Contacten in Arnhem!
dinsdag 17 augustus 2010 om 10:53
Hai dames
Ik ben 25 en woon sinds een half jaar samen in Arnhem. Hiervoor een jaar buitenland gedaan. Ik studeer momenteel nog en heb enkele bijbaantjes als oppas.
De laatste tijd voel ik me vrij eenzaam omdat echte vriendinnen niet echt zijn blijven hangen sinds ik weer terug ben in Nederland. Ik ben dus op zoek naar leuke, nieuwe vriendinnen om lekker mee te shoppen, biosjes te doen, kook en filmavondjes etc
Ik ben 25 en woon sinds een half jaar samen in Arnhem. Hiervoor een jaar buitenland gedaan. Ik studeer momenteel nog en heb enkele bijbaantjes als oppas.
De laatste tijd voel ik me vrij eenzaam omdat echte vriendinnen niet echt zijn blijven hangen sinds ik weer terug ben in Nederland. Ik ben dus op zoek naar leuke, nieuwe vriendinnen om lekker mee te shoppen, biosjes te doen, kook en filmavondjes etc
dinsdag 17 augustus 2010 om 13:06
dinsdag 17 augustus 2010 om 14:56
Hm. Voglens mij hadden we dan nu vriendjes moeten zijn, maar het geeft elke keer een hoop gedonder. Mail me anders even op arnan86@gmail.com!
donderdag 19 augustus 2010 om 21:16
Hallo allemaal,
Ik wil eigenlijk ook wel weten wat dat meiden clubje inhoudt. Lijkt mij ook erg leuk om mee te doen. Woon nu sinds een half jaar samen in Arnhem, heb hiervoor in eindhoven gewoont en ken hier eigenlijk niet zoveel mensen, lijkt me leuk om gezellige meiden te ontmoeten en iets gezelligs te gaan doen.
Hoop iets van jullie te horen,,,
Ik wil eigenlijk ook wel weten wat dat meiden clubje inhoudt. Lijkt mij ook erg leuk om mee te doen. Woon nu sinds een half jaar samen in Arnhem, heb hiervoor in eindhoven gewoont en ken hier eigenlijk niet zoveel mensen, lijkt me leuk om gezellige meiden te ontmoeten en iets gezelligs te gaan doen.
Hoop iets van jullie te horen,,,
maandag 30 augustus 2010 om 18:26
quote:blauwbloempje schreef op 17 augustus 2010 @ 10:53:
Hai dames
Hey bloempje,
Als je zin hebt, kunnen we een keer een kroegje pakken.
Laat ik je het uitgaans leven van Arnhem zien
Groetjes
Hai dames
Hey bloempje,
Als je zin hebt, kunnen we een keer een kroegje pakken.
Laat ik je het uitgaans leven van Arnhem zien
Groetjes