Dertigers gezocht voor eetclub Breda

21-05-2019 20:03 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn een eetclub uit Breda die inmiddels alweer 10 jaar bestaat. Wij zijn allen vrouw, tussen de 34 en 38 jaar oud, en bij elkaar gekomen omdat we nieuw in Breda zijn komen wonen. Inmiddels wonen we niet meer allemaal in Breda, maar ook in dorpen eromheen en hebben we kindjes. Wat nog hetzelfde is, is dat we elkaar zo eens in de 4 a 6 weken zien en dan lekker eten en bijkletsen over zaken uit ons eigen leven, maar ook over boeken, series en actualiteiten.

Onlangs hebben twee meiden besloten toch de voorkeur te geven aan andere activiteiten en zijn we dus op zoek naar twee nieuwe mensen. Dan zijn we weer compleet met 6 en is de tafel leuk gevuld en het koken ook nog behapbaar.

Spreekt het je aan, stuur dan even een berichtje en dan kunnen we wat afspreken om kennis te maken.

Groeten Eetclub Breda
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben een vrouw van 38 jaar en woon in Tilburg. Ik heb recentelijk gereageerd op een oproepje voor het starten van een eetclub in Tilburg, maar daar reageert niemand meer op.
Wat ben ik blij dat ik deze oproep heb gelezen! Ik zou het erg leuk vinden om aan te mogen sluiten, mee te koken, eten, kletsen lachen en na afloop natuurlijk ook netjes de tafel af te ruimen :-D
Hoop gauw op een reactie terug, groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Jammer, geen enkele reactie retour 😥
Alle reacties Link kopieren
Hoi Moonbird1980, Wat leuk dat je reageert! Sorry, maar ik had je reactie niet eerder gezien. Ik check het forum nou niet bepaald dagelijks.
Wij koken om de beurt bij iemand thuis. Iemand uit Tilburg is daarom niet waar we naar op zoek zijn. Tilburg is niet mega ver natuurlijk, maar we geven toch de voorkeur aan iemand in Breda. Hopelijk vind je snel mensen in Tilburg!
Groeten eetclub Breda
Alle reacties Link kopieren
Prima hoor, maar dan zou ik als ik jou was je berichtje aanpassen want onderstaande zin geeft nou niet echt aan dat je bewoner van Breda moet zijn om deel te mogen nemen aan jullie eetclub:

“Inmiddels wonen we niet meer allemaal in Breda, maar ook in dorpen eromheen”.
Alle reacties Link kopieren
Hallo Eetclub Breda,

Jullie oproepje is al een paar maanden oud dus ik heb geen idee of jullie nog steeds op zoek zij n naar nieuwe leden. Mocht dit wel het geval zijn dan heb ik zeker interesse. Ik ben 37 jaar en woon met mijn gezin in het mooie centrum van Breda.
Ik hou van koken (lijkt me logisch) en het lijkt me gezellig om samen met jullie leuke avonden te hebben.

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond! Ik weet niet of jullie nog steeds nieuwe “leden” zoeken, maar het klinkt erg leuk. Ik ben 37 en woon samen met mijn 2 kinderen in Breda Noord. Koken vind ik leuk en gezelligheid helemaal :-) ik hoor het graag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven