Dansliefhebbers salsa/bachata/latin Amersfoort/Utrecht

14-11-2019 17:17 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,

Ik ga graag dansen, maar ga vaak alleen naar de feestjes toe. Mijn vriendinnen hebben dansen absoluut niet als hobby. Op dit soort feesten kom ik altijd wel bekenden tegen, maar dat zijn dan de mannen met wie ik geregeld dans.

Wie gaat er ook regelmatig naar dansfeesten toe en heeft nog leuke tips? We kunnen een x carpoolen en/of afspreken. Ik zoek niet vriendschap, als dat eruit komt ook helemaal goed. Maar vooral iemand om een beetje te kletsen over dansen op zo'n avond die daarvoor open staat.

Graag maak ik kennis met spontane mensen van 25-45 jaar die ook regelmatig de dansschoenen aantrekken. Aanstaande zaterdag ga ik naar Groningen. Iemand anders die ook die kant opgaat?
Alle reacties Link kopieren
Hi!
Ik dans ook graag en de meeste van m’n vriendinnen dansen ook niet dus lijkt me leuk! Ik heb nog nooit op een forum gezeten maar kunnen we hier contactgegevens uitwisselen zodat we makkelijker kunnen communiceren?;)
Alle reacties Link kopieren
Anna-Anna-Anna-Anna schreef:
14-11-2019 23:37
Hi!
Ik dans ook graag en de meeste van m’n vriendinnen dansen ook niet dus lijkt me leuk! Ik heb nog nooit op een forum gezeten maar kunnen we hier contactgegevens uitwisselen zodat we makkelijker kunnen communiceren?;)

Hoi,

Leuk. Ik zit hier ook niet vaak, dus ik ga even uitzoeken hoe we gegevens afgeschermd kunnen delen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven