iedereen vond het te duur) en ik deel je mening dat het gewoon leuker is als je samen met iemand bent! Van tevoren kennis maken klinkt als een goed plan! Zit nog niet zo lang actief op dit forum, geen idee hoe te mailen?? Groetjes, Esther
Waar ergens woon je? lijkt me opzuich wel leuk
Wij zijn er bij! Ineens zijn er kaartjes beschikbaar voor vak 110. Hoe het komt weet ik niet maar er zijn vandaag ineens 49 plaatsen vrijgegeven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven