Eetclubje Rotterdam

04-11-2014 15:56 16 berichten
Goedemiddag dames!

Ik ben Tessa, 30 jaar en woonachtig in Rotterdam centrum samen met mijn lieve vriendje.

Het lijkt mij leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en dan samen te eten/koken.

Een groepje van zo'n 4-6 mensen die steeds bij een ander aanschuiven en soms ook een keer samen uit eten gaan.

Spreekt dit je aan, aarzel niet om een reactie achter te laten.

Kunnen we misschien binnenkort een drankje doen om elkaar te leren kennen en te bespreken hoe we dit concreet willen aanpakken.
Wat een leuk idee, ik doe graag mee! Mijn naam is Mariska, ben 41 en woon ook in Rotterdam
Mariska, wat leuk zeg zo'n snelle reactie!

Hopelijk komen er nog een paar enthousiastelingen en kunnen we dit snel vorm gaan geven.

Ik ben de komende 2 dagen trouwens op cursus in niemandsland en reageer dan misschien iets minder...
Alle reacties Link kopieren
Tessa,

Lijkt mij ook superleuk. Ik ben 42 en woon net buiten Rotterdam in Vlaardingen.
De zon gaat op en de zon gaat onder - Japans gezegde
@leo_niesje, leuk! En naar vlaardingen gaat de tram en de metro dus dat hoort er gewoon bij ;)
Hallo,

Wat een leuk idee. Ik doe graag mee. Ik ben 39 en woon in Schiedam
Leuk dames, dan zijn we al met vier! Zullen we op de korte termijn een keer wat afspreken? Wat is handig om dat afte spreken?
Hoi, misschien binnenkort in Rotterdam wat drinken en dan met elkaar afstemmen hoe of wat.
Dames, meteen maar even twee data om samen te komen, 1 korte termijn en 1 lange(re) termijn:

Vrijdag 14 november

Vrijdag 12 december

Ik hoor graag of jullie 1 van deze data (of allebei) kunnen
Sorry ik kan beide data niet. Ander voorstel:

Zaterdag 15 november

Vrijdag 21 november
15 november kan ik vroeg in de middag, 21 november de hele dag.

Andere dames, kunnen jullie dan ook?
Ik werk fulltime dus op vrijdag kan alleen na het werk afspreken en mijn weekenden zitten snel vol.

De 15de kan ik na 17u, maar de 21ste ga ik naar een concert...
Even wat dingetjes ongegooit en kan de 15e na 17uur (tot 21 uur).

Laten we dan 15 november om 17uur ergens afspreken voor een drankje. (Oude Haven Rotterdam bijvoorbeeld?)
Lijkt mij een goed plan. Waar in de Oude Haven spreken we af?
Laten we om 17uur in de Kade 4 afspreken.

Ik zal zaterdag nog even posten wat ik die dag aan heb (qua kleding) zodat we elkaar gemakkelijker vinden.

Gezellig! tot dan!
Ik heb een spijkerbroek aan en een koraalkleurig wollen vest. Hoop jullie vanmiddag te ontmoeten! Gr Tessa

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven