Contacten in Arnhem!

17-08-2010 10:53 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Ik ben 25 en woon sinds een half jaar samen in Arnhem. Hiervoor een jaar buitenland gedaan. Ik studeer momenteel nog en heb enkele bijbaantjes als oppas.

De laatste tijd voel ik me vrij eenzaam omdat echte vriendinnen niet echt zijn blijven hangen sinds ik weer terug ben in Nederland. Ik ben dus op zoek naar leuke, nieuwe vriendinnen om lekker mee te shoppen, biosjes te doen, kook en filmavondjes etc
Hoi Blauwbloempje!

We zijn net met een paar vivameiden een clubje begonnen in Arnhem. Komende zondag spreken we weer af! Als ik je vriendje mag worden, kan ik je even een berichtje sturen met de hyves waar je ons kunt vinden.

Liefs, Arnan86
Hai, wat leuk! Ik voeg mij graag toe ;)

Ik heb op het linkje in mijn mail geklikt maar snap niet zo goed hoe het werkt :P Moet ik ergens nog iets bevestigen?
Hm. Voglens mij hadden we dan nu vriendjes moeten zijn, maar het geeft elke keer een hoop gedonder. Mail me anders even op arnan86@gmail.com!
Volgens mij is het gelukt! :D
Hoi Arnan en blauwbloempje! Wat voor groepje is dat precies en wat doen jullie zoal? lijkt me leuk om ook mee te doen.
Hallo allemaal,

Ik wil eigenlijk ook wel weten wat dat meiden clubje inhoudt. Lijkt mij ook erg leuk om mee te doen. Woon nu sinds een half jaar samen in Arnhem, heb hiervoor in eindhoven gewoont en ken hier eigenlijk niet zoveel mensen, lijkt me leuk om gezellige meiden te ontmoeten en iets gezelligs te gaan doen.

Hoop iets van jullie te horen,,,
Hoi meiden,

Ik zal het eens vragen aan de rest. Inmiddels zijn we namelijk al met 13. Ik zou het in elk geval heel gezellig vinden, maar voordat ik voor mijn beurt spreek, kan ik beter even overleggen. Laat het snel weten!!

Liefs, Arnan
quote:blauwbloempje schreef op 17 augustus 2010 @ 10:53:

Hai dames

Ik ben 25 en woon sinds een half jaar samen in Arnhem. Hiervoor een jaar buitenland gedaan. Ik studeer momenteel nog en heb enkele bijbaantjes als oppas.

De laatste tijd voel ik me vrij eenzaam omdat echte vriendinnen niet echt zijn blijven hangen sinds ik weer terug ben in Nederland. Ik ben dus op zoek naar leuke, nieuwe vriendinnen om lekker mee te shoppen, biosjes te doen, kook en filmavondjes etc

Hey bloempje,

Als je zin hebt, kunnen we een keer een kroegje pakken.

Laat ik je het uitgaans leven van Arnhem zien

Groetjes
Hoi meiden,

Even het berichtje wegehaald.

Groetjes
Hi Simba,

Ik heb je even gecontact om mijn vriend te worden.

Ik heb zelf ook heel lang in ehv gewoond en daarna naar Arnhem verhuisd.

Misschien eens zin om wat af te spreken?

groetjes,

Tigger
He Tigger,

Heb je een mail gestuurd, weet alleen niet zeker of dat dit werkt. Vandaar dat ik het ook nog even hier meldt.

Groetjes,

Simba
Hi Simba,

Hmmm ik ga eens kijken of ik (nog) weet waar dit account aan gekoppeld is.

To be continued

groetjes,

Tigger

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven